Bartłomiej Burczyk

Sp. do spraw Marketingu, EBLIS B&L

Wypowiedzi

  • Bartłomiej Burczyk
    Wpis na grupie OOH magazine w temacie Prowokacje w reklamie
    4.04.2010, 11:07

    rozumiem poruszanie prawdy jaka jest w rzeczywistości, lecz uświadamianie ludzi w ten sposób, może odnieść odwrotny skutek, chcę również dodać, że nie chciałbym, by np. moje dziecko 7 letnie takie coś oglądało, prowokacja do pewnego stopnia ok, pamiętam reklamę właśnie na temat zapinania pasów, był pokazany samochód, tzw "owinięty wokół drzewa", zapewne autorzy tego w/w billboardu pokazaliby narządy wewnętrzne itp. lecz tam pokazana była rodzina nad czarnym workiem.
    Ten przekaz jest tak samo skłonny jak ten w/w.

    DziękiBartłomiej Burczyk edytował(a) ten post dnia 04.04.10 o godzinie 11:16

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do