Doświadczenie zawodowe
Account Director BTL
Koordynacja pracy zespołu, Negocjacje, Kosztorysowanie Kampanii.
koordynacja projektów marketingowych
PTK Centertel/TP
negocjacje, koordynacja, optymalizacja procesu zakupowego domeny marketing, współpraca z FT,: Domy produkcyjne, Studia dźwiekowe, Studia Postprodukcyjne, Stacje telewizyjne, Domy mediowe, Agencje eventowe, POS-y, Gadżety, drukarnie, papier, kontent, CD-romy.
Opis Stanowiska:
Organizacja, realizacja oraz optymalizacja procesu zakupowego w ramach domeny Marketing (TOP Sourcing Program),
Opracowanie strategii zakupowej Domeny Marketing we współpracy z poszczególnymi pionami,
Współuczestnictwo w opracowaniu standardów zakupowych Grupy TP,
Zabezpieczanie interesów Grupy TP wobec FT,
Implementacja kontraktów globalnych w ramach Grupy TP,
Zabezpieczanie terminowości działań w ramach programu Top Sourcing, identyfikacja potencjalnych zagrożeń,
Wspieranie pracy terenowych komórek marketingu na poziomie zakupowym,
Kontrola jakości zakupowanych materiałów i usług,
Weryfikacja i kontrola poprawności proceduralnej przebiegu zamówień i umów w poszczególnych łańcuchach akceptacji,
Monitoring poszczególnych rynków zakupowych,
Dobór odpowiednich dostawców do postawionych celów,
Współpraca z drukarniami, agencjami eventowymi, gadżetowymi, producentami POS etc.
Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami domeny Marketing,
Wykonywanie innych bieżących zadań wynikających z potrzeb Departamentu.
Opis Stanowiska:
Organizacja, realizacja oraz optymalizacja procesu zakupowego w ramach domeny Marketing (TOP Sourcing Program),
Opracowanie strategii zakupowej Domeny Marketing we współpracy z poszczególnymi pionami,
Współuczestnictwo w opracowaniu standardów zakupowych Grupy TP,
Zabezpieczanie interesów Grupy TP wobec FT,
Implementacja kontraktów globalnych w ramach Grupy TP,
Zabezpieczanie terminowości działań w ramach programu Top Sourcing, identyfikacja potencjalnych zagrożeń,
Wspieranie pracy terenowych komórek marketingu na poziomie zakupowym,
Kontrola jakości zakupowanych materiałów i usług,
Weryfikacja i kontrola poprawności proceduralnej przebiegu zamówień i umów w poszczególnych łańcuchach akceptacji,
Monitoring poszczególnych rynków zakupowych,
Dobór odpowiednich dostawców do postawionych celów,
Współpraca z drukarniami, agencjami eventowymi, gadżetowymi, producentami POS etc.
Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami domeny Marketing,
Wykonywanie innych bieżących zadań wynikających z potrzeb Departamentu.
koordynacja projektów marketingowych
PTC ERA – negocjacje PTC wobec wszystkich agencji reklamowych i marketingowych (ATL, BTL, internet, kontent, multimedia, badania, eventy PR, Sponsoring, domy produkcyjne, studia dźwiękowe i postprodukcyjne) współpracujących z jakimkolwiek z rynków oraz brandów PTC. Kontrola kosztów kampanii reklamowych – od kreacji poprzez produkcję aż do emisji. Współtworzenie już od momentu powstawania strategii marki Heyah – briefowanie agencji, bieżąca koordynacja projektu, kontrola kosztów, dobór kontrachentów. (ze względu na ścisłą poufność projekt realizowany był, przez kilka oddelegowanych do niego osób, bez udziału pionu marketingu)
Producer
Agencja Reklamowa Progresive Group – obecnie Creative Group (Apap, Ibuprom, Polfa Kutno, Mokate, Centertel) – również koordynacja całego procesu produkcji oraz zakupu – TV, print’y, eventy.
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
czas na dokument
dla wszystkich zainteresowanych filmem dokumentalnym, reportazem,produkcja filmowa, uwaznym przygladaniem sie swiatu i wyciaganiem wnioskow z przygladania sie plynacych
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!