Umiejętności
Call Center
CRM
Zarządzanie
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager WHOLESALE
Planowanie i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
• Prezentacja i aktywna dystrybucja produktów firmy
• Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
• Pozyskiwanie strategicznych klientów krajowych i zagranicznych
• Prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie ofert
• Sporządzanie raportów dotyczących między innymi realizacji założonych planów
sprzedaży;
• Uczestniczenie w negocjacjach z klientami;
• Poszukiwanie nowych klientów;
• Obserwacja i stała analiza rynku oraz działań konkurencji.
• Aktywny udział w tworzeniu strategii biznesowych, procesów i koncepcji
marketingowych
• Prezentacja i aktywna dystrybucja produktów firmy
• Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
• Pozyskiwanie strategicznych klientów krajowych i zagranicznych
• Prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie ofert
• Sporządzanie raportów dotyczących między innymi realizacji założonych planów
sprzedaży;
• Uczestniczenie w negocjacjach z klientami;
• Poszukiwanie nowych klientów;
• Obserwacja i stała analiza rynku oraz działań konkurencji.
• Aktywny udział w tworzeniu strategii biznesowych, procesów i koncepcji
marketingowych
Junior Key Account Manager Sieci Detaliczne
Planowanie i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
• Prezentacja i aktywna dystrybucja produktów firmy
• Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
• Pozyskiwanie strategicznych klientów krajowych i zagranicznych
• Prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie ofert
• Sporządzanie raportów dotyczących między innymi realizacji założonych planów
sprzedaży;
• Efektywne organizowanie, realizacja lokalnych akcji promocyjnych w ramach
przyznanego budżetu;
• Uczestniczenie w negocjacjach z klientami;
• Poszukiwanie nowych klientów;
• Obserwacja i stała analiza rynku oraz działań konkurencji.
• Aktywny udział w tworzeniu strategii biznesowych, procesów i koncepcji
marketingowych
• Prezentacja i aktywna dystrybucja produktów firmy
• Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
• Pozyskiwanie strategicznych klientów krajowych i zagranicznych
• Prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie ofert
• Sporządzanie raportów dotyczących między innymi realizacji założonych planów
sprzedaży;
• Efektywne organizowanie, realizacja lokalnych akcji promocyjnych w ramach
przyznanego budżetu;
• Uczestniczenie w negocjacjach z klientami;
• Poszukiwanie nowych klientów;
• Obserwacja i stała analiza rynku oraz działań konkurencji.
• Aktywny udział w tworzeniu strategii biznesowych, procesów i koncepcji
marketingowych
Lider ds. sprzedaży i Obsługi w Call Center
• Zarządzanie pracą podległego zespołu Doradców ds. sprzedaży Interaktywnej;
• Zwiększanie sprzedaży w kolejnych okresach;
• Szkolenie Doradców ds. sprzedaży Interaktywnej z zakresu metod sprzedaży oraz wiedzy produktowej;
• Coaching, planowanie, organizacja i kontrola pracy zespołu;
• Okresowa ocena efektywności pracy podległych osób;
• Rekrutacja i selekcja kandydatów na Doradców ds. sprzedaży Interaktywnej;
• Motywowanie pracowników;
• Sporządzanie raportów dotyczących między innymi realizacji założonych planów sprzedaży;
• Efektywne organizowanie, realizacja lokalnych akcji promocyjnych w ramach przyznanego budżetu;
• Uczestniczenie w negocjacjach z klientami;
• Poszukiwanie nowych klientów;
• Obserwacja i stała analiza rynku oraz działań konkurencji.
• Zwiększanie sprzedaży w kolejnych okresach;
• Szkolenie Doradców ds. sprzedaży Interaktywnej z zakresu metod sprzedaży oraz wiedzy produktowej;
• Coaching, planowanie, organizacja i kontrola pracy zespołu;
• Okresowa ocena efektywności pracy podległych osób;
• Rekrutacja i selekcja kandydatów na Doradców ds. sprzedaży Interaktywnej;
• Motywowanie pracowników;
• Sporządzanie raportów dotyczących między innymi realizacji założonych planów sprzedaży;
• Efektywne organizowanie, realizacja lokalnych akcji promocyjnych w ramach przyznanego budżetu;
• Uczestniczenie w negocjacjach z klientami;
• Poszukiwanie nowych klientów;
• Obserwacja i stała analiza rynku oraz działań konkurencji.
