Umiejętności
CRM
Lotus Notes
SAP BI
SAP ERP
Strategia marketingowa
Obsługa klienta
System Windows
Zarządzanie produktem
znajomości i umiejetności wykorzystania technik sprzedaży
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
znajmość technik sprzedaży
Power Point (zaawansowany )
Pakiet MS Offfice
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
Doradca klienta, wsparcie techniczne, sprzedaż, negocjacje
Microsoft Dynamics NAV – Navision
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. AKPiA
- samodzielna, intensywna praca z Klientami w terenie: regularna obecność u osób odpowiedzialnych za maszyny, instalacje, linie produkcyjne, media, aplikacje oraz wdrożenia i innowacje.
- ścisła współpraca z firmami i przedsiębiorstwami produkcyjnymi a także integratorami oraz biurami projektowymi.
- wizje lokalne instalacji, linii, procesów i aplikacji (pomiary parametrów oraz sprawności, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji technicznej, doradztwo produktowe i wsparcie techniczne)
- prace nad budową nowej sieci sprzedaży pod kątem wyselekcjonowanych produktów automatyki przemysłowej (cztery Działy produktowe: Napędy i Sterowanie, Armatura parowa, Temperatura, Pomiary Fizyko-chemiczne),
- samodzielne ustalanie warunków handlowych, również w oparciu o wytyczne przełożonych,
- praca z dotychczasowymi kontrahentami Firmy oraz poszukiwanie nowych kanałów sprzedażowych, nowych inicjatyw, przedsięwzięć oraz modernizacji na podległym rynku.
- stały nadzór nad realizacją sprzedaży oraz płatności: ścisła współpraca z Kierownikami Działów, Product Managerami oraz serwisantami i Działem Księgowości.
- cykliczne raportowanie do przełożonego, analiza efektywności działań,
- organizacja imprez cyklicznych (targi wystawiennicze, seminaria) oraz spotkań szkoleniowych (szkolenia produktowe, Akademia AKPiA) dla kontrahentów Firmy,
- organizacja i monitorowanie działań akcji serwisowych i montażowych u klientów Firmy, również pod reżimem czasowym.
- ścisła współpraca z firmami i przedsiębiorstwami produkcyjnymi a także integratorami oraz biurami projektowymi.
- wizje lokalne instalacji, linii, procesów i aplikacji (pomiary parametrów oraz sprawności, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji technicznej, doradztwo produktowe i wsparcie techniczne)
- prace nad budową nowej sieci sprzedaży pod kątem wyselekcjonowanych produktów automatyki przemysłowej (cztery Działy produktowe: Napędy i Sterowanie, Armatura parowa, Temperatura, Pomiary Fizyko-chemiczne),
- samodzielne ustalanie warunków handlowych, również w oparciu o wytyczne przełożonych,
- praca z dotychczasowymi kontrahentami Firmy oraz poszukiwanie nowych kanałów sprzedażowych, nowych inicjatyw, przedsięwzięć oraz modernizacji na podległym rynku.
- stały nadzór nad realizacją sprzedaży oraz płatności: ścisła współpraca z Kierownikami Działów, Product Managerami oraz serwisantami i Działem Księgowości.
- cykliczne raportowanie do przełożonego, analiza efektywności działań,
- organizacja imprez cyklicznych (targi wystawiennicze, seminaria) oraz spotkań szkoleniowych (szkolenia produktowe, Akademia AKPiA) dla kontrahentów Firmy,
- organizacja i monitorowanie działań akcji serwisowych i montażowych u klientów Firmy, również pod reżimem czasowym.
Inżynier Sprzedaży / Sales Engineer
- budowanie kontaktów biznesowych i rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi klientami w oparciu o regularne wizyty handlowe,
- przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby klientów i politykę sprzedażową Spółki oraz ustalanie warunków sprzedażowych, dbałość o terminowość rozliczeń,
- realizacja celów sprzedażowych,
- doradztwo techniczne,
- analiza rynku pod kątem działań firm konkurencyjnych,
- aktywny udział w imprezach branżowych (targi, konferencje, seminaria etc.), organizacja szkoleń produktowych dla kontrahentów Firmy,
- opracowywanie strategii marketingowych i bieżących akcji promocyjnych,
- udział w bieżących projektach Firmy,
- redakcja materiałów prasowych oraz dokumentacji fotograficznej na potrzeby wewnętrznego wydawnictwa Firmy,
- przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby klientów i politykę sprzedażową Spółki oraz ustalanie warunków sprzedażowych, dbałość o terminowość rozliczeń,
- realizacja celów sprzedażowych,
- doradztwo techniczne,
- analiza rynku pod kątem działań firm konkurencyjnych,
- aktywny udział w imprezach branżowych (targi, konferencje, seminaria etc.), organizacja szkoleń produktowych dla kontrahentów Firmy,
- opracowywanie strategii marketingowych i bieżących akcji promocyjnych,
- udział w bieżących projektach Firmy,
- redakcja materiałów prasowych oraz dokumentacji fotograficznej na potrzeby wewnętrznego wydawnictwa Firmy,
Specjalista d/s Marketingu i Handlu
Orwat Filtertechnik Sp. z o.o.
- praca z kontrahentami z podległego rejonu: nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, opracowywanie szczegółów technicznych i handlowych do zapytań kontrahentów, ustalanie warunków sprzedażowych i marż, dbałość o terminowość rozliczeń.
- opracowywanie, wdrażanie oraz realizacja krótko i długoterminowych działań marketingowych wobec klientów firmy,
- dbałość o terminowość realizacji zleceń: ścisła współpraca i koordynacja
działań z Działem Zaopatrzenia, Produkcji i Logistyki.
- bieżące konsultacje spraw technicznych z Działem Technologii, pełna analiza problemów zgłaszanych przez kontrahentów i propozycje alternatywnych rozwiązań.
- przeprowadzanie badań laboratoryjnych przekazanych materiałów eksploatacyjnych,
- obecność na wystawach i targach branżowych - jako uczestnik oraz wystawca
- udział w nowych projektach Firmy: badania marketingowe wśród klientów, wprowadzanie nowych materiałów i włóknin, poszerzanie know- how Firmy i własnego,
- współpraca z konstruktorami i wykonawcami instalacji filtracyjnych oraz
klimatyzacyjnych,
- bieżąca kontrola wydarzeń na podległym rynku: przetargi, inwestycje, plany rozwoju,
- wdrażanie własnych pomysłów usprawniających i optymalizujących pracę w Firmie.
- opracowywanie, wdrażanie oraz realizacja krótko i długoterminowych działań marketingowych wobec klientów firmy,
- dbałość o terminowość realizacji zleceń: ścisła współpraca i koordynacja
działań z Działem Zaopatrzenia, Produkcji i Logistyki.
- bieżące konsultacje spraw technicznych z Działem Technologii, pełna analiza problemów zgłaszanych przez kontrahentów i propozycje alternatywnych rozwiązań.
- przeprowadzanie badań laboratoryjnych przekazanych materiałów eksploatacyjnych,
- obecność na wystawach i targach branżowych - jako uczestnik oraz wystawca
- udział w nowych projektach Firmy: badania marketingowe wśród klientów, wprowadzanie nowych materiałów i włóknin, poszerzanie know- how Firmy i własnego,
- współpraca z konstruktorami i wykonawcami instalacji filtracyjnych oraz
klimatyzacyjnych,
- bieżąca kontrola wydarzeń na podległym rynku: przetargi, inwestycje, plany rozwoju,
- wdrażanie własnych pomysłów usprawniających i optymalizujących pracę w Firmie.
Specjalista ds. handlowych
- I linia frontu: wizyty u klientów i aktywne pozyskanie Kluczowych Klientów Biznesowych, rozbudowa rynku zbytu materiałów instalacyjnych, prowadzenie negocjacji handlowych z prezesami i właścicielami firm oraz elastyczne reagowanie na ich bieżące potrzeby, oferując kompleksową obsługę w zakresie kompletacji dostaw urządzeń i materiałów wg konkretnych projektów nowych inwestycji i remontów linii, rozdzielni i stacji elektroenergetycznych.
- Organizacja dostaw dla Zakładów Energetycznych oraz firm wykonawczych pełnego asortymentu wyrobów i materiałów do budowy,
remontów i bieżącej eksploatacji sieci elektroenergetycznych napowietrznych oraz kablowych nN, SN, WN,
- Monitorowanie potencjału klientów na danym obszarze oraz analiza bieżącej sytuacji finansowej klientów,
- Utrzymywanie wzorowych relacji ze stałymi i nowymi kontrahentami m.in. poprzez cykliczne propozycje polepszania warunków współpracy oraz ich wdrażanie,
- Bieżące monitorowanie sytuacji na rynku energetycznym pod kątem przetargów publicznych oraz nowości produktowych, stała wizytacja podczas przetargów w Tauron Dystrybucja w Będzinie.
