Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manage Service UC&VOICE Engineer
Eir
Remote administration, configuration and maintenance UC&Voice systems. Support for the field
engineers. Manage and schedule field enginners and contractors. Participation in 24x7 rota team.
Provide customer and internal updates when required. Provide training for servicedesk and junior
engineers.
engineers. Manage and schedule field enginners and contractors. Participation in 24x7 rota team.
Provide customer and internal updates when required. Provide training for servicedesk and junior
engineers.
Solutions Architect / Senior Engineer
Voice Engineer Ireland
To support the Voice & Data infrastructure,
To train a Junior engineer,
To develop opportunities/sales for customers. Liaise and manage with Service Delivery Director (SDD) any outsourced project teams,
Liaising with suppliers and the technical team to ensure timely delivery of projects,
To act as solutions architect to rest of Sales Team,
Sales and pricing support,
Liaise and manage out-sourced engineering team.
To train a Junior engineer,
To develop opportunities/sales for customers. Liaise and manage with Service Delivery Director (SDD) any outsourced project teams,
Liaising with suppliers and the technical team to ensure timely delivery of projects,
To act as solutions architect to rest of Sales Team,
Sales and pricing support,
Liaise and manage out-sourced engineering team.
Główny Architekt Techniczny
Lider zespołu wsparcia technicznego i projektowego dla produktów:
hipath 3000, hipath 4000, OpenScape Office, OpenScape Voice, Contact Center, UC, Weryfikacja projektów pod kątem spełnienia warunków SIWZ oraz oczekiwań klienta. Prowadzenie szkoleń dla pracowników oraz klientów Orange Polska. Testowanie rozwiązań i usług konwergentnych w Labie.
Koordynator programu partnerskiego pomiędzy Orange Polska a Siemens Enterprise Communications.
Lider projektu "Radiolinia dla usług Konwergentnych", tworzenie RFP, kalkulacje TCO, negocjacje warunków umów z dostawcami (NEC, RADWIN), współpraca z ekspertami ds. zakupów, współpraca z prawnikami.
hipath 3000, hipath 4000, OpenScape Office, OpenScape Voice, Contact Center, UC, Weryfikacja projektów pod kątem spełnienia warunków SIWZ oraz oczekiwań klienta. Prowadzenie szkoleń dla pracowników oraz klientów Orange Polska. Testowanie rozwiązań i usług konwergentnych w Labie.
Koordynator programu partnerskiego pomiędzy Orange Polska a Siemens Enterprise Communications.
Lider projektu "Radiolinia dla usług Konwergentnych", tworzenie RFP, kalkulacje TCO, negocjacje warunków umów z dostawcami (NEC, RADWIN), współpraca z ekspertami ds. zakupów, współpraca z prawnikami.
Starszy Architekt Techniczny
Expert ds. systemów Siemens: hipath 3000, hipath 4000, aplikacji współpracujących, projektowanie rozwiązań klienckich, prowadzenie szkoleń technicznych oraz projektowych , prezentowanie rozwiązań klientom GTP.
Tworzenie centrum kompetencji - wsparcia 3 linii w zakresie serwisu oraz projektowania rozwiązań PABX/IPPABX.
Tworzenie centrum kompetencji - wsparcia 3 linii w zakresie serwisu oraz projektowania rozwiązań PABX/IPPABX.
Szkolenia i kursy
Avaya Aura Instalation and implementation course (2013-june)
Bussines Negotiation, Orange Polska, (2013-April)
OpenScape Solution Deployment Service (DLS) for Service (2013-April)
Budget Management in Project – Basic Course, Orange Polska/PM Experts (2012-July)
Pasolink NEO&NEO/c – RF Planning, Instalation & Maintenantce (2012-March)
RADWIN – Radwin Ptp, PtMP & RF Planning Course, Winlink1000, RW2000, (2011-September)
OpenScape Voice v7, Instalation and Initial Operations (2012-June)
OSVFEATSCS - Open Scape Voice Features Course (2010-May)
Gateways for Open Scape Voice (2010-March)
Open Scape Voice Advance Course (2010-February)
hipath 3000 v 8 - OpenScape Office - update course (2009-November)
Hipath 4000 v 5 delta course for service (2009-July)
HiPath HG3530 / HG3570 for Service (2008-October)
Hipath Procenter Extended (2008-July)
Hipath 8000 basic course (2008-April)
Hipath Wireless Controler, AP & Convergence v 5.0 (2008-April)
Hipath Wireless Basic for Service (2008-April)
Market Introduction OpenOffice v1 (2008-March)
Bussines Negotiation, Orange Polska, (2013-April)
OpenScape Solution Deployment Service (DLS) for Service (2013-April)
Budget Management in Project – Basic Course, Orange Polska/PM Experts (2012-July)
Pasolink NEO&NEO/c – RF Planning, Instalation & Maintenantce (2012-March)
RADWIN – Radwin Ptp, PtMP & RF Planning Course, Winlink1000, RW2000, (2011-September)
OpenScape Voice v7, Instalation and Initial Operations (2012-June)
OSVFEATSCS - Open Scape Voice Features Course (2010-May)
Gateways for Open Scape Voice (2010-March)
Open Scape Voice Advance Course (2010-February)
hipath 3000 v 8 - OpenScape Office - update course (2009-November)
Hipath 4000 v 5 delta course for service (2009-July)
HiPath HG3530 / HG3570 for Service (2008-October)
Hipath Procenter Extended (2008-July)
Hipath 8000 basic course (2008-April)
Hipath Wireless Controler, AP & Convergence v 5.0 (2008-April)
Hipath Wireless Basic for Service (2008-April)
Market Introduction OpenOffice v1 (2008-March)
Specjalizacje
Call Center
Inne
Zainteresowania
sporty, turystyka, lotnictwo
Organizacje
Vei
Inne
.
Grupy
Orange
Orange to grupa dla wszystkich pracowników, klientów, sympatyków i przeciwników tej sieci :-]
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.