Bartek Krupa

Media Manager, Media Direction
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama comScore Digital Marketing media eletroniczne Strategia cyfrowa Marketing Zintegrowany Komunikacja Marketingowa Analiza mediów Zakup Mediów Planowanie mediów Media Research Strategie mediowe Marketing Mobilny nowe media Reklama online Social Media Marketing Sponsorowanie Conaissance des programmes spécialisés pour les planificateurs (TGI, Arianna) Tres bonne connaissance de langue francaise Bonne connaissance de langue anglaise Bonne connaissance de MS Excel and Powerpoint

Języki

angielski
podstawowy
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Media Direction
Senior Media Planner

Edukacja

Logo
Wydział Filozofii i Socjologii - Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

Zagadnienia związane z planowaniem komunikacji
Media lokalne i regionalne w Polsce
Socjologia i aktualne problemy społeczne Polski

Inne

Znajomość MS Office, programy specjalistyczne (TGI, Arianna)

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
Marka i branding
Marka i branding
Czym dla Ciebie jest marka? Dowiedz się czym marka jest dla innych!
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
REKLAMA PRASOWA
REKLAMA PRASOWA
REKLAMA PRASOWA