- Współpraca z Działem Wycen i Kosztorysów pod kątem wycen materiałów dla kontrahentów wg dostarczanej dokumentacji,
- Pełna koordynacja łańcucha dostaw: od producentów do odbiorców,
- Wsparcie sprzedaży poprzez szkolenia, prezentacje i doradztwo produktowe wśród firm monterskich i wykonawczych,
- Udział w targach i imprezach branżowych, organizacja przyjęć i spotkań biznesowych dla Kluczowych Klientów, zarządzanie powierzonym budżetem,
- Przygotowywanie i zarządzanie projektami sprzedażowymi,
- Organizacja dostaw dla Zakładów Energetycznych oraz firm wykonawczych pełnego asortymentu wyrobów i materiałów do budowy,
remontów i bieżącej eksploatacji sieci elektroenergetycznych napowietrznych oraz kablowych nN, SN, WN,
- Monitorowanie potencjału klientów na danym obszarze oraz analiza bieżącej sytuacji finansowej klientów,
- Utrzymywanie wzorowych relacji ze stałymi i nowymi kontrahentami m.in. poprzez cykliczne propozycje polepszania warunków współpracy oraz ich wdrażanie,
- Bieżące monitorowanie sytuacji na rynku energetycznym pod kątem przetargów publicznych oraz nowości produktowych, stała wizytacja podczas przetargów w Tauron Dystrybucja w Będzinie.
- Współpraca z Działem Wycen i Kosztorysów pod kątem wycen materiałów dla kontrahentów wg dostarczanej dokumentacji,
- Pełna koordynacja łańcucha dostaw: od producentów do odbiorców,
- Wsparcie sprzedaży poprzez szkolenia, prezentacje i doradztwo produktowe wśród firm monterskich i wykonawczych,
- Udział w targach i imprezach branżowych, organizacja przyjęć i spotkań biznesowych dla Kluczowych Klientów, zarządzanie powierzonym budżetem,
- Przygotowywanie i zarządzanie projektami sprzedażowymi,
Specjalista ds. Handlu / Product Manager
- budowa od podstaw rynku zakupowego oraz sprzedażowego dla nowej gamy produktów - gliceryna, stearyna, DKT,
- tworzenie strategii rozwoju produktu dla jedynej w kraju instalacji przeróbczej tłuszczów,
- ustalanie ilości, form i rodzajów przyszłego asortymentu,
- opracowywanie umów handlowych o współpracy z dostawcami i odbiorcami,
- prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych,
- opracowywanie specyfikacji technicznej produktów (ścisła współpraca w tym zakresie z Działem Badań i Technologii),
- cykliczne opracowywanie analiz i badań rynkowych,
- projektowanie i nadzór realizacji akcji marketingowych i promocyjnych,
- wsparcie sprzedaży poprzez szkolenia i doradztwo produktowe wśród klientów branżowych,
- przygotowanie artykułów dla prasy i uczestnictwo w targach branżowych,
- intensywna, bieżąca sprzedaż flagowych produktów i towarów Firmy (chemia techniczna, spożywcza oraz nawozowa, TiO2, AdBlue),
- zwiększanie efektywności sprzedaży, realizacja planów sprzedażowych i rozpoznawalności marki.
- tworzenie strategii rozwoju produktu dla jedynej w kraju instalacji przeróbczej tłuszczów,
- ustalanie ilości, form i rodzajów przyszłego asortymentu,
- opracowywanie umów handlowych o współpracy z dostawcami i odbiorcami,
- prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych,
- opracowywanie specyfikacji technicznej produktów (ścisła współpraca w tym zakresie z Działem Badań i Technologii),
- cykliczne opracowywanie analiz i badań rynkowych,
- projektowanie i nadzór realizacji akcji marketingowych i promocyjnych,
- wsparcie sprzedaży poprzez szkolenia i doradztwo produktowe wśród klientów branżowych,
- przygotowanie artykułów dla prasy i uczestnictwo w targach branżowych,
- intensywna, bieżąca sprzedaż flagowych produktów i towarów Firmy (chemia techniczna, spożywcza oraz nawozowa, TiO2, AdBlue),
- zwiększanie efektywności sprzedaży, realizacja planów sprzedażowych i rozpoznawalności marki.
