Barbara Wolicka
Dyrektor Regionu, Credit Agricole Bank Polska SA
Poznań,
wielkopolskie
Umiejętności
znajomość technik sprzedaży
znajomość produktów finansowych dla klientów detalicznych
znajomość zagadnień księgowych oraz produktów finansowych dla sektora B2B,
umiejętność analitycznego myślenia dyspozycyjność, zaangażowanie i lojalność,
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
umiejętność prowadzenia szkoleń, podnoszenia kwalifikacji podwładnych oraz motywacji,
doświadczenie w przeprowadzaniu procesów rekrutacji,
wysoki poziom komunikacji i łatwość nawiązywania kontaktów,
elastyczność i gotowość do wdrażania nowych rozwiązań
inicjatywa, kreatywność, dynamizm w działaniu oraz otwartość na nowe wyzwania,
wysoka ambicja i nastawienie na sukces,
wysoka świadomość i kultura managerska,
wysoka odporność na stres i działanie pod presją czasu,
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Regionu
zarządzanie zespołem 12 Placówek Bankowych,
odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedaży w Regionie,
budowanie strategii działań marketingowych dla obszaru sprzedaży w Regionie,
budowa i utrzymanie relacji z Partnerami biznesowymi,
nadzór nad ewidencją czasu pracy w podległych Placówkach,
odpowiedzialność za jakość obsługi, bezpieczne funkcjonowanie oraz rozwój sieci Placówek,
utrzymywanie obowiązujących standardów jakości obsługi klienta,
odpowiedzialność za wyniki kontroli wewnętrznej i audytu,
odpowiedzialność za jakość wdrożenia oraz monitoring funkcjonowania systemów motywacyjnych,
organizowanie regularnych spotkań indywidualnych i grupowych z pracownikami,
wyznaczanie celów rozwojowych pracowników oraz podnoszenie kwalifikacji podległego zespołu poprzez przeprowadzanie regularnych coachingów,
raportowanie do wskazanych jednostek organizacyjnych Banku
odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedaży w Regionie,
budowanie strategii działań marketingowych dla obszaru sprzedaży w Regionie,
budowa i utrzymanie relacji z Partnerami biznesowymi,
nadzór nad ewidencją czasu pracy w podległych Placówkach,
odpowiedzialność za jakość obsługi, bezpieczne funkcjonowanie oraz rozwój sieci Placówek,
utrzymywanie obowiązujących standardów jakości obsługi klienta,
odpowiedzialność za wyniki kontroli wewnętrznej i audytu,
odpowiedzialność za jakość wdrożenia oraz monitoring funkcjonowania systemów motywacyjnych,
organizowanie regularnych spotkań indywidualnych i grupowych z pracownikami,
wyznaczanie celów rozwojowych pracowników oraz podnoszenie kwalifikacji podległego zespołu poprzez przeprowadzanie regularnych coachingów,
raportowanie do wskazanych jednostek organizacyjnych Banku
Dyrektor Oddziału
zarządzanie 22-dwu osobowym zespołem - doradcami firmy , doradcami hipotecznymi i asystentkami,
realizowanie celów sprzedaży usług księgowych i produktów finansowych w odniesieniu do rynku B2B,
wsparcie zespołu doradców w zakresie sprzedaży produktów księgowych i finansowych poprzez aktywną, własną sprzedaż produktów,
prowadzenie prezentacji produktowych,
rekrutacja i szkolenie nowych pracowników,
zapewnienie właściwego funkcjonowania oddziału,
dbanie o wizerunek firmy,
realizowanie celów sprzedaży usług księgowych i produktów finansowych w odniesieniu do rynku B2B,
wsparcie zespołu doradców w zakresie sprzedaży produktów księgowych i finansowych poprzez aktywną, własną sprzedaż produktów,
prowadzenie prezentacji produktowych,
rekrutacja i szkolenie nowych pracowników,
zapewnienie właściwego funkcjonowania oddziału,
dbanie o wizerunek firmy,
Dyrektor Regionu
zarządzanie działalnością operacyjną podległych 6-ciu zespołów (70 osób),
zarządzanie sprzedażą - realizacja miesięcznych planów sprzedaży kart kredytowych i
kredytów,
uzgadnianie budżetów sprzedażowych i kadrowych w rozbiciu na zespoły sprzedażowe,
kontrola kosztowa Regionu i analiza dochodowości - osiąganie założonych celów
finansowych,
współpraca z działem rekrutacji, szkoleń i back Office,
zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klientów indywidualnych zgodnego z
procedurami,.
