Bartłomiej Zagwojski

właściciel
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie wydajnością Sprzedaż bezpośrednia Sprzedaż międzynarodowa Microsoft Office Zarządzanie Sprzedażą Selekcja CV Zarządzanie zespołem Sprzedaż Negocjacja Rekrutacja przez Internet

Języki

polski
ojczysty
włoski
biegły
angielski
podstawowy
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Agencja Kreatywna Pompidou Sp. z o.o.
Właściciel
Agencja Kreatywni – Marketing i Reklama Trzebnica

Zajmujemy się outsourcingiem marketingu dla małych i średnich Firm poprzez:
- weryfikację działań i ich ewentualną korektę;
- budowę spójnego wizerunku przedsiębiorstwa;
- poprawę rozpoznawalności marki partnera;
- zwiększenie ruchu klienta ;
- marketing „tradycyjny” oraz internetowych.

Działanie graficzne/ projektowe i reklama:
- projektowania Logo, wizytówek, ulotek, plakatów, banerów, papieru firmowego, toreb;
- projektowanie „gadżetów” - długopisów, kalendarzy, notesów, krówek i nie tylko.

Fotografia:
- produktowa;
- biznesowa.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!!!

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż
Inne

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Reklama reklamy
Reklama reklamy
Tutaj reklamujemy swoje usługi reklamowe - czyli - reklama reklamy ;)
reklama społeczna
reklama społeczna
Reklama społeczna – "proces komunikacji perswazyjnej, którego głównym celem jest wywołanie społecznie pożądanych postaw lub zachowań".
Reklama w Internecie
Reklama w Internecie
W sieci nie działają prawa grawitacji, ale konkurencja jest równie zażarta, co w realu. Jednak marketing internetowy rządzi się trochę innymi zasadami, niż klasyczne strategie, musi bowiem uwzględniać