Barbara Wyszyńska (Kisielińska)

Communications Specialist, Roche Polska
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Roche Polska Sp. z o.o.
Communications Specialist
Komunikacja zewnętrzna, nadzór nad kampaniami PR dla leków Rx, współpraca ze Stowarzyszeniami Pacjentów, działania z obszaru social media.

Komunikacja wewnętrzna: budowanie wizerunku firmy wśród pracowników oraz odbiorców zewnętrznych, adaptacja programów wdrażanych na poziomie Grupy Roche na potrzeby komunikacji wewnętrznej, wdrażanie nowych narzędzi komunikacji m.in. z dziedziny e-marketingu, nadzór nad Corporate Identity, współpraca z agencjami PR i innymi podwykonawcami.

Komunikacja zewnętrzna: współpraca z PRoduct Managerami w zakresie budowania i realizacji długofalowych strategii PR dla leków Rx (wirusologia,onkologia). Współpraca w zakresie tworzenia nowych narzędzi wspracia dla Field Force. Współpraca z organizacjami zrzeszającymi pacjentów. Koordynacja i nadzór prac agencji PR i e-marketingowych.
Sigma
Senior Account Manager
Consumer and Health
PR Produktowy, PR korporacyjny
Nadzór prac zespołu healthcare/FMCG.
Sigma
Junior Account Manager
PR Produktowy, PR korporacyjny , kampanie PR
Pegasus Group
Specjalista ds. Public Relations
PR produktowy, korporacyjny, kampanie PR
On Board PR
Account Executive
PR Produktowy, Haelthcare, kampanie edukacyjne

Szkolenia i kursy

London School of Public Relations 2006
liczne szkolenia z zakresu zarządzania i organizacją pracy, komunikacji interpersonalnej, komunikacji w biznesie

Edukacja

Logo
Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, Instytut dziennikarstwa, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Dobre samopoczucie w pracy
Dobre samopoczucie w pracy
Dobre samopoczucie w pracy nie musi być pojęciem abstrakcyjnym. Zapraszamy do kontaktu wszystkich, którzy szukają lub już znaleźli na nie sposób.
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
PR
PR
Grupa Public Relations
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.