zarządzanie sprzedażą - realizacja miesięcznych planów sprzedaży kart kredytowych i
kredytów,
uzgadnianie budżetów sprzedażowych i kadrowych w rozbiciu na zespoły sprzedażowe,
kontrola kosztowa Regionu i analiza dochodowości - osiąganie założonych celów
finansowych,
współpraca z działem rekrutacji, szkoleń i back Office,
zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klientów indywidualnych zgodnego z
procedurami,.
Dyrektor Regionu
tworzenie sieci oddziałów doradztwa finansowego,
zarządzanie zespołem 35 pracowników zatrudnionych na różnych stanowiskach,
budowanie struktury sprzedażowej (kierowników zespołów, doradców, asystentek)
dopasowanej do strategii firmy;
rekrutacja, szkolenia, coaching, monitoring, rozwój umiejętności doradców i kierowników
oddziałów,
zarządzanie sprzedażą produktów i usług Partnerów współpracujących z firmą Finamo
(Banków i Towarzystw Ubezpieczeniowych),
realizacja ilościowych i jakościowych planów sprzedażowych,
planowanie i realizacja budżetu Regionu / nadzór nad kosztami bieżącej działalności
/osiąganie założonych celów finansowych,
budowanie marki Finamo poprzez prowadzenie działań marketingowych na podległym
regionie: udział w targach mieszkaniowych, organizowanie kampanii reklamowych i akcji
promocyjnych,
zarządzanie zespołem 35 pracowników zatrudnionych na różnych stanowiskach,
budowanie struktury sprzedażowej (kierowników zespołów, doradców, asystentek)
dopasowanej do strategii firmy;
rekrutacja, szkolenia, coaching, monitoring, rozwój umiejętności doradców i kierowników
oddziałów,
zarządzanie sprzedażą produktów i usług Partnerów współpracujących z firmą Finamo
(Banków i Towarzystw Ubezpieczeniowych),
realizacja ilościowych i jakościowych planów sprzedażowych,
planowanie i realizacja budżetu Regionu / nadzór nad kosztami bieżącej działalności
/osiąganie założonych celów finansowych,
budowanie marki Finamo poprzez prowadzenie działań marketingowych na podległym
regionie: udział w targach mieszkaniowych, organizowanie kampanii reklamowych i akcji
promocyjnych,
Dyrektor Odzialu
efektywne zarządzanie zespołem 34 pracowników,
zapewnienie najwyższego poziomu obsługi najbardziej wymagającym klientom Banku,
zarządzanie sprzedażą produktów i usług Citi Handlowy - realizacja planów,
planowanie i realizacja budżetu oddziału / nadzór nad kosztami bieżącej działalności
/osiąganie założonych celów finansowych,
utrzymywanie wysokich wyników kontroli wewnętrznej jednostki / zapewnienie działań
(operacje kasowe, obsługa klienta, kontrola gotówkowa itp.) zgodnych z wymaganiami
audytu,
budowanie marki Citi Gold poprzez rozwijanie osobistych więzi z kluczowymi klientami
Banku, osobami wpływowymi, organizacjami charytatywnymi, klubami i stowarzyszeniami,
współpraca z TFI współpracującymi z Bankiem Handlowym,
stały rozwój działalności podległej jednostki i dążenie do wzrostu liczby klientów
zapewnienie najwyższego poziomu obsługi najbardziej wymagającym klientom Banku,
zarządzanie sprzedażą produktów i usług Citi Handlowy - realizacja planów,
planowanie i realizacja budżetu oddziału / nadzór nad kosztami bieżącej działalności
/osiąganie założonych celów finansowych,
utrzymywanie wysokich wyników kontroli wewnętrznej jednostki / zapewnienie działań
(operacje kasowe, obsługa klienta, kontrola gotówkowa itp.) zgodnych z wymaganiami
audytu,
budowanie marki Citi Gold poprzez rozwijanie osobistych więzi z kluczowymi klientami
Banku, osobami wpływowymi, organizacjami charytatywnymi, klubami i stowarzyszeniami,
współpraca z TFI współpracującymi z Bankiem Handlowym,
stały rozwój działalności podległej jednostki i dążenie do wzrostu liczby klientów
Szkolenia i kursy
03.02.1999 – „sprzedaż podstawowa” – DOOR TRAINING Poland,
14.03.2000 – „rozpoznawanie autentyczności polskich znaków…” – TOP ARH
30.08.2000 – „ludzie w obliczu zmiany strukturalnej w firmie” – BIGRAM/BZ,
21.10.2000 – „zarządzanie zespołem i ocena pracownika” – BIGRAM/BZ,
06.01.2001 – „mój klient” – RÓŻALSKI,
29.08.2001 – „obsługa klienta oraz techniki sprzedaży w banku detalicznym” – Bank Handlowy
13-15.05.2002 – „skuteczne zarządzanie zespołem” – KALKSTEIN,
17.06.2002 – „zarządzanie czasem” – Europejski Instytut Rozwoju Kadr,
19.06.2002 – „efektywna komunikacja w zespole” - Europejski Instytut Rozwoju Kadr
12.06.2002 – „rekrutacja i selekcja” – Bank Handlowy,
27.10.2004 – „menedżer trenerem i coachem” – GREŃ COMMUNICATION,
06.05.2005 – „warsztaty dla menagerów” – Bank Handlowy,
14-16.05.2007 – „Wealth Management” – Citi Handlowy,
31.05.2007 – „warsztaty inwestycyjne” – Union Investment TFI,
10.10.2008 – „coaching i zarządzanie ludźmi” – Finamo,
02.04.2010 – „doradztwo finansowe dla firm” – TAX CARE,
2-3.08.2012 – "efektywne zarządzanie zespołem" – Tomasz Kuna.
14.03.2000 – „rozpoznawanie autentyczności polskich znaków…” – TOP ARH
30.08.2000 – „ludzie w obliczu zmiany strukturalnej w firmie” – BIGRAM/BZ,
21.10.2000 – „zarządzanie zespołem i ocena pracownika” – BIGRAM/BZ,
06.01.2001 – „mój klient” – RÓŻALSKI,
29.08.2001 – „obsługa klienta oraz techniki sprzedaży w banku detalicznym” – Bank Handlowy
13-15.05.2002 – „skuteczne zarządzanie zespołem” – KALKSTEIN,
17.06.2002 – „zarządzanie czasem” – Europejski Instytut Rozwoju Kadr,
19.06.2002 – „efektywna komunikacja w zespole” - Europejski Instytut Rozwoju Kadr
12.06.2002 – „rekrutacja i selekcja” – Bank Handlowy,
27.10.2004 – „menedżer trenerem i coachem” – GREŃ COMMUNICATION,
06.05.2005 – „warsztaty dla menagerów” – Bank Handlowy,
14-16.05.2007 – „Wealth Management” – Citi Handlowy,
31.05.2007 – „warsztaty inwestycyjne” – Union Investment TFI,
10.10.2008 – „coaching i zarządzanie ludźmi” – Finamo,
02.04.2010 – „doradztwo finansowe dla firm” – TAX CARE,
2-3.08.2012 – "efektywne zarządzanie zespołem" – Tomasz Kuna.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zainteresowania
bieganie, sqaush, rower, narty - ogólnie sport.
Grupy
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami!
-miejsce spotkań "Łowców Talentów"
-informacje o ciekawych wakatach
-informacje od kandydatów będących do wzięcia
Daj się poznać!
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.