Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Opiekun Klienta ds. administracji samorządowej
-koordynacja całości współpracy z klientami sektora administracji samorządowej (także współpracy Opiekunów Klienta i Przedstawicieli Handlowych)
-indywidualna opieka nad największymi klientami AS w regionie.
-monitorowanie danych o generowanych przychodach oraz rezygnacji tych klientów z usług Poczty Polskiej.
- odpowiedzialność za realizację nałożonego planu sprzedaży,
- przygotowywanie planu sprzedaży dla obsługiwanej grupy klientów,
- opracowywanie zasad i warunków współpracy z największymi jednostkami administracji samorządowej
- przygotowywanie specjalnych ofert oraz prezentacji usług dla obsługiwanych klientów,
-nadzór i koordynacja nad całością sprzedaży usług pocztowych na rzecz jednostek samorządowych w regionie, w tym w poszczególnych Przedstawicielstwach Handlowych,
- analizowanie potrzeb zgłaszanych przez klientów oraz wnioskowanie o ich realizację,
- gromadzenie informacji o jednostkach administracji samorządowej w poszczególnych regionach oraz lokalnej konkurencji Poczty Polskiej
-badanie struktury obrotu realizowanego przez jednostki administracji samorządowej,
- sporządzanie sprawozdań ze sprzedaży usług na rzecz jednostek administracji samorządowej,
-okresowa (kwartalna i roczna) analiza stopnia realizacji indywidualnych planów sprzedaży przez poszczególnych klientów.
-indywidualna opieka nad największymi klientami AS w regionie.
-monitorowanie danych o generowanych przychodach oraz rezygnacji tych klientów z usług Poczty Polskiej.
- odpowiedzialność za realizację nałożonego planu sprzedaży,
- przygotowywanie planu sprzedaży dla obsługiwanej grupy klientów,
- opracowywanie zasad i warunków współpracy z największymi jednostkami administracji samorządowej
- przygotowywanie specjalnych ofert oraz prezentacji usług dla obsługiwanych klientów,
-nadzór i koordynacja nad całością sprzedaży usług pocztowych na rzecz jednostek samorządowych w regionie, w tym w poszczególnych Przedstawicielstwach Handlowych,
- analizowanie potrzeb zgłaszanych przez klientów oraz wnioskowanie o ich realizację,
- gromadzenie informacji o jednostkach administracji samorządowej w poszczególnych regionach oraz lokalnej konkurencji Poczty Polskiej
-badanie struktury obrotu realizowanego przez jednostki administracji samorządowej,
- sporządzanie sprawozdań ze sprzedaży usług na rzecz jednostek administracji samorządowej,
-okresowa (kwartalna i roczna) analiza stopnia realizacji indywidualnych planów sprzedaży przez poszczególnych klientów.
Szkolenia i kursy
2007- Microsoft PowerPoint, Combidata Poland, Sopot
2007- CRM -budowanie długotrwałych relacji z klientem, Global Business Center, Warszawa
2006- Negocjacje handlowe – techniki negocjacyjne, Cegos, Warszawa
2006- Jak przygotować ofertę i wygrać przetarg (zamówienia publiczne), Cegos, Warszawa
2006- Podstawy zarządzenia relacjami z klientem masowym z elementami wiedzy z zakresu organizacji administracji samorządowej, Cegos, Warszawa
2004- Microsoft Excell – zaawansowany, DC Edukacja, Gdańsk
2004- Lotus Notes 6.0, Centrum Edukacyjne IBM Polska, Warszawa
2003- Doskonalenie umiejętności handlowych i warsztaty dla menedżerów i pracowników ... Poczty Polskiej, Postdata, Warszawa (kurs czteromiesięczny - Zaświadczenie MEN)
2001- Szkolenie dla Przedstawicieli Służb Sprzedaży, Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów, Gdańsk
2000- Microsoft Access Certyficate of Excellence, Soft-tronik education, Gdańsk
2000- Techniki sprzedaży, pozyskania i utrzymania klienta, techniki telemarketingu, Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów
1997- kasjer walutowy, Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr, Gdańsk
2007- CRM -budowanie długotrwałych relacji z klientem, Global Business Center, Warszawa
2006- Negocjacje handlowe – techniki negocjacyjne, Cegos, Warszawa
2006- Jak przygotować ofertę i wygrać przetarg (zamówienia publiczne), Cegos, Warszawa
2006- Podstawy zarządzenia relacjami z klientem masowym z elementami wiedzy z zakresu organizacji administracji samorządowej, Cegos, Warszawa
2004- Microsoft Excell – zaawansowany, DC Edukacja, Gdańsk
2004- Lotus Notes 6.0, Centrum Edukacyjne IBM Polska, Warszawa
2003- Doskonalenie umiejętności handlowych i warsztaty dla menedżerów i pracowników ... Poczty Polskiej, Postdata, Warszawa (kurs czteromiesięczny - Zaświadczenie MEN)
2001- Szkolenie dla Przedstawicieli Służb Sprzedaży, Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów, Gdańsk
2000- Microsoft Access Certyficate of Excellence, Soft-tronik education, Gdańsk
2000- Techniki sprzedaży, pozyskania i utrzymania klienta, techniki telemarketingu, Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów
1997- kasjer walutowy, Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr, Gdańsk
Edukacja
Specjalizacje
Sektor publiczny
Inne
Zainteresowania
- geografia społeczno-ekonomiczna, topografia, urbanistyka,
- podróże transportem kolejowym,
- aktualizacja planów miast i atlasów miast krajowych i zagranicznych,
- tworzenie baz danych na postawie analiz Annual Report firm krajowych i zagranicznych
- podróże transportem kolejowym,
- aktualizacja planów miast i atlasów miast krajowych i zagranicznych,
- tworzenie baz danych na postawie analiz Annual Report firm krajowych i zagranicznych
Organizacje
2005-2007 Sektretarz Stowarzyszenia "Przyjazne Pomorze"
2007- Wiceprzewodniczący Stowarzyszenia "Przyjazne Pomorze"
Stowarzyszenie Przyjazne Pomorze powstało w 2003 roku w Gdyni. Zorganizowało m.in.dwie konferencje "Przyjazny Urząd", seminarium gospodarcze, dwa Finaly WOŚP, akcje "Białe Soboty". Obecnie tworzymy pierwszą społeczną bibliotekę naukową w Gdansku.
2007- Wiceprzewodniczący Stowarzyszenia "Przyjazne Pomorze"
Stowarzyszenie Przyjazne Pomorze powstało w 2003 roku w Gdyni. Zorganizowało m.in.dwie konferencje "Przyjazny Urząd", seminarium gospodarcze, dwa Finaly WOŚP, akcje "Białe Soboty". Obecnie tworzymy pierwszą społeczną bibliotekę naukową w Gdansku.
Inne
REFERENCJE
- JYSK, Åbyhøj DANIA – klient Poczty Polskiej, referencje dla opiekuna kluczowych klientów
- Prezes Stowarzyszenia „Przyjazne Pomorze” – referencje za działalność charytatywną i administracyjno-prawną Stowarzyszenia
- JYSK, Åbyhøj DANIA – klient Poczty Polskiej, referencje dla opiekuna kluczowych klientów
- Prezes Stowarzyszenia „Przyjazne Pomorze” – referencje za działalność charytatywną i administracyjno-prawną Stowarzyszenia
Grupy
Mapy i plany miast
Mapy, plany miast, mapy tematyczne, mapy topograficzne, atlasy, przewodniki, atlasy miast, atlasy aglomeracji, ppwk, demart, daunpol, adac, falk itp...