Kierownik ds. Handlu
Dan-Mar Sp. j.
- kompleksowa obsługa podmiotów gospodarczych,
- organizacja pracy grupy przedstawicieli handlowych w terenie,
- wsparcie w trakcie spotkań przedstawicieli handlowych,
- zarządzanie grupą kluczowych klientów,
- samodzielne opracowywanie i wdrażanie planów lojalnościowych,
- prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych,
- zarządzanie zamówieniami i dostawami, koordynacja form i terminów dostaw,
- współpraca z centrami logistycznymi,
- szeroko pojęte prace marketingowe oraz pełne zaangażowanie w współtworzenie strategii firmy oraz rozbudowę jej struktur.
- budowa działu call-center,
- nadzór i opieka nad firmową siecią wewnętrzną
- organizacja pracy grupy przedstawicieli handlowych w terenie,
- wsparcie w trakcie spotkań przedstawicieli handlowych,
- zarządzanie grupą kluczowych klientów,
- samodzielne opracowywanie i wdrażanie planów lojalnościowych,
- prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych,
- zarządzanie zamówieniami i dostawami, koordynacja form i terminów dostaw,
- współpraca z centrami logistycznymi,
- szeroko pojęte prace marketingowe oraz pełne zaangażowanie w współtworzenie strategii firmy oraz rozbudowę jej struktur.
- budowa działu call-center,
- nadzór i opieka nad firmową siecią wewnętrzną
Szkolenia i kursy
- Liberty School of English - nauka języka angielskiego
- Szkolenia produktowe z zakresu opomiarowania sieci nN/SN/WN.
- Szkolenia produktowe z zakresu automatyki przemysłowej,
- Szkolenia specjalistyczne z zakresu budowy i opomiarowania instalacji higienicznych
- Szkolenia produktowe z zakresu opomiarowania sieci nN/SN/WN.
- Szkolenia produktowe z zakresu automatyki przemysłowej,
- Szkolenia specjalistyczne z zakresu budowy i opomiarowania instalacji higienicznych
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Automatyka
Inżynieria
Elektronika/Elektryka
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
- Nowości w technice i technologiach IT, automatyce oraz energetyce zawodowej,
- Internet,
- Fotografia,
- Dobra książka w ręku,
- Dobry audiobook w samochodzie,
- Tenis, jazda na nartach,
- GPW,
- Działka rekreacyjna
- Internet,
- Fotografia,
- Dobra książka w ręku,
- Dobry audiobook w samochodzie,
- Tenis, jazda na nartach,
- GPW,
- Działka rekreacyjna
Inne
- Biegła znajomość środowisk Windows NT/2000/XP/Vista/7, Microsoft Dynamic SAP CRM, SAP BI Business Objects, NAV Classic, IBM Lotus Notes7, OS/2 Warp oraz wybranych kompilacji Linuksa, pakiet WaPro, pakiet Comarch ERP XL, pakiet Office 97/2000/XP oraz OpenOffice, pakietu do obróbki grafiki (Corel Draw 7.0/8.0/9.0, Adobe PhotoShop 5.0/6.0) i edycji tekstu (MS Publisher 97), LAN/WAN oraz WWW.
- Znajomość języka angielskiego (stała nauka w „Liberty” School Of English w Dąbrowie Górniczej),
- Znajomość statystyki, rachunkowości i ekonometrii,
- Maszynopisanie, obsługa urządzeń biurowych,
- Z własnej inicjatywy: redakcja branżowego magazynu muzycznego (red. nacz., copywriting, edycja, skład, druk)
- Od 1995r. czynne Prawo Jazdy kat. B,
- Łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- Lojalność, pracowitość, zaangażowanie,
- Uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- Brak uciążliwych nałogów.
- Znajomość języka angielskiego (stała nauka w „Liberty” School Of English w Dąbrowie Górniczej),
- Znajomość statystyki, rachunkowości i ekonometrii,
- Maszynopisanie, obsługa urządzeń biurowych,
- Z własnej inicjatywy: redakcja branżowego magazynu muzycznego (red. nacz., copywriting, edycja, skład, druk)
- Od 1995r. czynne Prawo Jazdy kat. B,
- Łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- Lojalność, pracowitość, zaangażowanie,
- Uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- Brak uciążliwych nałogów.
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.