Umiejętności
migracja danych
EAI
Integracja
Siebel
Usługi internetowe
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Konsultant Siebel CRM
Analiza, projektowanie i implementacja aplikacji Oracle Siebel CRM w wersji 8.1.1
Projekty:
Pekao Financial Services Sp. z o.o.
I Faza (Wdrożenie aplikacji Siebel CRM)
Analiza wymagań biznesowych klienta
Konfiguracja aplikacji Siebel CRM
Implementacja funkcjonalności w CRM
Projektowanie i implementacja obsługi zgłoszeń serwisowych (Service Request Managment)
Projektowanie obsługi zleceń telefonicznych i opartych na Task UI i DVM
II Faza (Migracja danych z Siebel 7.7 (Sql Server DB) do Siebel 8.1.1. (Oracle 11g DB)
Analiza i projektowanie procesu migracji
Konfiguracja EIM
Migracja takich obiektów jak:
Zgłoszenia serwisowe (Service Request)
Czynnosći (Action)
Użytkownicy (User)
Załączniki (Attachment)
Kontakty (Contact)
Korespondencja (Correspondence)
ITI Neovision
Analiza wymagań klienta w zakresie rozwoju Zgłoszeń Serwisowych
Wprowadzanie nowych funkcjonalności w obszarze zarządzania zgłoszeniami serwisowymi
Projekty:
Pekao Financial Services Sp. z o.o.
I Faza (Wdrożenie aplikacji Siebel CRM)
Analiza wymagań biznesowych klienta
Konfiguracja aplikacji Siebel CRM
Implementacja funkcjonalności w CRM
Projektowanie i implementacja obsługi zgłoszeń serwisowych (Service Request Managment)
Projektowanie obsługi zleceń telefonicznych i opartych na Task UI i DVM
II Faza (Migracja danych z Siebel 7.7 (Sql Server DB) do Siebel 8.1.1. (Oracle 11g DB)
Analiza i projektowanie procesu migracji
Konfiguracja EIM
Migracja takich obiektów jak:
Zgłoszenia serwisowe (Service Request)
Czynnosći (Action)
Użytkownicy (User)
Załączniki (Attachment)
Kontakty (Contact)
Korespondencja (Correspondence)
ITI Neovision
Analiza wymagań klienta w zakresie rozwoju Zgłoszeń Serwisowych
Wprowadzanie nowych funkcjonalności w obszarze zarządzania zgłoszeniami serwisowymi
Młodszy Konsultant Siebel CRM
Projektowanie oraz implementacja aplikacji Oracle Siebel CRM w wersji 8.0
Utrzymanie i rozwój aplikacji Oracle Siebel CRM w wersji 7.8
Projekty
BZ WBK AIB TFI S.A (Wdrożenie aplikacji Siebel CRM)
Implementacja User UI (Screens, Views, Applets, Business Objects and Components)
Prace przy procesie migracji danych obejmujące współpracę z Business Object.
ITI Neovision
Prace w zespole świadczącym support
Utrzymanie i rozwój aplikacji Oracle Siebel CRM w wersji 7.8
Projekty
BZ WBK AIB TFI S.A (Wdrożenie aplikacji Siebel CRM)
Implementacja User UI (Screens, Views, Applets, Business Objects and Components)
Prace przy procesie migracji danych obejmujące współpracę z Business Object.
ITI Neovision
Prace w zespole świadczącym support
Szkolenia i kursy
Oracle University Course Essentials Siebel 8.0
Oracle University Course Implementation Case Study Siebel 8.0
Oracle University Course Integrating Siebel 8.0 Applications LVC
Oracle University Course Implementation Case Study Siebel 8.0
Oracle University Course Integrating Siebel 8.0 Applications LVC
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Inne
Inne
Certyfikaty:
Oracle Siebel 8 Consultant Certified Expert
Oracle Siebel 8 Business Analyst
Oracle Fusion Customer Relationship Management 11g Sales Essentials
Oracle Siebel 8 Consultant Certified Expert
Oracle Siebel 8 Business Analyst
Oracle Fusion Customer Relationship Management 11g Sales Essentials
Grupy
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.