Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
- wdrażanie, koordynacja, nadzór nad projektami i kampaniami internetowymi (SEO, SEM)
- nadzór merytoryczny nad realizacją internetowych akcji promocyjnych
- działania marketingowe na portalach społecznościowych (m. in. blip.pl, facebook.com) oraz największych forach w Polsce (marketing szeptany)
- opieka nad witryną internetową
- współpraca z firmami zewnętrznymi
- planowanie i ocena efektywności oraz kosztów prowadzonych przedsięwzięć
- analizowanie rynku i konkurencji
- pozyskiwanie nowych partnerów dla firmy
- analiza statystyk w Google Analytics
- nadzór merytoryczny nad realizacją internetowych akcji promocyjnych
- działania marketingowe na portalach społecznościowych (m. in. blip.pl, facebook.com) oraz największych forach w Polsce (marketing szeptany)
- opieka nad witryną internetową
- współpraca z firmami zewnętrznymi
- planowanie i ocena efektywności oraz kosztów prowadzonych przedsięwzięć
- analizowanie rynku i konkurencji
- pozyskiwanie nowych partnerów dla firmy
- analiza statystyk w Google Analytics
Specjalista ds. marketingu
- przygotowywanie i wysyłanie mailingów
- webusability stron należących do grupy JOBS.PL
- analiza statystyk Analytics
- prowadzenie kampanii reklamowych w Google AdWords
- współpraca z prasą
- odpowiedzialność za obecność firmy na targach oraz konferencjach
- pozyskiwanie nowych partnerów marketingowych dla firmy
- współpraca przy rozwoju portalu KarieraManagera.pl
- współpraca z firmami partnerskimi
- współpraca z agencjami interaktywnymi
- webusability stron należących do grupy JOBS.PL
- analiza statystyk Analytics
- prowadzenie kampanii reklamowych w Google AdWords
- współpraca z prasą
- odpowiedzialność za obecność firmy na targach oraz konferencjach
- pozyskiwanie nowych partnerów marketingowych dla firmy
- współpraca przy rozwoju portalu KarieraManagera.pl
- współpraca z firmami partnerskimi
- współpraca z agencjami interaktywnymi
Project Manager
Net Solutions – www.netsolutions.pl
- wybór słów kluczowych do kampanii reklamowych Google AdWords
- redagowanie tekstów reklamowych w kampaniach Google AdWords
- zajmowanie się sprawami organizacyjnymi w firmie
- redagowanie tekstów reklamowych w kampaniach Google AdWords
- zajmowanie się sprawami organizacyjnymi w firmie
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych (SEO), reklama w Internecie, grafika komputerowa, nowoczesne aranżacje wnętrz, pływanie
Inne
- dobra znajomość HTML
- dobra znajomość Adobe Photoshop
- znajomość sposobów reklamowania się w Internecie oraz obowiązujących standardów reklamy internetowej
- znajomość środowiska Windows:2000, XP, MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- prawo jazdy kat. B
- dobra znajomość Adobe Photoshop
- znajomość sposobów reklamowania się w Internecie oraz obowiązujących standardów reklamy internetowej
- znajomość środowiska Windows:2000, XP, MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- prawo jazdy kat. B
Grupy
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
AlertFinansowy.pl
Grupa dla osób które chcą podzielić się swoimi opiniami o bankach i innych instytucjach finansowych.
Bezpłatne porady SEO SEM
Darmowe porady związane z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwania.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
GYMNASION
Sieć fitness klubów Gymnasion. Zapraszam wszystkich członków oraz miłośników aktywnego spędzania wolnego czasu do wymiany poglądów na forum.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...
Co jakiś czas GoldenLine będzie miało dla swoich użytkowników zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem i PR-em wejściówki na wydarzenia branżowe (szkolenia, seminaria, konferencje, itd.).