Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista ds. marketingu
Projektowanie przekazów, modeli oraz planowanie kampanii dla akcji wspierających sprzedaż konkretnych produktów i usług; planowanie i realizacja kampanii marketingowych oraz eventów wspierających sprzedaż; koncepcja i nadzór nad realizacją materiałów marketingowych oraz informacyjnych dla Klientów w różnych kanałach; nadzór nad zgodnością działań marketingowych i sprzedażowych z „Brand Manual”, planowanie, koordynacja i nadzór w zakresie realizacji kampanii ATL i BTL przez agencje zewnętrzne; zwiększenie lojalności i wartości obecnych oraz potencjalnych Klientów poprzez tworzenie przekazów wspierających CSR, wsparcie przy realizacji badań marketingowych i produktowych, organizowanie konferencji dla Klientów biznesowych; planowanie i realizacja spotkań o charakterze sponsorskim; tworzenie przekazów i materiałów marketingowych dla Klientów; koncepcje i wsparcie przy tworzeniu treści i wyglądu kanału internetowego - stron sprzedażowych; wsparcie przy tworzeniu nowej oferty dla Klientów z segmentu masowego oraz biznesowego.
Specjalista ds. marketingu
Planowanie i nadzorowanie kampanii marketingowych i akcji sprzedażowych
(kontakty z agencjami marketingowymi, domami mediowymi, drukarniami, gazetami, stacjami radiowymi, etc.),
tworzenie przekazów do Klientów i dostosowywanie ich do różnych kanałów sprzedaży i obsługi (materiały drukowane, strona www, outdoor, etc), planowanie, realizacja
oraz komunikacja akcji promocyjnych dla Klientów, inne.
Działania w relacjach B2B jak i B2C.
(kontakty z agencjami marketingowymi, domami mediowymi, drukarniami, gazetami, stacjami radiowymi, etc.),
tworzenie przekazów do Klientów i dostosowywanie ich do różnych kanałów sprzedaży i obsługi (materiały drukowane, strona www, outdoor, etc), planowanie, realizacja
oraz komunikacja akcji promocyjnych dla Klientów, inne.
Działania w relacjach B2B jak i B2C.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem