Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Communications Specialist
Komunikacja zewnętrzna, nadzór nad kampaniami PR dla leków Rx, współpraca ze Stowarzyszeniami Pacjentów, działania z obszaru social media.
Komunikacja wewnętrzna: budowanie wizerunku firmy wśród pracowników oraz odbiorców zewnętrznych, adaptacja programów wdrażanych na poziomie Grupy Roche na potrzeby komunikacji wewnętrznej, wdrażanie nowych narzędzi komunikacji m.in. z dziedziny e-marketingu, nadzór nad Corporate Identity, współpraca z agencjami PR i innymi podwykonawcami.
Komunikacja zewnętrzna: współpraca z PRoduct Managerami w zakresie budowania i realizacji długofalowych strategii PR dla leków Rx (wirusologia,onkologia). Współpraca w zakresie tworzenia nowych narzędzi wspracia dla Field Force. Współpraca z organizacjami zrzeszającymi pacjentów. Koordynacja i nadzór prac agencji PR i e-marketingowych.
Komunikacja wewnętrzna: budowanie wizerunku firmy wśród pracowników oraz odbiorców zewnętrznych, adaptacja programów wdrażanych na poziomie Grupy Roche na potrzeby komunikacji wewnętrznej, wdrażanie nowych narzędzi komunikacji m.in. z dziedziny e-marketingu, nadzór nad Corporate Identity, współpraca z agencjami PR i innymi podwykonawcami.
Komunikacja zewnętrzna: współpraca z PRoduct Managerami w zakresie budowania i realizacji długofalowych strategii PR dla leków Rx (wirusologia,onkologia). Współpraca w zakresie tworzenia nowych narzędzi wspracia dla Field Force. Współpraca z organizacjami zrzeszającymi pacjentów. Koordynacja i nadzór prac agencji PR i e-marketingowych.
Szkolenia i kursy
London School of Public Relations 2006
liczne szkolenia z zakresu zarządzania i organizacją pracy, komunikacji interpersonalnej, komunikacji w biznesie
liczne szkolenia z zakresu zarządzania i organizacją pracy, komunikacji interpersonalnej, komunikacji w biznesie
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Dobre samopoczucie w pracy
Dobre samopoczucie w pracy nie musi być pojęciem abstrakcyjnym. Zapraszamy do kontaktu wszystkich, którzy szukają lub już znaleźli na nie sposób.
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.