Bartłomiej Łukaszczyk

Brand & Executive Manager, Marketing Operacyjny
Śląsk, śląskie

Umiejętności

Zaangażowanie Pomysłowość Projektowanie Elastyczność rzetelność Kreowanie Marki / Produktu Doskonała obsługa komputera i urządzeń biurowych Elokwencja

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Executive Manager
LuKreo
OSIĄGNIĘCIA:
 Wprowadzenie sprzedaży na nowe rynki, przy minimalnym koszcie 3%
 Ukształtowanie nowej gałęzi sprzedaży, stworzenie nowego zbytu na poziomie 27% wzrostu w stosunku do poprzedniego roku.
 Rozbudowa infolinii, komunikacja i narzędzia centrali telefonicznej. Podwojenie Trafficu w obsłudze telefonicznej.
 Zbudowanie nowego brandu w sprzedaży internetowej, który osiąga marżowość na poziomie 60%
 Przygotowanie materiałów komunikacji do sprzedaży bezpośredniej.
 Rozwinięcie cyklu komunikacji wewnętrznej miedzy pracownikami, wykorzystując urządzenia mobilne i sieć internetową.
 Opracowanie ścieżki komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w sprzedaży bezpośredniej. Pełna dokumentacja i podręczniki.
OBOWIĄZKI:
 Analiza działań konkurencji i działań w rynku
 Kształtowanie komunikacji działań sprzedażowych i marketingowych
 Nadzór nad opracowywaniem i redagowaniem materiałów marketingowych
 Organizacja i realizacja strategii firmy w kanałach Offline, Online, Media
 Organizacji pracy i narzędzi umożliwiających poprawę efektywności
 Opracowanie i wdrożenie programów oraz procedur regulujących sposoby prowadzenia działań handlowych, komunikacji i obsługi Klienta
 Zarządzanie zespołem sprzedażowym i konsultantów call center
 Aktualizacja i poszerzanie oferty, kreacja nowych kanałów sprzedaży
 Opracowanie i poprawa komunikacji z rynkiem
 Stały monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań
Wilk Elektronik SA
SSD&HDD International Product Manager
Osiągnięcia:
• Wprowadzenie produktu Mainstreamowego na rynki międzynarodowe (rozwój produkcyjny oraz marżowość)
• Przygotowanie i wprowadzenie na rynek wschodnioeuropejski dysku Niszowego. Działania od podstaw w oparciu o aspekty ekonomiczne oraz produkcyjne
• Linia produktów OEM i Retail SSD 2,5”, M.2 i mSata
• Opakowanie dysku SSD typu blister, koszt w dół o ok. 40%
• Opracowanie i zmiana międzynarodowej polityki cenowej (dyski marek Goodram, Toshiba i OCZ)
• Opracowanie i zmiana międzynarodowej polityki zakupowej, ograniczenie czasu i kosztów dostaw (uszlachetnianie)
• Zmian polityki napraw gwarancyjnych i rozliczeń z dostawcami (koszty i marżowość RMA)
• Największy obrót i zysk kwartalny w historii Goodram.

Obowiązki:
• Planowanie międzynarodowej strategii handlowej, marketingowej i polityki cenowej.
• Opracowanie międzynarodowych informacji technicznych i marketingowych dla nowych i dotychczasowych klientów
• Analizowanie, opracowywanie i estymacja działań dotyczących rynku, konkurencji i sprzedaży.
• Sporządzanie i przedstawianie raportów z działań handlowych firmy i konkurencji.
• Opracowywanie i realizacja planów marketingowych dla produktów z linii SSD
• Prowadzenie szkoleń produktowych dla handlowców międzynarodowych oraz głównej grupy dystrybucyjnej.
• Aktywne i niezależne wprowadzanie produktów na rynek
MOKATE Sp. z o.o.
Kierownik trade marketingu
Osiągnięcia:
• Ograniczenie kosztów związanych z trade marketingiem w pierwszych 5 miesiącach o ponad 82 tys. złotych netto.
• Wprowadzenie nowych narzędzi do kontroli przedstawicieli pracujących w rynku (magazyn vs. rynek)
• Stworzenie 24 pakietów handlowych opierających się na nowych przepisach skarbowych i rynkowych.
• Wprowadzenie narzędzi do kontroli pracy pracowników podległych.
• Stworzenie całkowicie nowej struktury Magazynu marketingowego (ilość, miejsce, czas, realizacja)
• Zorganizowanie, od strony Trade Marketingu, ogólnopolskiej Kampanii Promocji konsumenckiej.

Obowiązki:
• Planowanie, wdrażanie, kontrolowanie i analizowanie działań dla marek Mokate, Loyd, Alpino, Lavazza, Marila, For Fit i wielu innych.
• Przedstawienie propozycji i wdrażanie planów w zakresie promocji, reklamy oraz działań marketingowych i trade marketingowych w obrębie zarządzanych kanałów sprzedaży.
• Tworzenie krótko i długoterminowych celów marketingowych i trade marketingowych dla zarządzanych kanałów sprzedaży.
• Współpraca z mediami, prowadzenie działań reklamowych i promocji w mediach.
• Prowadzenie analiz i badań rynku pod kątem postrzegania produktów firmy.
• Bieżąca i ścisła analiza działań konkurencji.
• Rozliczanie aktywności/projektów/procesów zakończonych w odniesieniu do wyznaczonych celów.
• Koordynowanie komunikacji wewnętrznej w zakresie narzędzi, planów i działań marketingowych.
• Regularne kontrolowanie wykonania budżetów w podległych projektach.
Logo
Manager ds. Marketingu operacyjnego, Kierownik Regiony południowej i południowo-zachodniej Polski d
Agencja Promocji i reklamy
Praca kontraktowa

Osiągnięcia:
• Prowadzenie sieci serwisantów w 62 punktach dla firmy Delitissue, Philips Lighting, Rauch, Florina na terenie Śląska i Małopolski o łącznym zysku netto na poziomie 70-90 tys. zł rocznie.
• Organizacja na wyłączności akcji dla Vogue i Sephora na terenie Śląska i Małopolski.
• Rebranding TP S.A. w Orange Polska na terenie południowej Polski.
• Organizacja działań marketingowych dla Firmy Invicom na wprowadzenie kampanii wartej ponad 8 mln złotych netto „Teraz Wisła”.

Obowiązki:
• Koordynacja działań marketingowo-sprzedażowych dla Agencji krajowych jak i międzynarodowych.
• Doradztwo marketingowe.
• Organizacja akcji i kampanii promocyjno-reklamowych, koordynacja pracy podległych zespołów.
• Projektowanie, przygotowanie i nadzór nad projektami poligraficznymi i technologicznymi
• Prowadzenie działań z zakresu e-marketing, Visual merchandising, trade marketing.
Logo
key account manager
K&I Studio Agencja promocji i reklamy
Osiągnięcia:
• Ograniczenie kosztów dotyczących organizacji i prowadzeniu działań w rynku
• Zmiana wizualna elementów graficznych firmy.
• Organizacja akcji ogólnopolskich
• Stworzenie siatki Merchandiserów na terenie całej Polski

Obowiązki:
• Realizacja i przeprowadzanie projektów promocyjnych, merchandisingowych, Visual Merchandisingowych w całym kraju.
• Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych, pokazów promocyjnych.
• Projektowanie kampanii i briefów reklamowych.
• Logistyka prowadzenia akcji promocyjno- reklamowych, koordynacja akcji ogólnokrajowych.
• Działania z zakresu ATL i BTL.

Szkolenia i kursy

• 2016r. Marketing w Mediach tradycyjnych i nowoczesnych (Prasa, Radio, Tv, Internet)
• 2016r. Kluczowe działania i modyfikacje na rynkach tradycyjnych (Hurt, Detal)
• 2015r. Język Angielski w życiu i biznesie (Upper intermediate)
• 2013r. cykl szkoleń specjalistycznych;
- Analiza branż i konkurencji na podstawie wywiadu konkurencyjnego;
- Techniki sprzedaży i metody pozyskiwania klientów;
- Marketing w Internecie oraz społeczności internetowej WEB 2.0;
- Skuteczna reklama;
- Efektywne negocjacje;
- Praktyczne aspekty prowadzenia handlu zagranicznego;
- Kreatywne myślenie i innowacje;
- Networking.
- 2013r. - Business English- intermediate level
• 2011r. - Szkolenie „Aplikacje samochodowe od A do Z”
• 2009r. - Przedsiębiorczość w działalności gospodarczej, zarządzanie zasobami ludzkimi i produktem
• 2007r. - Szkolenie z zakresu Prawa Pracy
• "Rozwój Inteligencji Finansowej", "Organizacja kampanii reklamowych", "Postawy konsumentów wobec sprzedaży bezpośredniej", "Skuteczne komunikowanie się i sztuka perswazji"

Edukacja

Logo
Zarządzanie Marketingowe w usługach profesjonalnych, turystyce i mediach, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Logo
Reklama, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach
Logo
Budownictwo, inżynierskie
Politechnika Śląska w Gliwicach

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą

Zainteresowania

• Sporty wodne, letnie, zimowe.
• Wspinaczka wysokogórska i skalna.
• Ekonomia, marketing, reklama.
• Komunikacja, Perswazja, Socjotechnika, Psychologia.
• Kultury dalekiego wschodu.
• Motoryzacja i inżynieria.

Organizacje

Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
Polski Zwiazek Zeglarski
klub sportowy "Pogon" Ruda Slaska
klub motoryzacyjny "Silesia Team"
FTB.pl
lex.edu.pl

Inne

JĘZYKI OBCE:
-------------Piśmie/Czytaniu/Mowie
Angielski---- C2 ------C2-------B2
Rosyjski----- A1------ A2-------A1

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
A jak zarobić pierwszy milion.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Grupa dla studentów i absolwentów śląskiej AE, a także dla sympatyków uczelni :)
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
FIAT
FIAT
Dla wszystkich miłośników tej marki.
Motocykle
Motocykle
Motocykliści są wszędzie.
NOKIA
NOKIA
Zapraszam ludzi zwiazanych z telekomunikacja, niekoniecznie z sama marką Nokia, pasjonatów pracowników i wszystkich ktorzy maja ochote dołączyc.
Photoshop
Photoshop
Grupa zrzeszająca osoby korzystające z programu Photoshop.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką