Barbara Bożek

Barbara Bożek

Specjalista ds.Wsparcia Sprzedaży, Bank BPH S.A

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bank BPH
Starszy Specjalista ds Zarządzania Dochodowością Klientów
Bank BPH
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Hellmann Worldwide Logistics
Operator Przetwarzania Danych
Wprowadzanie i obróbka danych w systemie, nadzór nad dokumentami potwierdzającymi przyjecie i wydanie z/do magazynu, wymiana informacji pomiedzy HWL a klientem, wyjaśnienia uwag, reklamacji, kontrola i wspieranie operacji wykonywanych dla klienta, spotkania operacyjne z klientem, sporzadzanie ofert i aneksów.
Hellmann Worldwide Logistics
Specjalista ds. Operacji Magazynowych
ROHLIG SUUS Logistics SA.
Specjalista ds. Logistyki
Bezpośredni nadzór nad dokumentacją magazynowo-transportową ( przyjmowanie dostaw, rejestracja kontrola, weryfikacja dokumentacji magazynowej).Rejestr i nadzór nad zleceniami wysyłkowymi pod kątem terminowości, jakości i optymalizacji kosztów transportu. Nadzór nad tworzeniem i obsługą administracyjną operacji wewnętrznych ( inwentaryzacje, transfery, konfekcjonowanie)
Firma Kurierska Messenger Service „ Stolica” S.A (obecnie UPS)
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Koordynacja pracy biura oraz skuteczności kurierów, kontrola nad terminowością, jakością i sprzedażą usług, prawidłowym raportowaniem danych do centrali, windykacja

Szkolenia i kursy

Szkolenie z zakresu: Negocjacje w ramach Projektu: Przez kompetencje do nowoczesnych kadr.

Edukacja

Logo
Resocjalizacja, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych

Zainteresowania

finanse, literatura popularnonaukowa, psychologia, turystyka

Inne

· doświadczenie w kontaktach z klientami
· 6 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
· umiejętność planowania, organizacji i kontroli
· znajomość technik sprzedaży oraz doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych
-doświadczenie w pracy z gotówką ( znajomość zasad fakturowania)
· 3 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem
· doświadczenie w windykacji należności
· znakomita organizacja pracy i samodzielność w działaniu
· otwartość na nowe rozwiązania
· inicjatywa i kreatywność
· silna motywacja do pracy i realizacji wyznaczonych celów
· dyspozycyjność
· pracowitość, solidność
· komunikatywność,
· zdolności analityczne
· odporność na stres
· wysoka kultura osobista