Umiejętności
Call Center
Rozwój Call Center
Contact Center Management
Contact Center Operations
E-commerce
IT Operations
Microsoft Office
Umowy zakupu
Negocjacje
Zarządzanie IT
zarządzanie zmianą
Planowanie strategiczne
Negocjacje kontraktu
Analiza biznesowa
Handel elektroniczny
Rozwiązania IT
Umiejętności analityczne
Rekrutacje IT
Zarządzanie klientami
Audyt IT
Zarządzanie usługami IT
Strategia IT
Tworzenie polityk HR
budżetowanie
Wynagrodzenia pracownicze
Zarządzanie operacyjne
planowanie biznesu
Planowanie
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
akwizycje
Outsourcing IT
restrukturyzacja
Przejęcia
Umowy kupna-sprzedaży
Umowy o pracę
Sprzedaż detaliczna
Wynagrodzenia i benefity
Dynamics365
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Generalny ds. IT
Współpraca bezpośrednio z Zarządem Spółki
* wsparcie biznesu rozwiązaniami IT
* obszar infrastruktury technicznej IT dla spółki
* prowadzenie kluczowych projektów rozwojowych w obszarze biznesowym i IT
* produkcja oprogramowania na potrzeby spółki
* wsparcie klienta wewnętrznego w zakresie IT
* wsparcie biznesu rozwiązaniami IT
* obszar infrastruktury technicznej IT dla spółki
* prowadzenie kluczowych projektów rozwojowych w obszarze biznesowym i IT
* produkcja oprogramowania na potrzeby spółki
* wsparcie klienta wewnętrznego w zakresie IT
Dyrektor Generalny ds. rozwoju i organizacji
Współpraca bezpośrednio z Zarządem Spółki.
* zarządzania Działem Wsparcia Sprzedaży i Sprzedaży Usług (od 2013-01)
* sprzedaż usług w sieci Media Expert (raty, gwarancje, usługi posprzedażne, ...)
* przepływ informacji do sieci sprzedaży
* dział analiz wsparcia sprzedaży
* zarządzanie i rozwój e-commerce Terg S.A. (2011-09 - 2013-12)
* wdrożenie i rozwój sklepu internetowego mediaexpert.pl
* organizacja CallCenter dla e-commerce grupy Terg
* działania formalno-prawne (do 2011-01)
* przejęcia i akwizycje firm w ramach grupy Media Expert
* negocjacje umów strategicznych
* zarządzanie zmianą
* zarządzanie HR Spółki (2011-01 - 2014-08)
* zarządzania Działem Wsparcia Sprzedaży i Sprzedaży Usług (od 2013-01)
* sprzedaż usług w sieci Media Expert (raty, gwarancje, usługi posprzedażne, ...)
* przepływ informacji do sieci sprzedaży
* dział analiz wsparcia sprzedaży
* zarządzanie i rozwój e-commerce Terg S.A. (2011-09 - 2013-12)
* wdrożenie i rozwój sklepu internetowego mediaexpert.pl
* organizacja CallCenter dla e-commerce grupy Terg
* działania formalno-prawne (do 2011-01)
* przejęcia i akwizycje firm w ramach grupy Media Expert
* negocjacje umów strategicznych
* zarządzanie zmianą
* zarządzanie HR Spółki (2011-01 - 2014-08)
Dyrektor Generalny, Członek Zarządu
TELPOL sp. z o.o. (grupa MediaExpert)
Zarządzanie operacyjne sprawami spółki, w szczególności:
* zarządzanie działem sprzedaży detalicznej - piętnaście salonów sprzedaży RTV/AGD/KOMPUTERY/MEDIA/FOTO należących do sieci handlowej MediaExpert
* stworzenie i zarządzanie działem sprzedaży internetowej
* zarządzanie działem zakupów
* budżetowania, planowanie, kontrola
* restrukturyzacja spółki i zarządzanie zmianą
* zarządzanie działem sprzedaży detalicznej - piętnaście salonów sprzedaży RTV/AGD/KOMPUTERY/MEDIA/FOTO należących do sieci handlowej MediaExpert
* stworzenie i zarządzanie działem sprzedaży internetowej
* zarządzanie działem zakupów
* budżetowania, planowanie, kontrola
* restrukturyzacja spółki i zarządzanie zmianą
Prezes Zarządu / Dyrektor Generalny
Doro Atlantel sp. z o.o. (oddział polski DORO AB)
Jednoosobowe zarządanie firmą handlową będącą częścią notowanej na giełdzie sztokholmskiej spółki Doro AB.
