Umiejętności
Zarządzanie
Urządzenia mobilne
Planowanie projektów
Telekomunikacja
Usługa dodana
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Kierownik Zespołu ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
* zarządzanie pracą zespołu konsultantów Działu Obsługi Klienta
* wyznaczanie i kontrola nad realizacją powierzonych zadań
* tworzenie procedur dla Działu Obsługi Klienta
* rekrutacja oraz szkolenia pracowników
* decydowanie o sposobie rozpatrywania reklamacji
* współpraca z Działem Rozwoju Produktu portalu multibenefit.pl w zakresie testowania funkcjonalności portalu, weryfikacja poprawności merytorycznej wystawionych ofert oraz kontrola jakości realizowanych ofert przez Partnerów biznesowych
* wyznaczanie i kontrola nad realizacją powierzonych zadań
* tworzenie procedur dla Działu Obsługi Klienta
* rekrutacja oraz szkolenia pracowników
* decydowanie o sposobie rozpatrywania reklamacji
* współpraca z Działem Rozwoju Produktu portalu multibenefit.pl w zakresie testowania funkcjonalności portalu, weryfikacja poprawności merytorycznej wystawionych ofert oraz kontrola jakości realizowanych ofert przez Partnerów biznesowych
właściciel
New Possibilities
* mobiParking sp. z o. o. – zarządzanie produktem mobilnego wnoszenia opłat
za parkowanie pojazdów; tworzenie materiałów marketingowych (naklejki, ulotki),
social media marketing; fakturowanie, projektowanie procesów Biura Obsługi Klienta
* Lingua Nova – pozyskiwanie klientów dla Biura Tłumaczeń, marketing internetowy
(w tym mass-mailing), przygotowanie materiałów reklamowych i promocyjnych
* Avantis SA – obsługa i projektowanie procesów Biura Obsługi Klienta dla spółek:
Avantis SA, Emisja SA, Iplay sp. z o.o.; social media marketing dla iplay.pl
* CenterNet SA – obsługa i projektowanie procesów oraz szkolenia Biura Obsługi Klienta telefonii komórkowej w Rodzinie
* AZEUROCHAM – projekt międzynarodowy dla AZEUROCHAM (The European Chamber of Commerce of Azerbaijan) – doradztwo inwestycyjne
za parkowanie pojazdów; tworzenie materiałów marketingowych (naklejki, ulotki),
social media marketing; fakturowanie, projektowanie procesów Biura Obsługi Klienta
* Lingua Nova – pozyskiwanie klientów dla Biura Tłumaczeń, marketing internetowy
(w tym mass-mailing), przygotowanie materiałów reklamowych i promocyjnych
* Avantis SA – obsługa i projektowanie procesów Biura Obsługi Klienta dla spółek:
Avantis SA, Emisja SA, Iplay sp. z o.o.; social media marketing dla iplay.pl
* CenterNet SA – obsługa i projektowanie procesów oraz szkolenia Biura Obsługi Klienta telefonii komórkowej w Rodzinie
* AZEUROCHAM – projekt międzynarodowy dla AZEUROCHAM (The European Chamber of Commerce of Azerbaijan) – doradztwo inwestycyjne
wystawiono
Bardzo dokładny w wykonywaniu swoich obowiązków. Wszystkie terminy i zadania są prowadzone bardzo sumiennie. Bartek ma mnóstwo ciekawych pomysłów i posiada niebywałą zdolność wcielania ich w życie. Większość z nich jest strzałem w dziesiątkę.
Dodatkowo praca z Bartkiem to nieoceniony komfort ze względu na świadomość posiadanej przez niego wiedzy na temat. Sumienny, dokładny i pewny to słowa, które mi się z Panem Wiśniewskim kojarzą.
Dodatkowo praca z Bartkiem to nieoceniony komfort ze względu na świadomość posiadanej przez niego wiedzy na temat. Sumienny, dokładny i pewny to słowa, które mi się z Panem Wiśniewskim kojarzą.
