Umiejętności
Oprogramowanie BMC
HP Service Manager
Maximo
Microsoft Office
System Windows
ITILv3
CRM PeopleSoft
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Application and Change Management Specialist at Hewlett Packard Enterprise Services
Operational application management support of large service catalogue.
Working on 2nd line applications support. Resolution of incidents and requests fulfillment.
Monitoring systems availability and performance.
Engagement in projects delivering new functionalities, optimizations and modernization.
Used Tools: HP Service Management, CMDB2, ESL, CA7.
Change Coordinator - preparing risk assessment and impact analisys following the ITIL Change Model to predict and minimize impact on applications.Ensure that all requests are approved by the appropriate person and customer is aware. Conducting post-implementation reviews to validate the results of the change request.
Working on 2nd line applications support. Resolution of incidents and requests fulfillment.
Monitoring systems availability and performance.
Engagement in projects delivering new functionalities, optimizations and modernization.
Used Tools: HP Service Management, CMDB2, ESL, CA7.
Change Coordinator - preparing risk assessment and impact analisys following the ITIL Change Model to predict and minimize impact on applications.Ensure that all requests are approved by the appropriate person and customer is aware. Conducting post-implementation reviews to validate the results of the change request.
Starszy Specjalista Wsparcia ds. Systemów Biznesowych
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
- Servicing tasks related to orders in the CRM Peoplesoft system. Analysis and improvement of data in the PeopleSoft Orange CRM system.
- Execution of IT tasks and assistance provided for TP SA and Orange.
- Handling incidents, problems, and orders related to the operation of the IT department.
- Assistance in the establishment of procedures, organization of team work, implementing new tools, processes and solutions, etc.
- Creating and analysis of reports related to everyday work of the section.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Obsługa zleceń związanych z zamówieniami w systemie CRM. Analiza i poprawa danych w systemie CRM Peoplesoft.
- Tworzenie systemu oceny pracowników.
- Obsługa incydentów, problemów i zamówień związanych z działaniem Pionu Informatyki w TP S.A oraz PTK Centertel
- Administrowanie kontami użytkowników (operacje na aplikacjach ActiveDirectory, Exchange 2003, CRM PeopleSoft, KSP, Serat, itp. )
- Wykonywanie konfiguracji sprzętu klasy PC zgodnie z wymaganiami i przyjętymi standardami i uprawnieniami
- Pomoc przy tworzeniu procedur, organizacji pracy Zespołu, nowych narzędzi, procesów oraz rozwiązań itp.
- Kształtowanie i utrzymanie na satysfakcjonującym poziomie obsługi użytkowników, tworzenie pozytywnego wizerunku Pionu Informatyki w oczach Klienta wewnętrznego
- Execution of IT tasks and assistance provided for TP SA and Orange.
- Handling incidents, problems, and orders related to the operation of the IT department.
- Assistance in the establishment of procedures, organization of team work, implementing new tools, processes and solutions, etc.
- Creating and analysis of reports related to everyday work of the section.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Obsługa zleceń związanych z zamówieniami w systemie CRM. Analiza i poprawa danych w systemie CRM Peoplesoft.
- Tworzenie systemu oceny pracowników.
- Obsługa incydentów, problemów i zamówień związanych z działaniem Pionu Informatyki w TP S.A oraz PTK Centertel
- Administrowanie kontami użytkowników (operacje na aplikacjach ActiveDirectory, Exchange 2003, CRM PeopleSoft, KSP, Serat, itp. )
- Wykonywanie konfiguracji sprzętu klasy PC zgodnie z wymaganiami i przyjętymi standardami i uprawnieniami
- Pomoc przy tworzeniu procedur, organizacji pracy Zespołu, nowych narzędzi, procesów oraz rozwiązań itp.
- Kształtowanie i utrzymanie na satysfakcjonującym poziomie obsługi użytkowników, tworzenie pozytywnego wizerunku Pionu Informatyki w oczach Klienta wewnętrznego
Szkolenia i kursy
ITIL V3
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Zainteresowania
kulinaria, koszykówka, muzyka, motoryzacja
Inne
Prawo jazdy kat. "B"
Dobra znajomość pakietu Office, praca w CRM Peoplesoft.
Dobra znajomość pakietu Office, praca w CRM Peoplesoft.
Grupy
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd