Umiejętności
Zaangażowanie
Pomysłowość
Projektowanie
Elastyczność
rzetelność
Kreowanie Marki / Produktu
Doskonała obsługa komputera i urządzeń biurowych
Elokwencja
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Executive Manager
LuKreo
OSIĄGNIĘCIA:
Wprowadzenie sprzedaży na nowe rynki, przy minimalnym koszcie 3%
Ukształtowanie nowej gałęzi sprzedaży, stworzenie nowego zbytu na poziomie 27% wzrostu w stosunku do poprzedniego roku.
Rozbudowa infolinii, komunikacja i narzędzia centrali telefonicznej. Podwojenie Trafficu w obsłudze telefonicznej.
Zbudowanie nowego brandu w sprzedaży internetowej, który osiąga marżowość na poziomie 60%
Przygotowanie materiałów komunikacji do sprzedaży bezpośredniej.
Rozwinięcie cyklu komunikacji wewnętrznej miedzy pracownikami, wykorzystując urządzenia mobilne i sieć internetową.
Opracowanie ścieżki komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w sprzedaży bezpośredniej. Pełna dokumentacja i podręczniki.
OBOWIĄZKI:
Analiza działań konkurencji i działań w rynku
Kształtowanie komunikacji działań sprzedażowych i marketingowych
Nadzór nad opracowywaniem i redagowaniem materiałów marketingowych
Organizacja i realizacja strategii firmy w kanałach Offline, Online, Media
Organizacji pracy i narzędzi umożliwiających poprawę efektywności
Opracowanie i wdrożenie programów oraz procedur regulujących sposoby prowadzenia działań handlowych, komunikacji i obsługi Klienta
Zarządzanie zespołem sprzedażowym i konsultantów call center
Aktualizacja i poszerzanie oferty, kreacja nowych kanałów sprzedaży
Opracowanie i poprawa komunikacji z rynkiem
Stały monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań
Wprowadzenie sprzedaży na nowe rynki, przy minimalnym koszcie 3%
Ukształtowanie nowej gałęzi sprzedaży, stworzenie nowego zbytu na poziomie 27% wzrostu w stosunku do poprzedniego roku.
Rozbudowa infolinii, komunikacja i narzędzia centrali telefonicznej. Podwojenie Trafficu w obsłudze telefonicznej.
Zbudowanie nowego brandu w sprzedaży internetowej, który osiąga marżowość na poziomie 60%
Przygotowanie materiałów komunikacji do sprzedaży bezpośredniej.
Rozwinięcie cyklu komunikacji wewnętrznej miedzy pracownikami, wykorzystując urządzenia mobilne i sieć internetową.
Opracowanie ścieżki komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w sprzedaży bezpośredniej. Pełna dokumentacja i podręczniki.
OBOWIĄZKI:
Analiza działań konkurencji i działań w rynku
Kształtowanie komunikacji działań sprzedażowych i marketingowych
Nadzór nad opracowywaniem i redagowaniem materiałów marketingowych
Organizacja i realizacja strategii firmy w kanałach Offline, Online, Media
Organizacji pracy i narzędzi umożliwiających poprawę efektywności
Opracowanie i wdrożenie programów oraz procedur regulujących sposoby prowadzenia działań handlowych, komunikacji i obsługi Klienta
Zarządzanie zespołem sprzedażowym i konsultantów call center
Aktualizacja i poszerzanie oferty, kreacja nowych kanałów sprzedaży
Opracowanie i poprawa komunikacji z rynkiem
Stały monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań
SSD&HDD International Product Manager
Osiągnięcia:
• Wprowadzenie produktu Mainstreamowego na rynki międzynarodowe (rozwój produkcyjny oraz marżowość)
• Przygotowanie i wprowadzenie na rynek wschodnioeuropejski dysku Niszowego. Działania od podstaw w oparciu o aspekty ekonomiczne oraz produkcyjne
• Linia produktów OEM i Retail SSD 2,5”, M.2 i mSata
• Opakowanie dysku SSD typu blister, koszt w dół o ok. 40%
• Opracowanie i zmiana międzynarodowej polityki cenowej (dyski marek Goodram, Toshiba i OCZ)
• Opracowanie i zmiana międzynarodowej polityki zakupowej, ograniczenie czasu i kosztów dostaw (uszlachetnianie)
• Zmian polityki napraw gwarancyjnych i rozliczeń z dostawcami (koszty i marżowość RMA)
• Największy obrót i zysk kwartalny w historii Goodram.
