Wypowiedzi
-
Dzięki za wszystkie uwagi. Będziemy po kolei analizować co na szybko da się poprawić. Jeśli ktoś mialby jakieś konkretne propozycje lub byłby w stanie pomóc za rozsądną kasę to proszę o PW. Przy czym problemem w naszym przypadku jest czas niestety; musimy trzymać się harmonogramu, projekt jest współfinansowany z POIG, jak pewnie zauważyliście.
Paweł, o jaki loader chodzi? Kwestię instalacji wtyczki w zasadzie już rozwiązaliśmy. Jak możesz to napisz na PW co macie i na jakich zasadach możecie to udostępnić. -
Paweł Lesiakowski:
bardziej chodzilo mi tu o model jazdy, rozumiem że grafika musi być ograniczona
Hmm, a mógłbyś napisać bardziej konkretnie o jakie mankamenty w naszym modelu jazdy chodzi? Tworzyliśmy go w zasadzie od podstaw, żaden z przykładowych, jakie znaleźliśmy (w tym ten z Unity Car Tutorial) do jazdy za bardzo się nadawał. -
Piotr Łukasik:
Wg. Mnie:
-strona wygląda odpychająco (jej design i te dziwne postacie scifi u góry ekranu(wchodzisz na pierwszą stronę i co widzisz?no nie przypomina to wyścigów)
Hmm, prawdę mówiąc jesteś pierwszą osobą, która twierdzi, że design jest odpychający. Co do sci-fi to są to wyścigi sci-fi z elementami rpg.
-o grze już nie wspomnę bo musiałbym wymienić wszsytko
no meshe pojazdów bym zostawił bo można je lepiej oteksturować i zrobić
odpowiedni shader.
Każda konstruktywna krytyka jest dla nas bardzo cenna, także jeśli możesz to wymień co Twoim zdaniem powinno być poprawione.
A dodam, że macie konkurencję w postaci o niebo lepszego NFSa zrobionego też na Unity.
Życzę powodzenia w tym jakże morderczym biznesie ;P
Z NFS konkurować nie zamierzamy, to nie nasza bajka. HR jest grą przeglądarkową, nie typowym MMO, moduł 3D jest tylko dodatkiem do tekstowej strony gry. U nas oprócz "playera" gracz nic nie pobiera i niczego nie instaluje. Niestety w tym przypadku minusem jest jakość modułu 3D, coś za coś. Oczywiście będziemy się jeszcze starali poprawić i zoptymalizować co się da, dlatego też wszelkie uwagi są mile widziane. -
Paweł Lesiakowski:
widac ze wlozyliscie duzo pracy ale demo raczej nie powala. Nie mniej jednak i tak gratuluję bo na pewno nie było to łatwe
Niestety musieliśmy wybierać pomiędzy jakością i "wodotryskami", a wydajnością. Nadal jeszcze nad tym pracujemy, ale biorąc pod uwagę parametry sprzętu większości rodzimych użytkowników za bardzo poszaleć się nie da:( Być może do wersji angielskiej zrobimy lepszy jakościowo tryb gry, który zostanie też udostępniony w wersji polskiej (do wyboru).Barbara Stojko edytował(a) ten post dnia 26.11.10 o godzinie 12:47 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projekty start-up
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projekty start-up
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projekty start-up
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projekty start-up
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projekty start-up
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projekty start-up
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projekty start-up
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Multigry MMOG
-
W zeszłym tygodniu w końcu ruszyła wersja beta gry. Do końca listopada całość powinna osiągnąć już końcową funkcjonalność. Udało nam się w miarę rozwiązać kwestię związaną z koniecznością pobrania wtyczki Unity Web Player. Jeśli gracz posiada włączoną obsługę Javy w przeglądarce to po wykryciu braku "playera" użytkownik otrzyma komunikat, w którym kliknięcie jednego przycisku załatwia sprawę.
Gra znajduje się pod adresem:
http://hellracing.pl/
Wszelkie opinie i sugestie mile widziane. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projekty start-up
-
No troszęczkę to demo zakamuflowali tym razem:)
U mnie trafiło tutaj:
C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\Unity Projects\Bootcamp Demo -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Serwery Hardware
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Serwery Hardware
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Serwery Hardware
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Serwery Hardware
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Serwery Hardware