Młodszy lider ds. Obsługi Klienta w Ogólnopolskim Biurze obsługi klienta UPC Polska sp. z o. o
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie zespołem podległych pracowników.
- Realizacja procesu rekrutacji.
- Kontrola efektywności pracy podległego zespołu.
- Kontrola jakości pracy konsultantów poprzez monitoring rozmów i oceny pracownicze.
• Sprzedaż usług
- Wytyczanie i rozliczanie celów podległego zespołu.
- Coaching sprzedażowy.
- Motywacja zespołu.
• Kontrola wskaźników pracy Call Center.
- Dbanie o wskaźniki zespołu ds. telefonicznej obsługi klientów (ASA, AR, ATT).
• Outsourcing połączeń
- Odpowiedzialność za wdrożenie projektu oraz stała współpraca z firmą
zewnętrzną.
• Obsługa reklamacji zgłaszanych przez Klientów.
• Udział w projektach firmy
• Zarządzanie zespołem podległych pracowników.
- Realizacja procesu rekrutacji.
- Kontrola efektywności pracy podległego zespołu.
- Kontrola jakości pracy konsultantów poprzez monitoring rozmów i oceny pracownicze.
• Sprzedaż usług
- Wytyczanie i rozliczanie celów podległego zespołu.
- Coaching sprzedażowy.
- Motywacja zespołu.
• Kontrola wskaźników pracy Call Center.
- Dbanie o wskaźniki zespołu ds. telefonicznej obsługi klientów (ASA, AR, ATT).
• Outsourcing połączeń
- Odpowiedzialność za wdrożenie projektu oraz stała współpraca z firmą
zewnętrzną.
• Obsługa reklamacji zgłaszanych przez Klientów.
• Udział w projektach firmy
Specjalista ds. Rozliczeń w Ogólnopolskim Biurze obsługi klienta UPC Polska sp. z o. o
Aktywna sprzedaż i promocja produktów i usług UPC
Bieżąca obsługa Klientów, kluczowych z rynku B2C i B2B firmy w zakresie rozliczeń, reklamacji.
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i utrzymania Klientów
Czynności administracyjno-biurowe związane z obsługą Klientów
Budowanie pozytywnych relacji z Klientami ( Customer Satisfaction)
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Bieżąca obsługa Klientów, kluczowych z rynku B2C i B2B firmy w zakresie rozliczeń, reklamacji.
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i utrzymania Klientów
Czynności administracyjno-biurowe związane z obsługą Klientów
Budowanie pozytywnych relacji z Klientami ( Customer Satisfaction)
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Konultant ds. obsługi i sprzedaży w Ogólnopolskim Biurze Obsługi Klienta
aktywna sprzedaż i promocja produktów i usług UPC
bieżąca obsługa Klientów firmy w zakresie rozliczeń, reklamacji
realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i utrzymania Klientów
czynności administracyjno-biurowe związane z obsługą Klientów
budowanie pozytywnych relacji z Klientami
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
bieżąca obsługa Klientów firmy w zakresie rozliczeń, reklamacji
realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i utrzymania Klientów
czynności administracyjno-biurowe związane z obsługą Klientów
budowanie pozytywnych relacji z Klientami
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Szkolenia i kursy
2014
1. Prawa, obowiązki i odpowiedzialności obu stron transakcji w procesie reklamacji - Coaching People.
2. 'ABC Menagera" - Michał Wizental -Strumyki
3.Poznaj typologię klienta ocierającą się o zespół MUNCHAUSENA - Call Center Traning
4. „Coachingowa Grupa rozwojowa” – coachingi menadżerski - Biznes TUBE Kraków na zlecenie MENiS-a.