Obowiązki:
• Planowanie międzynarodowej strategii handlowej, marketingowej i polityki cenowej.
• Opracowanie międzynarodowych informacji technicznych i marketingowych dla nowych i dotychczasowych klientów
• Analizowanie, opracowywanie i estymacja działań dotyczących rynku, konkurencji i sprzedaży.
• Sporządzanie i przedstawianie raportów z działań handlowych firmy i konkurencji.
• Opracowywanie i realizacja planów marketingowych dla produktów z linii SSD
• Prowadzenie szkoleń produktowych dla handlowców międzynarodowych oraz głównej grupy dystrybucyjnej.
• Aktywne i niezależne wprowadzanie produktów na rynek
• Wprowadzenie produktu Mainstreamowego na rynki międzynarodowe (rozwój produkcyjny oraz marżowość)
• Przygotowanie i wprowadzenie na rynek wschodnioeuropejski dysku Niszowego. Działania od podstaw w oparciu o aspekty ekonomiczne oraz produkcyjne
• Linia produktów OEM i Retail SSD 2,5”, M.2 i mSata
• Opakowanie dysku SSD typu blister, koszt w dół o ok. 40%
• Opracowanie i zmiana międzynarodowej polityki cenowej (dyski marek Goodram, Toshiba i OCZ)
• Opracowanie i zmiana międzynarodowej polityki zakupowej, ograniczenie czasu i kosztów dostaw (uszlachetnianie)
• Zmian polityki napraw gwarancyjnych i rozliczeń z dostawcami (koszty i marżowość RMA)
• Największy obrót i zysk kwartalny w historii Goodram.
Obowiązki:
• Planowanie międzynarodowej strategii handlowej, marketingowej i polityki cenowej.
• Opracowanie międzynarodowych informacji technicznych i marketingowych dla nowych i dotychczasowych klientów
• Analizowanie, opracowywanie i estymacja działań dotyczących rynku, konkurencji i sprzedaży.
• Sporządzanie i przedstawianie raportów z działań handlowych firmy i konkurencji.
• Opracowywanie i realizacja planów marketingowych dla produktów z linii SSD
• Prowadzenie szkoleń produktowych dla handlowców międzynarodowych oraz głównej grupy dystrybucyjnej.
• Aktywne i niezależne wprowadzanie produktów na rynek
Kierownik trade marketingu
Osiągnięcia:
• Ograniczenie kosztów związanych z trade marketingiem w pierwszych 5 miesiącach o ponad 82 tys. złotych netto.
• Wprowadzenie nowych narzędzi do kontroli przedstawicieli pracujących w rynku (magazyn vs. rynek)
• Stworzenie 24 pakietów handlowych opierających się na nowych przepisach skarbowych i rynkowych.
• Wprowadzenie narzędzi do kontroli pracy pracowników podległych.
• Stworzenie całkowicie nowej struktury Magazynu marketingowego (ilość, miejsce, czas, realizacja)
• Zorganizowanie, od strony Trade Marketingu, ogólnopolskiej Kampanii Promocji konsumenckiej.
Obowiązki:
• Planowanie, wdrażanie, kontrolowanie i analizowanie działań dla marek Mokate, Loyd, Alpino, Lavazza, Marila, For Fit i wielu innych.
• Przedstawienie propozycji i wdrażanie planów w zakresie promocji, reklamy oraz działań marketingowych i trade marketingowych w obrębie zarządzanych kanałów sprzedaży.
• Tworzenie krótko i długoterminowych celów marketingowych i trade marketingowych dla zarządzanych kanałów sprzedaży.
• Współpraca z mediami, prowadzenie działań reklamowych i promocji w mediach.
• Prowadzenie analiz i badań rynku pod kątem postrzegania produktów firmy.
• Bieżąca i ścisła analiza działań konkurencji.
• Rozliczanie aktywności/projektów/procesów zakończonych w odniesieniu do wyznaczonych celów.
• Koordynowanie komunikacji wewnętrznej w zakresie narzędzi, planów i działań marketingowych.
• Regularne kontrolowanie wykonania budżetów w podległych projektach.
• Ograniczenie kosztów związanych z trade marketingiem w pierwszych 5 miesiącach o ponad 82 tys. złotych netto.
• Wprowadzenie nowych narzędzi do kontroli przedstawicieli pracujących w rynku (magazyn vs. rynek)
• Stworzenie 24 pakietów handlowych opierających się na nowych przepisach skarbowych i rynkowych.
• Wprowadzenie narzędzi do kontroli pracy pracowników podległych.
