Umiejętności
Przemysł farmaceutyczny
Dystrybucja - Sprzedaż
kierownik sprzedaży
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor generalny
IPHARM POLSKA - www.ipharm.com.pl
- Wprowadzenie na Polski rynek farmaceutyczny, nowej Firmy z kapitałem zagranicznym.
- Przygotowanie portfolio produktowego i jego progresywny rozwój ( suplementy diety, wyroby medyczne, OTC ), 14 SKU / 15 miesięcy.
- Pełna rejestracja GIS, US, KAMSOFT, itp.
-Opracowanie marketingowe nowo wprowadzanych produktów ( treści merytoryczne, ulotki, projekty graficzne, itp. )
- Wprowadzenie indeksów do głównych dystrybutorów hurtowych.
- Organizacja zespołu sprzedażowego ( grupa Przedstawicieli Farmaceutycznych )
- Przygotowanie strategii sprzedażowej i marketingowej.
- Uruchomienie sprzedaży w aptekach i sieciach aptecznych.
- Progresywny rozwój Firmy IPHARM POLSKA
- Przygotowanie portfolio produktowego i jego progresywny rozwój ( suplementy diety, wyroby medyczne, OTC ), 14 SKU / 15 miesięcy.
- Pełna rejestracja GIS, US, KAMSOFT, itp.
-Opracowanie marketingowe nowo wprowadzanych produktów ( treści merytoryczne, ulotki, projekty graficzne, itp. )
- Wprowadzenie indeksów do głównych dystrybutorów hurtowych.
- Organizacja zespołu sprzedażowego ( grupa Przedstawicieli Farmaceutycznych )
- Przygotowanie strategii sprzedażowej i marketingowej.
- Uruchomienie sprzedaży w aptekach i sieciach aptecznych.
- Progresywny rozwój Firmy IPHARM POLSKA
KIEROWNIK DYSTRYBUCJI
VITAPRODUKT sp. z o.o.
• Dystrybucja farmaceutyczna oraz współpraca z kluczowymi sieciami aptek.
• Koordynowanie pracy Przedstawicieli Farmaceutycznych ( topowe apteki, sieci aptek oraz GZ )
• Wdrażanie nowości
• Realizacja założeń sprzedażowych Firmy
• Negocjacje z Kluczowymi Klientami
• Kontrakty roczne w oparciu o strategie sprzedażowo - marketingową Firmy
• Planowanie, przygotowywanie, koordynowanie akcji lokalnych i centralnych w hurcie
• Gromadzenie i przekazywanie informacji o konkurencji
• Kontroling finansowy
• Ścisła współpraca z działem marketingu
• Koordynowanie pracy Przedstawicieli Farmaceutycznych ( topowe apteki, sieci aptek oraz GZ )
• Wdrażanie nowości
• Realizacja założeń sprzedażowych Firmy
• Negocjacje z Kluczowymi Klientami
• Kontrakty roczne w oparciu o strategie sprzedażowo - marketingową Firmy
• Planowanie, przygotowywanie, koordynowanie akcji lokalnych i centralnych w hurcie
• Gromadzenie i przekazywanie informacji o konkurencji
• Kontroling finansowy
• Ścisła współpraca z działem marketingu
wystawiono
Mam przyjemność być bezpośrednim przełożonym Bartka w Vitaprodukt i byłem pośrednim przełożonym w Farma-Projekt. Bartek jest profesjonalistą w obszarach hurtu farmaceutycznego i sieci aptek. Ostatnio z sukcesami zarządza zespołem przedstawicieli farmaceutycznych. Wykazuje ogromne zaangażowanie w swoje obowiązki, optymizm i wysokie kompetencje sprzedażowe. Posiada również duże umiejętności analityczne. To wszystko powoduje, że Bartek we wszystkich organizacjach, w których pracował osiągał bardzo dobre wyniki. Utrzymuje wiele relacji biznesowe z wieloma kluczowymi "graczami " na rynku hurtowym i sieciowym.
NATIONAL KEY ACCOUNT MANAGER
AQANT Sp. z.o.o.
• Dystrybucja farmaceutyczna oraz współpraca z kluczowymi sieciami aptek.
• Koordynowanie pracy Przedstawicieli Farmaceutyczno - Medycznych
• Wprowadzenie na rynek 5 produktów z linii ginekologicznej i wspomagającej płodność
• Kontrakty, negocjacje z Kluczowymi Klientami ( cały rynek hurtowy)
• Analiza i monitorowanie rynku
• Koordynowanie akcji marketingowych itp.
