Wypowiedzi
-
Ale od września mamy nową stronę internetową, więc ten link który Pan wskazał jest już nieaktywny:)
-
ITCube CRM
więcej informacji na stronie:
http://wercom.pl/wercom-extra/crm-do-symfonii/Wercom.html -
Adam Jaczyński:
Najlepszy CRM to jest dobrze wdrożony CRM :-)
Dokładnie, podpisuję się pod tym w 100% i dopasowany do potrzeb klienta bez przerostu "formy nad treścią".
http://wercom.pl/realizacje/historia-zycia-maszyny-do-... -
Michał Szybalski:
http://www.wercom.pl/?go1=130
...gdybym go oferował, też bym go zapewne polecał...
Nowa strona z ofertą i realizację:
http://wercom.pl/realizacje/historia-zycia-maszyny-do-...
http://wercom.pl/wercom-extra/crm-do-symfonii/Wercom.html -
Witam,
to co Pan Panie Przemysławie opisał pokrywa się z funkcjonalnością jaką oferuje ITCube CRM.
Pozdrawiam, -
Witam,
fajnie, że jest nowa wersja, która znacznie otwiera system jeśli chodzi o integrację z systemami sprzedażowymi tj. Symfonia, Optima itp. Teraz w nowej wersji można na kartotekę kontrahenta pobierać dane o stanie zadłużenia lub automatycznie ustawiać sobie statusy klientów np. pole dłużnik (tak albo nie). Dzięki temu mamy w CRM możliwość dynamicznego wyfiltrowania np. listy dłużników lub klientów zablokowanych, bo nie płacą. Na kartotece można podejrzeć saldo zadłużenia. To jedena z możliwości, ale pewnie u grupy klientów wystapią nowe oczekiwania, a dzięki tej opcji bedziemy mogli łatwo im sprostać. -
Wojciech Diduszko:
Witam
Zwracam sie z proźba do specjalistów o porade. Szukam juz od dłuższego czasu CRMa, ale dla małej firmy (oczywiscie to wiąże sie z kosztami). Wiekszośc CRMów jest robiona pod katem sprzedazy i kontaktów z klientami. Mnie bardziej interesuje zarządzanie pracownikami i tryb zadaniowy w usługach. Kto, co, gdzie i z kim. System musi przypominac o zadanich cuklicznych: miesiecznych, rocznych i o zaległych zadniach. Moze ktos sie z takim crmem spotkał?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Polecam ITCube CRM -
Jarek Żeliński:
Janusz Natkaniec:
Panie Jarku dla podtrzymania wątku odpiszę..... skoro Pan nie zna ITCUBE to może warto samemu sprawdzić. wtedy byśmy mogli pogadać o tym CRM...
nie znam ITCube jako produktu ale znam wiele umów nie tylko na "asystę",
Witam,
paragraf 6 umowy, którą otrzymuje do podpisu klient wyraźnie mówi czym w przypadku ITCuba jest Asysta.
"Pakiet ITCube ASYSTA
61. Wraz z Oprogramowaniem Klient nabywa pakiet ITCube Asysta zwaną dalej "Asystą". Asysta obejmuje:
-roczne darmowe usuwanie błędów w Oprogramowaniu
-roczny darmowy dostęp do aktualizacji Oprogramowania
-roczne wspracie telefoniczne oraz mailowe ze stony firmy wdrażającej Oprogramowanie
6.2 Klient może ponownie wykupić usługe Asysta po upływie roku od daty nabycia Oprogramowania.....itd"
W związku z powyższym chyba jasno jest określnie jakie korzyści daje roczna Asysta. Jeśli jej nie posiadam to nie jestem upraweniona do żądania o darmowe usuwanie błędów w oprogramowaniu czy żądania darmowych aktualizacji. Chyba, że ja coś błędnie interpretuję? -
Witam,
wszystkim zainteresowanym tematem wyboru CRM-a polecam ITCube CRM.
http://www.itcube.pl/
System działa przez przeglądarkę internetową. Ma budowę modułową i bardzo duże możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb klienta. Producent stosuje jasne i czytelne zasady współpracy dla klientów jak i partnerów. Przejrzyste są warunki licencjonowania, udzielania gwarancji i asysty na program. Program jest rozwijany i w ciągu roku pojawiają się 3-4 nowe wersje, które naprwdę wnoszą bardzo ciekawe funkcje. Klienci, którzy wykupują roczną asystę mają do nich dsotęp, ale to chyba żadna nowość, ponieważ u większości dostawców tego typu systemów tak to właśnie wygląda.
Zinteresowanych z województwa Wielkopolskiego zapraszam do współpracy w zakresie Symfonii, jak i CRM-a. -
Oczywiście, że tak. Chcę zaznaczyć, iż systemów typu CRM na polskim rynku jest dość wiele. Nasza decyzja o wyborze tego a nie innego CRM-a do Symfonii była uwarunkowana wieloma kryteriami, ktore doceniają nasi klienci. Nasza pozycja na rynku do czegoś zobowiązuje;). Pozdrawiam.
-
Witam zainteresowanych tematem ITCube CRM!
Oczywiście, że z czystym sumieniem mogę polecić to rozwiązanie. Przede wszystkim ze względu na stale rozwijaną funkcjonalność, bezpieczeństwo i stabilność bazy, poprawinie działającą integracje z Symfonią czy Premium czy Forte.
Producent ITCube wypuszcza ok.3-4 wersji w roku, które wnoszą b.ciekawe nowe fukcje, zgłaszane przez użytkowników. Reakcja producenta na zgłoszenia z rynku, od klientów dot. nowych funkcji, jest dla mie istotna. Nie czekam na nowe funkcjie w programie latami tylko klika miesięcy!
Barbara Ożarek-Łaganowska edytował(a) ten post dnia 14.12.11 o godzinie 11:33