Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Analiza danych
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
Zdolność do szybkiej nauki
Dokładność i skrupulatność
wielozadaniowość
Wzorowa etyka pracy
Praca z Klientami
tworzenie dodatkowych narzędzi ułatwiających pracę
Praca w wielokulturowym i obcojęzycznym środowisku
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Referent ds. księgowości
STAŁE PRZEDSTAWICIELSTWO RP przy ONZ w GENEWIE, SZWAJCARIA
- pełna obsługa księgowości placówki; przygotowywanie sprawozdań; opracowywanie planów finansowych
- kontrola dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym, rachunkowym za zgodność z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi
- analiza i kontrola kont księgowych w zakresie ewidencji operacji bankowych i kasowych
- obsługa kadrowo-płacowa
- ścisła współpraca z kierownikiem administracyjno-finansowym w zakresie przeprowadzania zamówień publicznych, opracowywanie dokumentacji przetargowej
- kontrola dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym, rachunkowym za zgodność z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi
- analiza i kontrola kont księgowych w zakresie ewidencji operacji bankowych i kasowych
- obsługa kadrowo-płacowa
- ścisła współpraca z kierownikiem administracyjno-finansowym w zakresie przeprowadzania zamówień publicznych, opracowywanie dokumentacji przetargowej
Referent ds. księgowości i administracji
AMBASADA RP W DAMASZKU, SYRIA
- pełna obsługa księgowości placówki; przygotowywanie sprawozdań; opracowywanie planów finansowych,
naliczanie list płac, obsługa kadrowa pracowników lokalnych
- obsługa administracyjna placówki dyplomatycznej (opieka nad majątkiem placówki, prowadzenie inwentarza, planowanie i dokonywanie zakupów materiałów i wyposażenia placówki, nadzór nad wynajmowanymi mieszkaniami) w ścisłej współpracy z kierownikiem administracyjno-finansowym
- prowadzenie programu polskiej pomocy rozwojowej – tworzenie projektów pomocowych, realizacja, współpraca z organizacjami objętymi projektami – Małe Granty
naliczanie list płac, obsługa kadrowa pracowników lokalnych
- obsługa administracyjna placówki dyplomatycznej (opieka nad majątkiem placówki, prowadzenie inwentarza, planowanie i dokonywanie zakupów materiałów i wyposażenia placówki, nadzór nad wynajmowanymi mieszkaniami) w ścisłej współpracy z kierownikiem administracyjno-finansowym
- prowadzenie programu polskiej pomocy rozwojowej – tworzenie projektów pomocowych, realizacja, współpraca z organizacjami objętymi projektami – Małe Granty
Szkolenia i kursy
Certyfikat księgowego I stopnia (Stowarzyszenie Księgowych w Polsce)
Rachunkowość budżetowa i księgowość jednostki budżetowej
Excel na poziomie średniozaawansowanym
Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta
Szkolenia z programów: SAP, AR Collect, Fkwin
Rachunkowość budżetowa i księgowość jednostki budżetowej
Excel na poziomie średniozaawansowanym
Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta
Szkolenia z programów: SAP, AR Collect, Fkwin
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
czytanie książek, podróże, kulinaria
Inne
Zalety: skrupulatność, odpowiedzialność, precyzyjność, kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność