Barbara Przygoda

Service Level Manager, Capgemini Polska Sp. z o.o.
Katowice, śląskie

Języki

francuski
biegły
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Service Level Manager
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Operations Manager
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Junior Operations Manager
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Asystent ds. Wsparcia Technicznego

Szkolenia i kursy

ITIL.
MOS certification.
Prince 2.
Akademia Lidera.
Development Centre - szkolenie dla asesorów.
Extended DISC.
Negocjacje.
Business presentations.

Specjalizacje

IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Zainteresowania

Podróże, najlepiej organizowane we własnym zakresie: "Biuro Podróży Przygoda zaprasza".
Jazda motocyklem.
Angielski humor, literatura francuskiego Oświecenia i hiszpańskie wino, w szczególności sherry.
Gotowanie dla przyjaciół. Organizowanie "Wieczorków Smakosza".
Spacery z moją bokserką.
DIY: indiańskie techniki zdobienia koralikami, szydełkowanie, robienie na drutach, papierowa wiklina, i jeszcze kilka innych.
Lubię liczby. Ostatnim objawem tej fascynacji jest uczenie się numerów dróg krajowych podczas planowania podróży motocyklowych. Szczególną sympatią darzę Excela, nie tylko w czasie pracy.