Zarządzanie obejmowało całość zagadnień:
* ustalanie i wykonywanie budżetu
* bieżące zarządzanie sprzedażą i importem
* codzienne zarządzanie operacyjne
* bieżąca współpraca z odbiorcami spółki (np. TPSA, sieci handlowe, inne)
* udział w przetargach (TPSA)
* zarządzanie personelem
* ustalanie działań marketingowych
* przygotowywanie planów importowych
* codzienną współpracę z zarządem Doro AB
* codzienną współpracę z oddziałami Doro AB w innych krajach (Szwecja, Finlandia, Norwegia, Francja, UK, Hong-Kong)
* reprezentacja spółki przed organami państwowymi
Przeprowadziłem restrukturyzację spółki i przeniesienie większości jej działań do usługodawców zewnętrznych (outsourcing).
Zarządzanie obejmowało całość zagadnień:
* ustalanie i wykonywanie budżetu
* bieżące zarządzanie sprzedażą i importem
* codzienne zarządzanie operacyjne
* bieżąca współpraca z odbiorcami spółki (np. TPSA, sieci handlowe, inne)
* udział w przetargach (TPSA)
* zarządzanie personelem
* ustalanie działań marketingowych
* przygotowywanie planów importowych
* codzienną współpracę z zarządem Doro AB
* codzienną współpracę z oddziałami Doro AB w innych krajach (Szwecja, Finlandia, Norwegia, Francja, UK, Hong-Kong)
* reprezentacja spółki przed organami państwowymi
Przeprowadziłem restrukturyzację spółki i przeniesienie większości jej działań do usługodawców zewnętrznych (outsourcing).
Dyrektor handlowy
AIWA
W firmie Aiwa (część koncernu Sony) zajmowałem się zarządzaniem sprzedażą produktów z branży RTV.
Przygotowywałem i realizowałem budżet sprzedaży nadzorując pracę zespołu handlowców i bezpośrednio kontaktując się z odbiorcami firmy, którymi były duże sieci handlowe RTV/AGD np. Media Markt, Euro RTV AGD, hipermarkety itp.
Uczestniczyłem w spotkaniach zespołu planowania dostaw dla europejskich oddziałów Aiwa Europe.
Przygotowywałem i realizowałem budżet sprzedaży nadzorując pracę zespołu handlowców i bezpośrednio kontaktując się z odbiorcami firmy, którymi były duże sieci handlowe RTV/AGD np. Media Markt, Euro RTV AGD, hipermarkety itp.
Uczestniczyłem w spotkaniach zespołu planowania dostaw dla europejskich oddziałów Aiwa Europe.
Regionalny kierownik sprzedaży / Key Account Manager
Pracę w Philips Polska zakończyłem po sześciu latach, na stanowisku regionalnego kierownika sprzedaży (Katowice/Wrocław) i osoby odpowiedzialnej za kontakty z Media Markt jako Key Account.
Rozpocząłem na stanowisko przedstawiciela handlowego w czasie, gdy Philips Polska rozpoczynał działalność w Polsce.
Rozpocząłem na stanowisko przedstawiciela handlowego w czasie, gdy Philips Polska rozpoczynał działalność w Polsce.
Dyrektor Handlowy
Zakończyłem pracę w oddziale Optimusa w Siemianowicach na stanowisku Dyrektora Handlowego, odpowiedzialnego za realizację planów sprzedaży i zakupów w centrali w Siemianowicach i oddziałach w Katowicach i Gliwicach.
Główny Technolog Modelowania VHDL
ALDEC Co.
Pracowałem przez dwa lata jako programista i szef zespołu programistów w języku VHDL (język opisu działania układów scalonych).
W czasie pracy w Aldec odbyłem ośmiomiesięczny staż w siedzibie firmy w Newbury Park (CA).
Firma jest nadal producentem zaawansowanego oprogramowania symulacyjnego.
http://www.aldec.com.pl/
W czasie pracy w Aldec odbyłem ośmiomiesięczny staż w siedzibie firmy w Newbury Park (CA).
Firma jest nadal producentem zaawansowanego oprogramowania symulacyjnego.
http://www.aldec.com.pl/
Projekty
Szkolenia i kursy
bardzo wiele kursów z zakresu zarządzania, organizacji pracy, ekonomii zarządczej itp.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
fotografia, podróże, squash, bieganie - Silesia Marathon 2009 z czasem 3:36:33
Inne
możliwość pracy poza miejscem zamieszkania
Grupy
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.