• Stworzenie całkowicie nowej struktury Magazynu marketingowego (ilość, miejsce, czas, realizacja)
• Zorganizowanie, od strony Trade Marketingu, ogólnopolskiej Kampanii Promocji konsumenckiej.
Obowiązki:
• Planowanie, wdrażanie, kontrolowanie i analizowanie działań dla marek Mokate, Loyd, Alpino, Lavazza, Marila, For Fit i wielu innych.
• Przedstawienie propozycji i wdrażanie planów w zakresie promocji, reklamy oraz działań marketingowych i trade marketingowych w obrębie zarządzanych kanałów sprzedaży.
• Tworzenie krótko i długoterminowych celów marketingowych i trade marketingowych dla zarządzanych kanałów sprzedaży.
• Współpraca z mediami, prowadzenie działań reklamowych i promocji w mediach.
• Prowadzenie analiz i badań rynku pod kątem postrzegania produktów firmy.
• Bieżąca i ścisła analiza działań konkurencji.
• Rozliczanie aktywności/projektów/procesów zakończonych w odniesieniu do wyznaczonych celów.
• Koordynowanie komunikacji wewnętrznej w zakresie narzędzi, planów i działań marketingowych.
• Regularne kontrolowanie wykonania budżetów w podległych projektach.
Manager ds. Marketingu operacyjnego, Kierownik Regiony południowej i południowo-zachodniej Polski d
Agencja Promocji i reklamy
Praca kontraktowa
Osiągnięcia:
• Prowadzenie sieci serwisantów w 62 punktach dla firmy Delitissue, Philips Lighting, Rauch, Florina na terenie Śląska i Małopolski o łącznym zysku netto na poziomie 70-90 tys. zł rocznie.
• Organizacja na wyłączności akcji dla Vogue i Sephora na terenie Śląska i Małopolski.
• Rebranding TP S.A. w Orange Polska na terenie południowej Polski.
• Organizacja działań marketingowych dla Firmy Invicom na wprowadzenie kampanii wartej ponad 8 mln złotych netto „Teraz Wisła”.
Obowiązki:
• Koordynacja działań marketingowo-sprzedażowych dla Agencji krajowych jak i międzynarodowych.
• Doradztwo marketingowe.
• Organizacja akcji i kampanii promocyjno-reklamowych, koordynacja pracy podległych zespołów.
• Projektowanie, przygotowanie i nadzór nad projektami poligraficznymi i technologicznymi
• Prowadzenie działań z zakresu e-marketing, Visual merchandising, trade marketing.
Osiągnięcia:
• Prowadzenie sieci serwisantów w 62 punktach dla firmy Delitissue, Philips Lighting, Rauch, Florina na terenie Śląska i Małopolski o łącznym zysku netto na poziomie 70-90 tys. zł rocznie.
• Organizacja na wyłączności akcji dla Vogue i Sephora na terenie Śląska i Małopolski.
• Rebranding TP S.A. w Orange Polska na terenie południowej Polski.
• Organizacja działań marketingowych dla Firmy Invicom na wprowadzenie kampanii wartej ponad 8 mln złotych netto „Teraz Wisła”.
Obowiązki:
• Koordynacja działań marketingowo-sprzedażowych dla Agencji krajowych jak i międzynarodowych.
• Doradztwo marketingowe.
• Organizacja akcji i kampanii promocyjno-reklamowych, koordynacja pracy podległych zespołów.
• Projektowanie, przygotowanie i nadzór nad projektami poligraficznymi i technologicznymi
• Prowadzenie działań z zakresu e-marketing, Visual merchandising, trade marketing.
key account manager
K&I Studio Agencja promocji i reklamy
Osiągnięcia:
• Ograniczenie kosztów dotyczących organizacji i prowadzeniu działań w rynku
• Zmiana wizualna elementów graficznych firmy.
• Organizacja akcji ogólnopolskich
• Stworzenie siatki Merchandiserów na terenie całej Polski
Obowiązki:
• Realizacja i przeprowadzanie projektów promocyjnych, merchandisingowych, Visual Merchandisingowych w całym kraju.
• Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych, pokazów promocyjnych.
• Projektowanie kampanii i briefów reklamowych.
• Logistyka prowadzenia akcji promocyjno- reklamowych, koordynacja akcji ogólnokrajowych.
• Działania z zakresu ATL i BTL.
• Ograniczenie kosztów dotyczących organizacji i prowadzeniu działań w rynku
• Zmiana wizualna elementów graficznych firmy.
