Umiejętności
IT Operations
IT Operations Management
Service Desk
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Marketing bezpośredni
Zarządzanie zespołem rozproszonym
Certyfikat ITIL v3
Rozwój produktu
Umiejętność zarządzania zespołem i organizacji pracy
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji interpersonalnych
Profesjonalista
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Inspektor bankowy
Odpowiedzialny za procesowanie wniosków kredytowych, szkolenia z zakresu kart płatniczych, współpracę z firmami zewnętrznymi, reklamacje klientów. Dedykowany do obsługi klientów private banking. Uczestnik projektów wdrażania nowego systemu reklamacji/dyspozycji oraz rozwoju produktów.
Projekty
Szkolenia i kursy
Bank Pocztowy S.A.
Akademia Eksperta - 3 moduły szkolenia zarządzania zespołem
Profesjonalne techniki sprzedaży
Kurs kasjera złotowego - zabezpieczenia znaków pieniężnych
Diagnoza Potrzeb Klienta, Standard Obsługi Klienta
Lloyds TSB Scotland
“Connecting with customers” sprzedaż produktów oraz obsługa klienta w Lloyds TSB Scotland.
"Fighting Financial Crime" szkolenie z zakresu umiejętności wykrywania przestępstw finansowych oraz zapobiegania im.
McMillan Hotels
“Yes We Can!” szkolenie z zakresu obsługi klienta.
BRE BANK S.A.
MS Excel – poziom podstawowy oraz zaawansowany
Szkolenie z zakresu „Efektywne zarządzanie czasem”
Szkolenie z zakresu „Budowanie zespołu”
Szkolenie z zakresu „Praca w grupie”
Akademia Eksperta - 3 moduły szkolenia zarządzania zespołem
Profesjonalne techniki sprzedaży
Kurs kasjera złotowego - zabezpieczenia znaków pieniężnych
Diagnoza Potrzeb Klienta, Standard Obsługi Klienta
Lloyds TSB Scotland
“Connecting with customers” sprzedaż produktów oraz obsługa klienta w Lloyds TSB Scotland.
"Fighting Financial Crime" szkolenie z zakresu umiejętności wykrywania przestępstw finansowych oraz zapobiegania im.
McMillan Hotels
“Yes We Can!” szkolenie z zakresu obsługi klienta.
BRE BANK S.A.
MS Excel – poziom podstawowy oraz zaawansowany
Szkolenie z zakresu „Efektywne zarządzanie czasem”
Szkolenie z zakresu „Budowanie zespołu”
Szkolenie z zakresu „Praca w grupie”
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Zainteresowania
Podróże, gry planszowe i karciane, świadomy sen, sport.
Organizacje
Stowarzyszenie polskie w Stirling - prezes stowarzyszenia
Odpowiedzialny za założenie, przygotowanie do działania oraz rozpoczęcie działalności.
Statutowe założenia stowarzyszenia obejmują głównie działalność na rzecz Polaków zamieszkujących region miasta Stirling w Szkocji oraz działalność na rzecz integracji pomiędzy Polonią a innymi narodowościami w Szkocji.
Szlachetna Paczka - uczestnik w roli wolontariusza
Odpowiedzialny za założenie, przygotowanie do działania oraz rozpoczęcie działalności.
Statutowe założenia stowarzyszenia obejmują głównie działalność na rzecz Polaków zamieszkujących region miasta Stirling w Szkocji oraz działalność na rzecz integracji pomiędzy Polonią a innymi narodowościami w Szkocji.
Szlachetna Paczka - uczestnik w roli wolontariusza
Inne
Komunikatywność oraz profesjonalne podejście do wykonywanych obowiązków nabyte dzięki doświadczeniu w pracy jako sprzedawca, asystent klienta i doradca klienta.
Doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołów nabyte podczas pracy w Hotelu Cally Palace, Banku Lloyds TSB oraz w Banku Pocztowym.
Umiejętności marketingowe nabyte poprzez wieloletnie doświadczenie w sprzedaży.
Umiejętność analizy oraz poszukiwania rozwiązań. Chętnie angażuję się w procesy rozwoju.
Umiejętność tworzenia raportów/zestawień/prezentacji.
Bezwypadkowa historia prawa jazdy kategorii B od 1999 roku
Chętny do dalszego poszerzania wiedzy, umiejętności i kwalifikacji
Doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołów nabyte podczas pracy w Hotelu Cally Palace, Banku Lloyds TSB oraz w Banku Pocztowym.
Umiejętności marketingowe nabyte poprzez wieloletnie doświadczenie w sprzedaży.
Umiejętność analizy oraz poszukiwania rozwiązań. Chętnie angażuję się w procesy rozwoju.
Umiejętność tworzenia raportów/zestawień/prezentacji.
Bezwypadkowa historia prawa jazdy kategorii B od 1999 roku
Chętny do dalszego poszerzania wiedzy, umiejętności i kwalifikacji
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencje Nieruchomości
Grupa zrzeszająca osoby pracujące w agencjach nieruchomości jak i same agencje.
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Bank Pocztowy S.A.
Grupa zrzeszająca pracowników Banku Pocztowego S.A. oraz wszystkich sympatyków tego banku będącego zawsze pod ręką :)
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Bankowcy ludzie pracujący kiedyś i obecnie w różnych bankach
Grupa obecnych i byłych pracowników banków utworzona w celu wymiany doświadczeń i opinii oraz integracji "bankowców" z każdego Banku.