Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu Grupy Stereo S.A.
Grupa Stereo S.A.
Odpowiedzialność za rozwój już funkcjonujących w Grupie firm - Stereo.pl, Pstryk.pl, Bileteria.pl, Project DVD, strategię komunikacji, przygotowanie i wdrożenie platform obsługujących podmioty Grupy w obszarze: marketing efektywnościowy, PR, promocja, projektowanie, grafika, BOK, procesy project managementu (zwłaszcza współpraca z IT)
Dyrektor Zarządzający Pionem Search&Marketplace
Cel – repozycjonowanie Onet.pl w obszarze wyszukiwania i marketplace
Sukcesy: nowa (nowatorska w skali Onetu) organizacja potrafiąca kompleksowo realizować projekty biznesowe - lokalizator internetowy Zumi.pl jako pierwszy z takich projektów.
Zespoły projektowe 20-90 osób
28 osób bezpośrednio podwładnych w ramach 4 samodzielnych działów.
Sukcesy: nowa (nowatorska w skali Onetu) organizacja potrafiąca kompleksowo realizować projekty biznesowe - lokalizator internetowy Zumi.pl jako pierwszy z takich projektów.
Zespoły projektowe 20-90 osób
28 osób bezpośrednio podwładnych w ramach 4 samodzielnych działów.
Dyrektor Produktu Marketingowego
Definiowanie i przygotowanie produktu, wdrożenie na rynek, szkolenia handlowców, przyjmowanie i realizacja zamówień, raportowanie sprzedaży.
Pełna odpowiedzialność za wszystkie aspekty wszystkich modeli biznesowych (CPM, CPC, CPA, flat i ich kombinacje), raportowanie dostępnej powierzchni reklamowej, zarządzanie powierzchnią reklamową (rezerwacja, optymalizacja wykorzystania), definiowanie kampanii, emisja, raportowanie realizacji kampanii. Odpowiedzialność za cennik, specyfikacje i narzędzia do planowania, emisji i raportowania realizacji kampanii.
Objęcie odpowiedzialności za całość produkcji na rzecz Pionu Usług Marketingowych. (cały proces: wniosek projektowy – projekt funkcjonalny – projekt graficzny – programowanie – wdrożenie – utrzymanie)
Sukcesy: nowa organizacja o wysokiej kulturze pracy; wg największych domów mediowych i agencji Onet.pl ma najlepsze w Polsce standardy obsługi internetowego rynku reklamowego (coroczna ankieta Media i Marketing)
Zespoły projektowe 20-35 osób z 3-4 różnych pionów firmy
48 osób bezpośrednio podwładnych w ramach 4 samodzielnych działów.
Pełna odpowiedzialność za wszystkie aspekty wszystkich modeli biznesowych (CPM, CPC, CPA, flat i ich kombinacje), raportowanie dostępnej powierzchni reklamowej, zarządzanie powierzchnią reklamową (rezerwacja, optymalizacja wykorzystania), definiowanie kampanii, emisja, raportowanie realizacji kampanii. Odpowiedzialność za cennik, specyfikacje i narzędzia do planowania, emisji i raportowania realizacji kampanii.
Objęcie odpowiedzialności za całość produkcji na rzecz Pionu Usług Marketingowych. (cały proces: wniosek projektowy – projekt funkcjonalny – projekt graficzny – programowanie – wdrożenie – utrzymanie)
Sukcesy: nowa organizacja o wysokiej kulturze pracy; wg największych domów mediowych i agencji Onet.pl ma najlepsze w Polsce standardy obsługi internetowego rynku reklamowego (coroczna ankieta Media i Marketing)
Zespoły projektowe 20-35 osób z 3-4 różnych pionów firmy
48 osób bezpośrednio podwładnych w ramach 4 samodzielnych działów.
Dyrektor Działu E-commerce
Agregacja wszystkich aktywności obszaru marketplace. Współtworzenie relacji pomiędzy ofertami i sprzedażą różnych zespołów sprzedażowych (Biuro Reklamy, Sprzedaż Marketplace, Pascal).
Pełna odpowiedzialność za wszystkie aspekty: produkt dla użytkownika (serwisy WWW), produkt dla klienta (usługa marketingowa, pośrednictwo w sprzedaży), promocja, zarządzanie projektami.
Sukcesy: zmiana strategii turystyki transakcyjnej na efektywną, największy udział w rynku usług reklamowych dla sklepów (merchantów), delegacja do Zarządu IAB Polska,
Zespoły projektowe 20-35 osób z 2-3 różnych pionów firmy
14 osób bezpośrednio podwładnych.
Pełna odpowiedzialność za wszystkie aspekty: produkt dla użytkownika (serwisy WWW), produkt dla klienta (usługa marketingowa, pośrednictwo w sprzedaży), promocja, zarządzanie projektami.
Sukcesy: zmiana strategii turystyki transakcyjnej na efektywną, największy udział w rynku usług reklamowych dla sklepów (merchantów), delegacja do Zarządu IAB Polska,
Zespoły projektowe 20-35 osób z 2-3 różnych pionów firmy
14 osób bezpośrednio podwładnych.
Kierownik projektów e-commerce
Odpowiedzialny za całość projektu – opracowanie modelu biznesowego, marketingowego;
główny zleceniodawca dla zespołów produkcyjnych (projekt funkcjonalny, technologiczny, graficzny, produkcja www) i dla zespołów promocyjnych (autopromocja, media zewnętrzne, kreacja, produkcja promocji). Budowa i wprowadzanie na rynek oferty reklamowo – promocyjnej. Przykłady projektów: Pasaż Handlowy, OnetPortfel (we współpracy z Citibankiem), system obsługi transakcji Onet.pl
Sukcesy: nagroda Zarządu Onet.pl, nagroda Dyrektora Generalnego Wydawnictwa Pascal, awans na stanowisko dyrektora e-commerce
Zespoły projektowe 9-20 osób w tym 4 osoby bezpośrednio podwładne.
główny zleceniodawca dla zespołów produkcyjnych (projekt funkcjonalny, technologiczny, graficzny, produkcja www) i dla zespołów promocyjnych (autopromocja, media zewnętrzne, kreacja, produkcja promocji). Budowa i wprowadzanie na rynek oferty reklamowo – promocyjnej. Przykłady projektów: Pasaż Handlowy, OnetPortfel (we współpracy z Citibankiem), system obsługi transakcji Onet.pl
Sukcesy: nagroda Zarządu Onet.pl, nagroda Dyrektora Generalnego Wydawnictwa Pascal, awans na stanowisko dyrektora e-commerce
Zespoły projektowe 9-20 osób w tym 4 osoby bezpośrednio podwładne.