• Organizacja akcji ogólnopolskich
• Stworzenie siatki Merchandiserów na terenie całej Polski
Obowiązki:
• Realizacja i przeprowadzanie projektów promocyjnych, merchandisingowych, Visual Merchandisingowych w całym kraju.
• Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych, pokazów promocyjnych.
• Projektowanie kampanii i briefów reklamowych.
• Logistyka prowadzenia akcji promocyjno- reklamowych, koordynacja akcji ogólnokrajowych.
• Działania z zakresu ATL i BTL.
Szkolenia i kursy
• 2016r. Marketing w Mediach tradycyjnych i nowoczesnych (Prasa, Radio, Tv, Internet)
• 2016r. Kluczowe działania i modyfikacje na rynkach tradycyjnych (Hurt, Detal)
• 2015r. Język Angielski w życiu i biznesie (Upper intermediate)
• 2013r. cykl szkoleń specjalistycznych;
- Analiza branż i konkurencji na podstawie wywiadu konkurencyjnego;
- Techniki sprzedaży i metody pozyskiwania klientów;
- Marketing w Internecie oraz społeczności internetowej WEB 2.0;
- Skuteczna reklama;
- Efektywne negocjacje;
- Praktyczne aspekty prowadzenia handlu zagranicznego;
- Kreatywne myślenie i innowacje;
- Networking.
- 2013r. - Business English- intermediate level
• 2011r. - Szkolenie „Aplikacje samochodowe od A do Z”
• 2009r. - Przedsiębiorczość w działalności gospodarczej, zarządzanie zasobami ludzkimi i produktem
• 2007r. - Szkolenie z zakresu Prawa Pracy
• "Rozwój Inteligencji Finansowej", "Organizacja kampanii reklamowych", "Postawy konsumentów wobec sprzedaży bezpośredniej", "Skuteczne komunikowanie się i sztuka perswazji"
• 2016r. Kluczowe działania i modyfikacje na rynkach tradycyjnych (Hurt, Detal)
• 2015r. Język Angielski w życiu i biznesie (Upper intermediate)
• 2013r. cykl szkoleń specjalistycznych;
- Analiza branż i konkurencji na podstawie wywiadu konkurencyjnego;
- Techniki sprzedaży i metody pozyskiwania klientów;
- Marketing w Internecie oraz społeczności internetowej WEB 2.0;
- Skuteczna reklama;
- Efektywne negocjacje;
- Praktyczne aspekty prowadzenia handlu zagranicznego;
- Kreatywne myślenie i innowacje;
- Networking.
- 2013r. - Business English- intermediate level
• 2011r. - Szkolenie „Aplikacje samochodowe od A do Z”
• 2009r. - Przedsiębiorczość w działalności gospodarczej, zarządzanie zasobami ludzkimi i produktem
• 2007r. - Szkolenie z zakresu Prawa Pracy
• "Rozwój Inteligencji Finansowej", "Organizacja kampanii reklamowych", "Postawy konsumentów wobec sprzedaży bezpośredniej", "Skuteczne komunikowanie się i sztuka perswazji"
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą
Zainteresowania
• Sporty wodne, letnie, zimowe.
• Wspinaczka wysokogórska i skalna.
• Ekonomia, marketing, reklama.
• Komunikacja, Perswazja, Socjotechnika, Psychologia.
• Kultury dalekiego wschodu.
• Motoryzacja i inżynieria.
• Wspinaczka wysokogórska i skalna.
• Ekonomia, marketing, reklama.
• Komunikacja, Perswazja, Socjotechnika, Psychologia.
• Kultury dalekiego wschodu.
• Motoryzacja i inżynieria.
Organizacje
Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
Polski Zwiazek Zeglarski
klub sportowy "Pogon" Ruda Slaska
klub motoryzacyjny "Silesia Team"
FTB.pl
lex.edu.pl
Polski Zwiazek Zeglarski
klub sportowy "Pogon" Ruda Slaska
klub motoryzacyjny "Silesia Team"
FTB.pl
lex.edu.pl
Inne
JĘZYKI OBCE:
-------------Piśmie/Czytaniu/Mowie
Angielski---- C2 ------C2-------B2
Rosyjski----- A1------ A2-------A1
-------------Piśmie/Czytaniu/Mowie
Angielski---- C2 ------C2-------B2
Rosyjski----- A1------ A2-------A1
Grupy
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Grupa dla studentów i absolwentów śląskiej AE, a także dla sympatyków uczelni :)
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
NOKIA
Zapraszam ludzi zwiazanych z telekomunikacja, niekoniecznie z sama marką Nokia, pasjonatów pracowników i wszystkich ktorzy maja ochote dołączyc.