Doświadczenie zawodowe
Asystentka Brokera w Dziale Ubezpieczeń Osobowych
• Administracja polis grupowych
• Kontakt z klientem i jego obsługa
• Współpraca z Towarzystwami Ubezpieczeń
• Kontrola i weryfikacja przepływającej dokumentacji (wnioski, deklaracje, certyfikaty)
• Obsługa oraz wystawianie certyfikatów NNW i BT
• Wsparcie brokerów w dziale
• Kontakt z klientem i jego obsługa
• Współpraca z Towarzystwami Ubezpieczeń
• Kontrola i weryfikacja przepływającej dokumentacji (wnioski, deklaracje, certyfikaty)
• Obsługa oraz wystawianie certyfikatów NNW i BT
• Wsparcie brokerów w dziale
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży w Departamencie Sprzedaży Korporacyjnej i Underwritingu
• Obsługa multiagencji (wsparcie produktowe i administracyjne)
• Wsparcie obsługi umów brokerskich
• Przygotowywanie raportów sprzedażowych i szkodowych
• Analiza portfela szkód
• Przygotowywanie materiałów szkoleniowych i informacyjnych do kontraktów grupowych oraz dla multiagencji
• Przygotowywanie ofert dla brokerów
• Obsługa zmian na polisach
• Wsparcie obsługi umów brokerskich
• Przygotowywanie raportów sprzedażowych i szkodowych
• Analiza portfela szkód
• Przygotowywanie materiałów szkoleniowych i informacyjnych do kontraktów grupowych oraz dla multiagencji
• Przygotowywanie ofert dla brokerów
• Obsługa zmian na polisach
Młodszy Specjalista w Dziale Obsługi Klienta Indywidualnego i Korporacyjnego, Departament Operacji i
Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA
10.2010 – 01.2012– obsługa ubezpieczeń indywidualnych
• Kontakt z klientem i jego obsługa,udzielanie informacji dotyczących klienta,kontakt i współpraca z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
• Kontrola i archiwizacja dokumentacji przychodzącej, dokonywanie zmian danych, wprowadzenie transferów i alokacji, kontrola i akceptacja pism, monitowanie, zamykanie oraz anulacja polis
• Obsługa e-serwisu
03.2010 – 10.2010 – obsługa ubezpieczeń grupowych
• Kontakt z oddziałami, pośrednikami, brokerami
• rozliczanie, weryfikacja płatności, kontrola dokumentacji, wprowadzanie zmian ubezpieczeniowych, sporządzanie aneksów do umów, certyfikatów, dokonywanie przeksięgowań, rozwiązywanie polis
• Kontakt z klientem i jego obsługa,udzielanie informacji dotyczących klienta,kontakt i współpraca z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
• Kontrola i archiwizacja dokumentacji przychodzącej, dokonywanie zmian danych, wprowadzenie transferów i alokacji, kontrola i akceptacja pism, monitowanie, zamykanie oraz anulacja polis
• Obsługa e-serwisu
03.2010 – 10.2010 – obsługa ubezpieczeń grupowych
• Kontakt z oddziałami, pośrednikami, brokerami
• rozliczanie, weryfikacja płatności, kontrola dokumentacji, wprowadzanie zmian ubezpieczeniowych, sporządzanie aneksów do umów, certyfikatów, dokonywanie przeksięgowań, rozwiązywanie polis
Pracownik recepcji
Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nordea Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.
• Nadzór nad pracą sekretariatu (zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów)
• Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (ewidencja listów, pism, wniosków klientów, faktur)
• Obsługa administracyjno-biurowa
• Obsługa centrali telefonicznej
• Pierwsza linia informacji o ofercie Nordea
• Obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
• Organizacja podróży służbowych dla pracowników
• Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (ewidencja listów, pism, wniosków klientów, faktur)
• Obsługa administracyjno-biurowa
• Obsługa centrali telefonicznej
• Pierwsza linia informacji o ofercie Nordea
• Obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
• Organizacja podróży służbowych dla pracowników
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne