Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Managing Director
PCC Therm Sp. z o. o.
• przygotowanie biznes planu dla wprowadzenia nowej marki na rynek
• rozpoznanie potencjału rynku materiałów termoizolacyjnych
• opracowanie kosztorysu budowy zakładu produkcyjnego oraz harmonogramu prac
• opracowanie harmonogramu wprowadzenia produktu na rynek oraz wstępnej strategii marketingowej
• opracowanie wstępne linii produktowych
• realizacja inwestycji i uczestnictwo w rozruchach poszczególnych części zakładu produkcyjnego
• tworzenie krótko i długoterminowej strategii Spółki
• uczestnictwo w rekrutacji zespołu produkcyjnego, sprzedażowego i administracyjnego Spółki
• tworzenie i kreowanie kultury organizacji wewnątrz i na zewnątrz Spółki
• pełna odpowiedzialność za P&L
• pełna odpowiedzialność za wdrożenie systemu SAP
• negocjacje z kluczowymi dostawcami
• zarządzanie produkcją i sprzedażą
• rozpoznanie potencjału rynku materiałów termoizolacyjnych
• opracowanie kosztorysu budowy zakładu produkcyjnego oraz harmonogramu prac
• opracowanie harmonogramu wprowadzenia produktu na rynek oraz wstępnej strategii marketingowej
• opracowanie wstępne linii produktowych
• realizacja inwestycji i uczestnictwo w rozruchach poszczególnych części zakładu produkcyjnego
• tworzenie krótko i długoterminowej strategii Spółki
• uczestnictwo w rekrutacji zespołu produkcyjnego, sprzedażowego i administracyjnego Spółki
• tworzenie i kreowanie kultury organizacji wewnątrz i na zewnątrz Spółki
• pełna odpowiedzialność za P&L
• pełna odpowiedzialność za wdrożenie systemu SAP
• negocjacje z kluczowymi dostawcami
• zarządzanie produkcją i sprzedażą
Szef Regionu Południe
• opracowywanie i nadzór nad realizacją planów sprzedaży w podległej jednostce;
• koordynacja i nadzór nad warunkami handlowymi;
• opracowanie, koordynacja i nadzór nad zadaniami w podległym zespole handlowym;
• organizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi w regionie;
• utrzymywanie kontaktów oraz negocjacje z kluczowymi klientami;
• negocjowanie strategicznych kontraktów ;
• współtworzenie ogólnopolskiego budżetu sprzedaży oraz działań marketingowych;
• nadzór nad procedurami w podległym zespole;
• odpowiedzialność za dyscyplinę kosztową;
• współtworzenie krótko i długoterminowej strategii firmy;
• ścisła współpraca z Zarządem Spółki oraz ze wszystkimi działami wchodzącymi w skład organizacji;
• odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa w podległej jednostce;
• tworzenie i kreowanie kultury organizacji wewnątrz i na zewnątrz Spółki.
• koordynacja i nadzór nad warunkami handlowymi;
• opracowanie, koordynacja i nadzór nad zadaniami w podległym zespole handlowym;
• organizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi w regionie;
• utrzymywanie kontaktów oraz negocjacje z kluczowymi klientami;
• negocjowanie strategicznych kontraktów ;
• współtworzenie ogólnopolskiego budżetu sprzedaży oraz działań marketingowych;
• nadzór nad procedurami w podległym zespole;
• odpowiedzialność za dyscyplinę kosztową;
• współtworzenie krótko i długoterminowej strategii firmy;
• ścisła współpraca z Zarządem Spółki oraz ze wszystkimi działami wchodzącymi w skład organizacji;
• odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa w podległej jednostce;
• tworzenie i kreowanie kultury organizacji wewnątrz i na zewnątrz Spółki.
Szef oddziału śląskiego
• opracowywanie i nadzór nad realizacją planów sprzedaży w podległej jednostce;
• koordynacja i nadzór nad warunkami handlowymi;
• opracowanie, koordynacja i nadzór nad zadaniami w podległym zespole handlowym;
• organizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi w regionie;
• utrzymywanie kontaktów oraz negocjacje z kluczowymi klientami;
• negocjowanie strategicznych kontraktów ;
• współtworzenie ogólnopolskiego budżetu sprzedaży oraz działań marketingowych;
• nadzór nad procedurami w podległym zespole;
• odpowiedzialność za dyscyplinę kosztową;
• współtworzenie krótko i długoterminowej strategii firmy;
• ścisła współpraca z Zarządem Spółki oraz ze wszystkimi działami wchodzącymi w skład organizacji;
• odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa w podległej jednostce;
• tworzenie i kreowanie kultury organizacji wewnątrz i na zewnątrz Spółki.
• koordynacja i nadzór nad warunkami handlowymi;
• opracowanie, koordynacja i nadzór nad zadaniami w podległym zespole handlowym;
• organizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi w regionie;
• utrzymywanie kontaktów oraz negocjacje z kluczowymi klientami;
• negocjowanie strategicznych kontraktów ;
• współtworzenie ogólnopolskiego budżetu sprzedaży oraz działań marketingowych;
• nadzór nad procedurami w podległym zespole;
• odpowiedzialność za dyscyplinę kosztową;
• współtworzenie krótko i długoterminowej strategii firmy;
• ścisła współpraca z Zarządem Spółki oraz ze wszystkimi działami wchodzącymi w skład organizacji;
• odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa w podległej jednostce;
• tworzenie i kreowanie kultury organizacji wewnątrz i na zewnątrz Spółki.
Szef sprzedaży
SAINT-GOBAIN CONSTRUCTION PRODUCTS POLSKA Sp. z o.o. unit ISOVER
• opracowywanie i nadzór nad realizacją planów sprzedaży w podległej jednostce;
• koordynacja i nadzór nad warunkami handlowymi;
• opracowanie, koordynacja i nadzór nad zadaniami w podległym zespole handlowym;
• organizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi w regionie;
• utrzymywanie kontaktów oraz negocjacje z kluczowymi klientami;
• utrzymywanie stałego kontaktu oraz zarządzanie projektami wspólnymi z grupami docelowymi wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
• negocjowanie strategicznych kontraktów ;
• współtworzenie ogólnopolskiego budżetu sprzedaży oraz działań marketingowych;
• współtworzenie planów produkcyjnych długo i krótkoterminowych;
• nadzór nad procedurami w podległym zespole;
• odpowiedzialność za dyscyplinę kosztową;
• współtworzenie krótko i długoterminowej strategii firmy;
• uczestnictwo w pracach Zarządu Spółki oraz ze wszystkimi działami wchodzącymi w skład organizacji;
• odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa w podległej jednostce;
• tworzenie i kreowanie kultury organizacji wewnątrz i na zewnątrz Spółki.
• koordynacja i nadzór nad warunkami handlowymi;
• opracowanie, koordynacja i nadzór nad zadaniami w podległym zespole handlowym;
• organizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi w regionie;
• utrzymywanie kontaktów oraz negocjacje z kluczowymi klientami;
• utrzymywanie stałego kontaktu oraz zarządzanie projektami wspólnymi z grupami docelowymi wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
• negocjowanie strategicznych kontraktów ;
• współtworzenie ogólnopolskiego budżetu sprzedaży oraz działań marketingowych;
• współtworzenie planów produkcyjnych długo i krótkoterminowych;
• nadzór nad procedurami w podległym zespole;
• odpowiedzialność za dyscyplinę kosztową;
• współtworzenie krótko i długoterminowej strategii firmy;
• uczestnictwo w pracach Zarządu Spółki oraz ze wszystkimi działami wchodzącymi w skład organizacji;
• odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa w podległej jednostce;
• tworzenie i kreowanie kultury organizacji wewnątrz i na zewnątrz Spółki.
Specjalista ds. inwestycji
SAINT-GOBAIN CONSTRUCTION PRODUCTS POLSKA Sp. z o.o. unit ISOVER
• opracowywanie i realizacja planów sprzedaży projektowej;
• współorganizowanie i uczestnictwo w kampaniach marketingowych;
• przygotowywanie, negocjowanie i nadzór nad procesem inwestycyjnym (sprzedażowo – technicznym);
• doradztwo techniczne dla grup docelowych zewnętrznych Spółki;
• negocjacje warunków handlowych zakupowych komponentów niezbędnych w procesie inwestycyjnym;
• nadzór nad procedurami i odpowiedzialność za bezpieczeństwo oraz dyscyplinę kosztową.
• współorganizowanie i uczestnictwo w kampaniach marketingowych;
• przygotowywanie, negocjowanie i nadzór nad procesem inwestycyjnym (sprzedażowo – technicznym);
• doradztwo techniczne dla grup docelowych zewnętrznych Spółki;
• negocjacje warunków handlowych zakupowych komponentów niezbędnych w procesie inwestycyjnym;
• nadzór nad procedurami i odpowiedzialność za bezpieczeństwo oraz dyscyplinę kosztową.
doradca techniczno-handlowy
ZPG "Dolina Nidy" S.A.
• budowa zespołu sprzedaży;
• budowa strategii sprzedaży Spółki;
• budowa rynku zbytu dla nowych produktów;
• negocjacje warunków handlowych;
• doradztwo techniczne;
• współuczestnictwo w kampaniach marketingowych;
• nadzór nad procedurami i odpowiedzialność za bezpieczeństwo oraz dyscyplinę kosztową.
• budowa strategii sprzedaży Spółki;
• budowa rynku zbytu dla nowych produktów;
• negocjacje warunków handlowych;
• doradztwo techniczne;
• współuczestnictwo w kampaniach marketingowych;
• nadzór nad procedurami i odpowiedzialność za bezpieczeństwo oraz dyscyplinę kosztową.
specjalista ds. sufitów
• opracowywanie i nadzór nad realizacją planów sprzedaży podległego produktu;
• wdrażanie nowych rozwiązań technicznych i estetycznych podległych systemów;
• utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami poszczególnych grup docelowych;
• doradztwo techniczne;
• kreowanie i współuczestnictwo w kampaniach marketingowych;
• negocjacje zakupowe wewnątrz grupy;
• negocjacje zakupowe z kontrahentami zewnętrznymi;
• ustalanie strategii i polityki cenowej krótko i długoterminowej;
• rozwój produktu.
• wdrażanie nowych rozwiązań technicznych i estetycznych podległych systemów;
• utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami poszczególnych grup docelowych;
• doradztwo techniczne;
• kreowanie i współuczestnictwo w kampaniach marketingowych;
• negocjacje zakupowe wewnątrz grupy;
• negocjacje zakupowe z kontrahentami zewnętrznymi;
• ustalanie strategii i polityki cenowej krótko i długoterminowej;
• rozwój produktu.
współpracownik
wystawiono
Praca z Bartkiem to sama przyjemność. Łączyć w sobie profesjonalizm i orientację biznesową z życzliwością, uśmiechem i ogromną koleżeńskością nie każdy potrafi.
W pracy z Bartkiem problemy nie są problemami, zadania są radością, zawsze można na niego liczyć. Mam nadzieję, że kiedyś, gdzieś się spotkamy zawodowo. Życzę sobie na zawsze takich członków zespołu, jak Bartek.
W pracy z Bartkiem problemy nie są problemami, zadania są radością, zawsze można na niego liczyć. Mam nadzieję, że kiedyś, gdzieś się spotkamy zawodowo. Życzę sobie na zawsze takich członków zespołu, jak Bartek.
Doradca techniczno – handlowy
• budowa rynków zbytu;
• negocjacje handlowe (sprzedaż) z grupami docelowymi;
• budowanie i realizacja strategii sprzedaży w podległym regionie;
• doradztwo techniczne;
• współuczestnictwo w kampaniach marketingowych;
• nadzór nad procedurami i odpowiedzialność za bezpieczeństwo oraz dyscyplinę kosztową.
• negocjacje handlowe (sprzedaż) z grupami docelowymi;
• budowanie i realizacja strategii sprzedaży w podległym regionie;
• doradztwo techniczne;
• współuczestnictwo w kampaniach marketingowych;
• nadzór nad procedurami i odpowiedzialność za bezpieczeństwo oraz dyscyplinę kosztową.
Technik budowy
Usługowo – Produkcyjna Sp. z o.o. „INFRA”
• organizacja placu budowy;
• wyznaczanie zadań i koordynacja tychże w podległym zespole;
• prowadzenie dokumentacji budowy;
• nadzór nad pracami budowlanymi podległego zespołu oraz firm zewnętrznych;
• rozliczanie czasu i jakości prac budowlanych na podległym odcinku;
• dbałość i nadzór nad bezpieczeństwem na placu budowy;
• koordynacja dostaw materiałowych.
• wyznaczanie zadań i koordynacja tychże w podległym zespole;
• prowadzenie dokumentacji budowy;
• nadzór nad pracami budowlanymi podległego zespołu oraz firm zewnętrznych;
• rozliczanie czasu i jakości prac budowlanych na podległym odcinku;
• dbałość i nadzór nad bezpieczeństwem na placu budowy;
• koordynacja dostaw materiałowych.
Szkolenia i kursy
Zaawansowane szkolenia długoterminowe dla kadry zarządzającej BPB Gypsum oraz SAINT-GOBAIN we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii z zakresu zarządzania finansami, kontrolingu finansowego, zarządzania zespołami i zasobami ludzkimi wielonarodowościowymi, zarządzania procesami produkcyjnymi i logistycznymi, gospodarka magazynowa oraz zarządzanie projektami.
Zainteresowania
żagle, narty i motocykle (turystycznie)
Inne
Inne informacje na zapytanie :)
Grupy
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Lista najlepszych i renomowanych firm szkoleniowych, doradczych, HR i konsultingowych.
Tu można dyskutować i zareklamować swoje usługi oraz ofertę. Grupa otwarta dla tych co szkolą i tych co chcą się
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
INSTALACJE RUROWE
Systemy rurowe wraz armaturą oraz powiązane materiały -w budownictwie, przemyśle, chemii i w domu, wod-kan-gaz. Porady, wymiana doświadczeń. Poszukiwanie usług i produktów. Kontakty handlowe.
Materiały Budowlane
Grupa "Materiały Budowlane" stawia sobie za cel dostarczyć podstawowych informacji na temat najpopularniejszych materiałów budowlanych i przy okazji nawiązać relacje handlowe