Barbara Markowska

.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

MAI Insurance Brokers Poland Sp. z o.o.
Asystentka Brokera w Dziale Ubezpieczeń Osobowych
• Administracja polis grupowych
• Kontakt z klientem i jego obsługa
• Współpraca z Towarzystwami Ubezpieczeń
• Kontrola i weryfikacja przepływającej dokumentacji (wnioski, deklaracje, certyfikaty)
• Obsługa oraz wystawianie certyfikatów NNW i BT
• Wsparcie brokerów w dziale
D.A.S. Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej S.A.
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży w Departamencie Sprzedaży Korporacyjnej i Underwritingu
• Obsługa multiagencji (wsparcie produktowe i administracyjne)
• Wsparcie obsługi umów brokerskich
• Przygotowywanie raportów sprzedażowych i szkodowych
• Analiza portfela szkód
• Przygotowywanie materiałów szkoleniowych i informacyjnych do kontraktów grupowych oraz dla multiagencji
• Przygotowywanie ofert dla brokerów
• Obsługa zmian na polisach
Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA
Młodszy Specjalista w Dziale Obsługi Klienta Indywidualnego i Korporacyjnego, Departament Operacji i
Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA
10.2010 – 01.2012– obsługa ubezpieczeń indywidualnych
• Kontakt z klientem i jego obsługa,udzielanie informacji dotyczących klienta,kontakt i współpraca z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
• Kontrola i archiwizacja dokumentacji przychodzącej, dokonywanie zmian danych, wprowadzenie transferów i alokacji, kontrola i akceptacja pism, monitowanie, zamykanie oraz anulacja polis
• Obsługa e-serwisu

03.2010 – 10.2010 – obsługa ubezpieczeń grupowych
• Kontakt z oddziałami, pośrednikami, brokerami
• rozliczanie, weryfikacja płatności, kontrola dokumentacji, wprowadzanie zmian ubezpieczeniowych, sporządzanie aneksów do umów, certyfikatów, dokonywanie przeksięgowań, rozwiązywanie polis
Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA
Pracownik recepcji
Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Nordea Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.
• Nadzór nad pracą sekretariatu (zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów)
• Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (ewidencja listów, pism, wniosków klientów, faktur)
• Obsługa administracyjno-biurowa
• Obsługa centrali telefonicznej
• Pierwsza linia informacji o ofercie Nordea
• Obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
• Organizacja podróży służbowych dla pracowników

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne