Umiejętności
BPO
Zarządzanie zmianą
Doświadczenia klienta
Zarządzanie infrastrukturą
Outsourcing IT
Zarządzanie
Koordynacja projektu
Project Management
dostarczanie usług
Service Desk
Sla
Start-upy
Obsługa klienta
SSC
Bussines Continuity Management
bussines development analysis
Team building and leadership skills
ITILv3
servis
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Head of Service Delivery & Development Support
zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za infrastrukturę IT i support developmentu (4 osoby bezpośrednio raportujące, okol. 400 osób w ramach infrastruktury 8 rozproszonych DataCenters w organizacja typu matrix, odpowiedzialny za end to end serwis, projekty techniczne oraz nowe wdrożenia z punktu widzenia serwisu, zarządzanie ryzykiem, negocjowanie, definiowanie, implementacja i egzekwowanie OLA, implemtacja procesów serwisowych zgodnie z metodologią ITIL, zarządzanie dokumentacją, rozwój support modelu, inicjowanie i sponsorowanie SIP (Service Improvment Plans)
Customer Technical Services Team Manager
zarządzanie zespołem odpowiadającym za proaktywny monitoring i wsparcie techniczne klientów globalnie, 247 (duże instytucje finansowe, usługi realtime, 44 osoby bezposrednio raportujące), migracja, unifikacja i usprawnienie globalnych procesów, zarządzanie relacjami z dostawcami usług IT (British Telecom, IBM, Savvis), monitorowanie jakości i terminowości dostaracznia usług (SLA), prowadzenie oraz uczestnictwo w licznych projektach technicznych, definiowanie i egzekwowanie KPI dla zespołu i podwykonawców, implemenacja nowych produktów do wsparcia, współpraca z przedstawicielami rozwoju produktu, sprzedawcami, developemtem i IT operations
Szkolenia i kursy
» Certyfikat ITIL V3 Foundation
» Kurs przygotowujący do certyfikacji PMP (zarzadzanie projektami)
» Leadership Development Program (8 miesięczny program dla manadżerów średniego stopnia)
» The Management Challenge (3 miesieczny program dla kadry menadżerów pierwszego stopnia)
» Metodologia implemetacji systepu SAP (VALUE SAP)
» Ms 2073 - Programming a Microsoft SQL Server 2005 Database
» Ms 2074 - Designing and Implementing OLAP Solutions Using Microsoft SQL Server 2005
» Ms 2157 - Developing E-Business Solutions Using Microsoft BizTalk Server 2004
» Ms 2310 - Developing Microsoft ASP.NET Web Applications Using Visual Studio .NET
» Kurs przygotowujący do certyfikacji PMP (zarzadzanie projektami)
» Leadership Development Program (8 miesięczny program dla manadżerów średniego stopnia)
» The Management Challenge (3 miesieczny program dla kadry menadżerów pierwszego stopnia)
» Metodologia implemetacji systepu SAP (VALUE SAP)
» Ms 2073 - Programming a Microsoft SQL Server 2005 Database
» Ms 2074 - Designing and Implementing OLAP Solutions Using Microsoft SQL Server 2005
» Ms 2157 - Developing E-Business Solutions Using Microsoft BizTalk Server 2004
» Ms 2310 - Developing Microsoft ASP.NET Web Applications Using Visual Studio .NET
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.