Bartłomiej Wrażeń
Informatyk
Żary,
lubuskie
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds Informatycznych
1. Administrowanie aplikacjami i bazami danych.
2. Administrowanie zasobami.
3. Administrowanie siecią lokalną, komputerami oraz innym sprzętem komputerowym będącym na stanie biura oraz kancelarii leśniczych.
4. Nadzór nad stanem technicznym sprzętu i sieci lokalnej, zakup nowych urządzeń sieciowych, dbanie o aktualną infrastrukturę oraz bezpieczeństwo sieci lokalnej.
5. Konfiguracja komputerów do pracy w sieci: konfiguracja stacji roboczych do pracy w sieci LAN i WAN LP, znajomość istniejących w sieci usług oraz zasady ich działania,
6. Wykonywanie bieżącej konserwacji systemu na komputerach: dbanie o dobry stan techniczny stacji roboczych, wykonywanie bieżących konserwacji i drobnych napraw, konfigurowanie systemów operacyjnych do pracy, przeinstalowanie w razie potrzeby systemu operacyjnego i instalacja wymaganych sterowników, instalacja i aktualizacja oprogramowania na komputerach: instalacja niezbędnego, legalnego oprogramowania, dbanie o aktualność wykorzystywanych aplikacji,
7. Nadzorowanie wykorzystania systemów komputerowych w jednostce z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa oraz ochrony antywirusowej: dbanie o bezpieczeństwo stacji roboczych i sieci, sprawdzanie stacji pod względem występowania wirusów, nielegalnego oprogramowania, przeglądania nielegalnych stron,
8. Konfiguracja kont pocztowych, na komputerach: konfiguracja kont pocztowych, filtrów, ochrony antyspamowej oraz konfiguracja tworzenia kopii wiadomości pocztowych użytkowników
9. Administracja serwerem dot. monitoringu biurowca
10. Administracja serwerem dot. tworzenia kopii zapasowych, administracja serwerem pocztowym Exchange.
11. Administrowanie rejestratorem leśniczego, nadzór nad instalacją i aktualizacją oprogramowania na rejestratorach leśniczego, nadzór nad stanem technicznym rejestratorów i innych urządzeń współpracujących z rejestratorem, wykonywanie drobnych napraw, konfiguracja parametrów transmisji danych pomiędzy rejestratorem leśniczego i serwerem nadleśnictwa,
12. Koordynacja i organizacja procesów zakupu, konserwacji i napraw sprzętu oraz oprogramowania: organizacja zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania, zlecanie napraw do serwisu oraz nadzór nad prawidłowością wykonywania usług. Ocena zużycia sprzętu i oprogramowania, przygotowanie sprzętu do procesu likwidacji lub odsprzedaży.
13. Organizacja zakupu materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i kserokopiarek wraz z ich opisem i dekretacją faktur w tym zakresie.
14. Prowadzenie dokumentacji legalności oprogramowania.
15. Nadzór nad ochroną praw autorskich w odniesieniu do użytkowanego oprogramowania.
16. Administrator systemu EZD – elektroniczny obieg dokumentów.
17. Administrator systemu EPUAP, BDO, Cisco Webex.
18. Instalacja i konfiguracja podpisów elektronicznych na stanowiskach komputerowych.
2. Administrowanie zasobami.
3. Administrowanie siecią lokalną, komputerami oraz innym sprzętem komputerowym będącym na stanie biura oraz kancelarii leśniczych.
4. Nadzór nad stanem technicznym sprzętu i sieci lokalnej, zakup nowych urządzeń sieciowych, dbanie o aktualną infrastrukturę oraz bezpieczeństwo sieci lokalnej.
5. Konfiguracja komputerów do pracy w sieci: konfiguracja stacji roboczych do pracy w sieci LAN i WAN LP, znajomość istniejących w sieci usług oraz zasady ich działania,
6. Wykonywanie bieżącej konserwacji systemu na komputerach: dbanie o dobry stan techniczny stacji roboczych, wykonywanie bieżących konserwacji i drobnych napraw, konfigurowanie systemów operacyjnych do pracy, przeinstalowanie w razie potrzeby systemu operacyjnego i instalacja wymaganych sterowników, instalacja i aktualizacja oprogramowania na komputerach: instalacja niezbędnego, legalnego oprogramowania, dbanie o aktualność wykorzystywanych aplikacji,
7. Nadzorowanie wykorzystania systemów komputerowych w jednostce z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa oraz ochrony antywirusowej: dbanie o bezpieczeństwo stacji roboczych i sieci, sprawdzanie stacji pod względem występowania wirusów, nielegalnego oprogramowania, przeglądania nielegalnych stron,
8. Konfiguracja kont pocztowych, na komputerach: konfiguracja kont pocztowych, filtrów, ochrony antyspamowej oraz konfiguracja tworzenia kopii wiadomości pocztowych użytkowników
9. Administracja serwerem dot. monitoringu biurowca
10. Administracja serwerem dot. tworzenia kopii zapasowych, administracja serwerem pocztowym Exchange.
11. Administrowanie rejestratorem leśniczego, nadzór nad instalacją i aktualizacją oprogramowania na rejestratorach leśniczego, nadzór nad stanem technicznym rejestratorów i innych urządzeń współpracujących z rejestratorem, wykonywanie drobnych napraw, konfiguracja parametrów transmisji danych pomiędzy rejestratorem leśniczego i serwerem nadleśnictwa,
12. Koordynacja i organizacja procesów zakupu, konserwacji i napraw sprzętu oraz oprogramowania: organizacja zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania, zlecanie napraw do serwisu oraz nadzór nad prawidłowością wykonywania usług. Ocena zużycia sprzętu i oprogramowania, przygotowanie sprzętu do procesu likwidacji lub odsprzedaży.
13. Organizacja zakupu materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i kserokopiarek wraz z ich opisem i dekretacją faktur w tym zakresie.
14. Prowadzenie dokumentacji legalności oprogramowania.
15. Nadzór nad ochroną praw autorskich w odniesieniu do użytkowanego oprogramowania.
16. Administrator systemu EZD – elektroniczny obieg dokumentów.
17. Administrator systemu EPUAP, BDO, Cisco Webex.
18. Instalacja i konfiguracja podpisów elektronicznych na stanowiskach komputerowych.
Starszy specjalista ds informatycznych
Opieka nad siecią teleinformatyczną, wsparcie użytkowników. Nadzór nad wdrożeniem i eksploatacja systemu elektronicznego obiegu dokumentów, nadzór nad elektroniczna skrzynka podawcza, planowanie i wdrażanie e-usług, szkolenie pracowników z zakresu elektronicznego obiegu dokumentów (projekt w fazie wdrażania). Naprawy i konfiguracje sprzętu komputerowego. Wdrażanie nowych rozwiązań technicznych usprawniających bezpieczne przetwarzanie informacji w systemach komputerowych wraz ze szkoleniem pracowników, elektroniczna obsługa wyborów i powszechnego spisu mieszkańców.
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Grupy
Cloud Computing
Cloud Computing - czym jest, jak i gdzie można stosować, jakie macie doświadczenia z usługami CC