e-marketingowiec it-portal.pl
Portal Inwestycji Informatycznych
* sprzedaż usług portalu
* pozyskiwanie w trybie Internet/e-mail nowych klientów, a także partnerów promocyjnych
* przygotowywanie materiałów promujących portal w sieci (w tym promocja na stronach społecznościowych takich jak GoldenLine, LinkedIn)
* promocja portalu w innych serwisach za pomocą inteligentnych wpisów/komentarzy
* przygotowywanie newslettera
* pozyskiwanie w trybie Internet/e-mail nowych klientów, a także partnerów promocyjnych
* przygotowywanie materiałów promujących portal w sieci (w tym promocja na stronach społecznościowych takich jak GoldenLine, LinkedIn)
* promocja portalu w innych serwisach za pomocą inteligentnych wpisów/komentarzy
* przygotowywanie newslettera
Customer Care Coordinator
Mobile Entertainment Company sp. z o.o. - MOBILKING
* zarządzanie pracą Back Office i Call Center;
* nadzór nad rozwojem zawodowym pracowników, wyznaczanie i kontrola realizacji powierzonych zadań oraz motywowanie i planowanie rozwoju;
* opracowanie, wprowadzanie oraz koordynacja nowych rozwiązań wspomagających rozpatrywanie reklamacji;
* raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków;
* obsługa korespondencji reklamacyjnej otrzymanej z Urzędu Komunikacji Elektronicznej;
* nadzór nad rozwojem zawodowym pracowników, wyznaczanie i kontrola realizacji powierzonych zadań oraz motywowanie i planowanie rozwoju;
* opracowanie, wprowadzanie oraz koordynacja nowych rozwiązań wspomagających rozpatrywanie reklamacji;
* raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków;
* obsługa korespondencji reklamacyjnej otrzymanej z Urzędu Komunikacji Elektronicznej;
współpracownik
wystawiono
Bartłomiej Wiśniewski jest osobą o wysokiej kulturze osobistej, jako współpracownik wykazuje się wielką chęcią pomocy. Jest osobą towarzyską, szybko nawiązuje kontakty.
Współpraca z nim przynosi wiele korzyści firmie, jak i pozostałym pracownikom.
Widać jego zaangażowanie w wykonywaną pracę, którą wykonuje profesjonalnie.
Mam nadzieję spotkać Bartka w swojej dalszej ścieżce kariery.
Współpraca z nim przynosi wiele korzyści firmie, jak i pozostałym pracownikom.
Widać jego zaangażowanie w wykonywaną pracę, którą wykonuje profesjonalnie.
Mam nadzieję spotkać Bartka w swojej dalszej ścieżce kariery.
Back Office Teamleader
Mobile Entertainment Company a.s. - MOBILKING
* koordynowanie pracy zespołu pracowników rozpatrujących zgłoszone skargi/reklamacji Klientów sieci Mobilking;
* obsługa korespondencji reklamacyjnej otrzymanej z Urzędu Komunikacji Elektronicznej;
* tworzenie procedur dla potrzeb wewnętrznych Back Office;
* współpraca z Działem Finansów i Sprzedaży;
* weryfikacja poprawności naliczania opłat za usługi pre-paid;
* merytoryczna pomoc pracownikom Back Office;
* obsługa telefoniczna i bezpośrednia Klientów w zakresie złożonych reklamacji/skarg
* obsługa korespondencji reklamacyjnej otrzymanej z Urzędu Komunikacji Elektronicznej;
* tworzenie procedur dla potrzeb wewnętrznych Back Office;
* współpraca z Działem Finansów i Sprzedaży;
* weryfikacja poprawności naliczania opłat za usługi pre-paid;
* merytoryczna pomoc pracownikom Back Office;
* obsługa telefoniczna i bezpośrednia Klientów w zakresie złożonych reklamacji/skarg
Młodszy Konsultant
Polkomtel S.A. - Departament Reklamacji
* kompleksowe rozpatrywanie reklamacji przesłanych przez Klientów indywidualnych oraz biznesowych (zarówno w usługach abonamentowych jak usługach przedpłaconych - pre-paid);
* przywracanie i utrzymywanie satysfakcji Klientów przy jednoczesnej ochronie interesów firmy;
* sprawdzanie poprawności naliczania opłat za usługi dla usług abonamentowych oraz pre-paid;
* udzielanie pisemnych odpowiedzi na otrzymaną korespondencję zgodnie z przyjętymi i obowiązującymi w Spółce procedurami i przepisami ogólnymi;
* obsługa telefoniczna i bezpośrednia Klientów w zakresie złożonych reklamacji
* przeliczanie oraz wystawianie faktur korygujących;
* szkolenie nowozatrudnionych pracowników w ramach obsługi programów komputerowych oraz procedur i zasad panujących w firmie
* przywracanie i utrzymywanie satysfakcji Klientów przy jednoczesnej ochronie interesów firmy;
* sprawdzanie poprawności naliczania opłat za usługi dla usług abonamentowych oraz pre-paid;
* udzielanie pisemnych odpowiedzi na otrzymaną korespondencję zgodnie z przyjętymi i obowiązującymi w Spółce procedurami i przepisami ogólnymi;
* obsługa telefoniczna i bezpośrednia Klientów w zakresie złożonych reklamacji
* przeliczanie oraz wystawianie faktur korygujących;
* szkolenie nowozatrudnionych pracowników w ramach obsługi programów komputerowych oraz procedur i zasad panujących w firmie
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Grupy
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Freelancer.pl
Grupa dla wszystkich użytkowników serwisu Freelancer.pl. Zapraszamy zleceniodawców oraz wolnych strzelców wszystkich zawodów!
freelancerzy IT
Grupa wolnych strzelców z dziedziny IT - programiści, webmasterzy, graficy, administratorzy...
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
GRC ERP
Grupa przeznaczona dla osób interesujących się zagadnieniami ładu korporacyjnego (z ang. Corporate Governance) z wykorzystaniem funkcji i możliwości kontrolnych systemów klasy ERP.