Barbara Zamojska

konsultant, CBB Call Center Sp. z o.o.
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

CBB Call Center
konsultant
Telefoniczna obsługa Klientów Banku. Zakres obowiązków -wszechstronny. Od informowania o bieżących operacjach na produktach bankowych, poprzez zastrzegania kart , obsługa platformy internetowej Banku, sprzedaż produktów bankowych, w tym obsługa Klientów w języku angielskim.
American Restaurants Sp. z o.o.
Pracownik obsługi Klienta
Bezpośrednia obsługa Klienta, przygotowywanie produktów zgodnie ze standartami Firmy. Pomoc przy inwentaryzacjach, prace porządkowe

Szkolenia i kursy

Szkolenie pt. "Interaktywny trening umiejętności sprzedażowych- trudna sprzedaż"

Edukacja

Logo
Nauki o Rodzinie, licencjackie
Krakowska Szkoła Wyższa im. Frycza Modrzewskiego

Specjalizacje

Bankowość
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

literatura, muzyka

Inne

Jestem osobą otwartą, komunikatywną, bez nałogów. Posiadam czynne prawo jazdy kat. B. Lubię kontakt z ludźmi, szybko się uczę i dostosowuję do nowych warunków.