Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
inspektor
- prowadzenie sekretariatu biura
- nadzorowanie poczty wychodzącej/przychodzącej
- sporządzanie pism
- koordynowanie kalendarza spotkań kierownictwa
- organizowanie konferencji naukowych/edukacyjnych (w różnych miastach Polski; noclegi/sale konferencyjne/umowy z prelegentami/catering/zaproszenia/itp.)
- obsługa wystaw od strony administracyjnej (druk wystawy/zaproszeń, transport/umowy/wypożyczenia/itp.)
- zamawianie materiałów biurowych
- archiwizacja dokumentów i przekazywanie ich do archiwum zakładowego
- sporządzanie zestawień czasu pracy pracowników (wyjścia służbowe/prywatne/delegacje)
- prowadzenie biblioteki oddziału (inwentaryzacja obecnych zbiorów/ wybór i zamawianie nowych pozycji/ prowadzenie bieżących wypożyczeń)
- nadzorowanie poczty wychodzącej/przychodzącej
- sporządzanie pism
- koordynowanie kalendarza spotkań kierownictwa
- organizowanie konferencji naukowych/edukacyjnych (w różnych miastach Polski; noclegi/sale konferencyjne/umowy z prelegentami/catering/zaproszenia/itp.)
- obsługa wystaw od strony administracyjnej (druk wystawy/zaproszeń, transport/umowy/wypożyczenia/itp.)
- zamawianie materiałów biurowych
- archiwizacja dokumentów i przekazywanie ich do archiwum zakładowego
- sporządzanie zestawień czasu pracy pracowników (wyjścia służbowe/prywatne/delegacje)
- prowadzenie biblioteki oddziału (inwentaryzacja obecnych zbiorów/ wybór i zamawianie nowych pozycji/ prowadzenie bieżących wypożyczeń)
Asystentka Oddziału
- prowadzenie kalendarza spotkań oddziału
- przypisywanie spotkań pracownikom
- koordynowanie przepływu informacji między centralą i pracownikami
- sporządzanie raportów spotkań
- obsługa klientów (front desk)
- wprowadzanie ofert do bazy
- sporządzanie zestawień dostępnych ofert (aktualizowanie ich)
- zamawianie materiałów biurowych
- zapobieganie/skuteczna naprawa wszelkich awarii w oddziale (kontakt w administracją budynku/ działem IT/firmą sprzątającą/itp.)
- dbanie o dobry wizerunek firmy
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników
- kompleksowa realizacja wszystkich procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wewnętrznymi procedurami i przepisami
Dzięki pracy w HB wiem, że potrafię pracować pod presją czasu, jednocześnie dobrze radząc sobie z organizowaniem czasu pracy sobie i pracownikom. Nauczyłam się rzetelnie i terminowo wykonywać swoje obowiązki. Stałam się bardziej otwarta na ludzi i asertywna.
- przypisywanie spotkań pracownikom
- koordynowanie przepływu informacji między centralą i pracownikami
- sporządzanie raportów spotkań
- obsługa klientów (front desk)
- wprowadzanie ofert do bazy
- sporządzanie zestawień dostępnych ofert (aktualizowanie ich)
- zamawianie materiałów biurowych
- zapobieganie/skuteczna naprawa wszelkich awarii w oddziale (kontakt w administracją budynku/ działem IT/firmą sprzątającą/itp.)
- dbanie o dobry wizerunek firmy
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników
- kompleksowa realizacja wszystkich procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wewnętrznymi procedurami i przepisami
Dzięki pracy w HB wiem, że potrafię pracować pod presją czasu, jednocześnie dobrze radząc sobie z organizowaniem czasu pracy sobie i pracownikom. Nauczyłam się rzetelnie i terminowo wykonywać swoje obowiązki. Stałam się bardziej otwarta na ludzi i asertywna.
Obsługa klienta
- sprzedaż biletów
- koordynowanie ruchu osobowego w kinie
- utrzymywanie czystości holi i sal kinowych
- opracowywanie ulotki z repertuarem (z dodatkowymi opisami filmów)
- odpowiedzialność za małe kampanie promujące dane wydarzenia na terenie kompleksu
- prowadzenie szkoleń nowych pracowników
Praca w kinie nauczyła mnie pracy w grupie, odpowiedzialności za wykonywane obowiązki oraz pracy pod presją czasu.
- koordynowanie ruchu osobowego w kinie
- utrzymywanie czystości holi i sal kinowych
- opracowywanie ulotki z repertuarem (z dodatkowymi opisami filmów)
- odpowiedzialność za małe kampanie promujące dane wydarzenia na terenie kompleksu
- prowadzenie szkoleń nowych pracowników
Praca w kinie nauczyła mnie pracy w grupie, odpowiedzialności za wykonywane obowiązki oraz pracy pod presją czasu.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
scrapbooking, fotografia mobilna, kino: filmy akcji, fantastyczne i musicale