5. „PODSTAWY COACHINGU- Szkolenie wprowadzające w tematykę coachingu” - Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego / Szkoła Profesjonalnego Coachingu
2013
1. „Rola Menagera w budowaniu najwyższej jakości współpracy z Klientem” – Client First
2.„Gryfikacja/grywalizacja jako metoda angażowania ludzi w marketingu, zarządzaniu i edukacji” –ŚCSI Katowice
3.„Prezi jako alternatywne narzędzie tworzenia prezentacji.” –ŚCSI Katowice
4.„Nowe kanały sprzedaży i kontaktu z Klientem” – Blue Buissnes Media Warszawa
5.„Zmiana Pokoleń – perspektywa zarządzania wiekiem w Call Center” – Blue Buissnes Media Warszawa
6.„Rozwój kanału on – Line i mobile vs. Tradycyjne kanały kontaktu z Klientem” – Blue Buissnes Media Warszawa
7.„Skuteczne metody sprzedaży w ruchu przychodzącym” – Blue Buissnes Media Warszawa
2012
1.„Być liderem – jak dobrze zarządzać zespołem” – dział Szkoleń UPC
2.„Coaching i jego rola w pracy Menagera” – dział szkoleń UPC
2010
1.„Efektywna współpraca grupowa” – dział szkoleń UPC
2007
1. „Komunikacja z Trudnym Klientem”- dział szkoleń UPC
2. „Skuteczna współpraca grupowa” – dział szkoleń UPC
3. „Skuteczna argumentacja czyli Łatwe Sprzedawanie”- Instytut Edukacji Engram
2005
1. English Language Intermediate – London Academy – Croydon, United Kingdom
1. Prawa, obowiązki i odpowiedzialności obu stron transakcji w procesie reklamacji - Coaching People.
2. 'ABC Menagera" - Michał Wizental -Strumyki
3.Poznaj typologię klienta ocierającą się o zespół MUNCHAUSENA - Call Center Traning
4. „Coachingowa Grupa rozwojowa” – coachingi menadżerski - Biznes TUBE Kraków na zlecenie MENiS-a.
5. „PODSTAWY COACHINGU- Szkolenie wprowadzające w tematykę coachingu” - Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego / Szkoła Profesjonalnego Coachingu
2013
1. „Rola Menagera w budowaniu najwyższej jakości współpracy z Klientem” – Client First
2.„Gryfikacja/grywalizacja jako metoda angażowania ludzi w marketingu, zarządzaniu i edukacji” –ŚCSI Katowice
3.„Prezi jako alternatywne narzędzie tworzenia prezentacji.” –ŚCSI Katowice
4.„Nowe kanały sprzedaży i kontaktu z Klientem” – Blue Buissnes Media Warszawa
5.„Zmiana Pokoleń – perspektywa zarządzania wiekiem w Call Center” – Blue Buissnes Media Warszawa
6.„Rozwój kanału on – Line i mobile vs. Tradycyjne kanały kontaktu z Klientem” – Blue Buissnes Media Warszawa
7.„Skuteczne metody sprzedaży w ruchu przychodzącym” – Blue Buissnes Media Warszawa
2012
1.„Być liderem – jak dobrze zarządzać zespołem” – dział Szkoleń UPC
2.„Coaching i jego rola w pracy Menagera” – dział szkoleń UPC
2010
1.„Efektywna współpraca grupowa” – dział szkoleń UPC
2007
1. „Komunikacja z Trudnym Klientem”- dział szkoleń UPC
2. „Skuteczna współpraca grupowa” – dział szkoleń UPC
3. „Skuteczna argumentacja czyli Łatwe Sprzedawanie”- Instytut Edukacji Engram
2005
1. English Language Intermediate – London Academy – Croydon, United Kingdom
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Literatura popularno naukowa z dziedziny psychologii biznesu, taniec,
Inne
Dwukrotna nagroda dla Lidera Półrocza w zakresie realizacji celów sprzedażowych w CC OBOK UPC Polska w 2012r.
Nagroda dla Najlepszego Sprzedawcy w CC OBOK UPC Polska w 2010r.
Nagroda dla Najlepszego Sprzedawcy w CC OBOK UPC Polska w 2010r.