• Koordynowanie pracy Przedstawicieli Farmaceutyczno - Medycznych
• Wprowadzenie na rynek 5 produktów z linii ginekologicznej i wspomagającej płodność
• Kontrakty, negocjacje z Kluczowymi Klientami ( cały rynek hurtowy)
• Analiza i monitorowanie rynku
• Koordynowanie akcji marketingowych itp.
KEY ACCOUNT MANAGER 1/2 POLSKI
• Dystrybucja farmaceutyczna
• Realizacja założeń sprzedażowych Firmy
• Negocjacje z Kluczowymi Klientami
• Kontrakty roczne w oparciu o strategie sprzedażowo - marketingową Firmy
• Stała kontrola stanów magazynowych
• Planowanie, przygotowywanie, koordynowanie akcji lokalnych i centralnych w hurcie
• Analiza działań konkurencji.
• Kontroling finansowy
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży Firmy i marketingu
• Reagowanie na sytuacje kryzysowe
• Reprezentowanie Firmy na targach i konferencjach.
• Realizacja założeń sprzedażowych Firmy
• Negocjacje z Kluczowymi Klientami
• Kontrakty roczne w oparciu o strategie sprzedażowo - marketingową Firmy
• Stała kontrola stanów magazynowych
• Planowanie, przygotowywanie, koordynowanie akcji lokalnych i centralnych w hurcie
• Analiza działań konkurencji.
• Kontroling finansowy
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży Firmy i marketingu
• Reagowanie na sytuacje kryzysowe
• Reprezentowanie Firmy na targach i konferencjach.
wystawiono
Bartek to wartościowy pracownik. Silnie zorientowany na realizację wyznaczonego celu. Posiada bardzo dobre umiejetności analizy danych i wyciągania wniosków .Posiada kontakty w sieciach i hurtowniach na terenie całego kraju. Z pewnościa mogę polecić jego osobę potencjalnemu pracodawcy.
przełożony
wystawiono
Bartek Jacoń to osoba energiczna i komunikatywna. Potrafi pracować zarówno samodzielnie, jak i w grupie. Jest osobą sumienną i zaangażowaną w pracę, powierzone zadania wykonuje dokładnie i systematycznie. Ponadto Bartek to osoba ambitna i uczciwa, otwarta na nowe wyzwania.
Miałem okazję pracować z nim przez blisko 4 lata od stanowiska Przedstawiciela Farmaceutycznego, przez Specjalistę ds. Sieci po Kierownika Dystrybucji.
Szczerze polecam współprace z tą osobą.
Miałem okazję pracować z nim przez blisko 4 lata od stanowiska Przedstawiciela Farmaceutycznego, przez Specjalistę ds. Sieci po Kierownika Dystrybucji.
Szczerze polecam współprace z tą osobą.
wystawiono
Bartek ma opanowany warsztat sprzedażowy, jego umiejętności są utrwalone zaliczonymi szkoleniami i ocenami okresowymi. utrzymuje pogłębiony kontakt z klientami, nie zaniedbując dyscypliny budżetowej i realizując długotrwałe cele sprzedażowe firmy. Potrafi wygenerować dodatkowe rozwiązania i opcje.
SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW 1/2 POLSKI
• Stworzenie systemu współpracy z sieciami i grupami dla potrzeb
• Firmy
• Kompleksowa obsługa podległego rynku sieciowego
• Kontrakty całoroczne i sezonowe w oparciu o strategie Firmy
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży i marketingu
• Firmy
• Kompleksowa obsługa podległego rynku sieciowego
• Kontrakty całoroczne i sezonowe w oparciu o strategie Firmy
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży i marketingu
wystawiono
Bartek ma dobrze opanowany warsztat sprzedażowy, utrwalony i potwierdzony szkoleniami i ocenami okresowymi. Cechują go pogłębione relacje z klientami, przy zachowaniu polityki firmy i dyscypliny budżetowej. Potrafi zaproponować rozwiązania niestandardowe i zaangażować się w rozwiązanie problemów w ponadnormatywnym zakresie czasu.
Szkolenia i kursy
Liczne kursy z zakresu technik sprzedaży, negocjacji handlowych,
Edukacja
Biologia i Ochrona Środowisk Lądowych
Uniwersytet Łódzki
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
fotografia, rower, narty, podróże.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.