Barbara Kaźmierska

Kierownik Działu Telesprzedaży Orange Polska
Dąbrowa Górnicza, śląskie

Umiejętności

Prowadzenie szkoleń Zarządzanie zespołem Zarządzanie Sprzedażą Planowanie projektów Kreatywne rozwiązywanie problemów Jakość obsługi Warsztaty i szkolenia Coaching i motywacja Omni-Channel Marketing

Języki

hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Ekspert Finansowy
Open Finanse
- realizacja celów sprzedażowych
- profesjonalna obsługa Klienta zgodna ze standardami
- obsługa posprzedażowa Klientów
Orange Polska S.A.
Kierownik Działu Telesprzedaży
- zarządzanie kampanią realizującą sprzedaż światłowodu
- tworzenie skryptów sprzedażowych celem podniesienia sprzedaży ( nagroda Prezesa Orange Polska za wdrożone materiały)
- realizacja celów sprzedażowych
- wprowadzanie nowych technik sprzedaży ( udział w renomowanych szkoleniach firmy Sandler oraz GBR)
- zarządzanie grupą "ekspertów sprzedaży" światłowodu
- motywacja pracowników
- raportowanie wyników
- rozwój pracowników
Contact Center sp. z o. o.
Kierownik Zespołu Realizacji Usług
- zarządzanie podległym zespołem
- realizacja kampanii sprzedażowych dla grupy Orange Polska oraz spoza grupy ( kampania ubezpieczeniowa dla ING Polska, kampania ubezpieczeniowa dla Mbank,)
- raportowanie wyników
- realizacja celów sprzedażowych
Contact Center sp. z o. o.
Kierownik Sekcji
- Zarządzanie zespołem podległych pracowników Call Center
- Weryfikacja wyników, kontrola jakości pracy.
- realizowanie powierzonych celów sprzedażowych.
- coaching grupowy i indywidualny,
- motywacja pracowników.
- przygotowywanie raportów z wyników pracy,
- wprowadzanie programów poprawy efektywności dla pracowników.
Contact Center sp. z o. o.
Trener
* prowadzenie szkoleń wstepnych dla konsultantów Call Center
* prowadzenie szkoleń produktowych z zakresu telekomunikacji, ubezpieczeń, bankowości
* prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności miekkich
* prowadzenie coachingów grupowych oraz indywidulanych
* przygotowywanie materiałów szkoleniowych
* analiza potrzeb szkoleniowych wsrod pracowników
* utrzymywanie wysokich wyników sprzedazowych oraz jakościowych w grupach sprzedażowych poprzez warsztaty, re-treningi, coachingi grupowe
Logo
Kierownik Sekcji
TP.SA
* prowadzenie szkolen wstepnych
* prowadzenie szkoleń stanowiskowych dla doradców CC
* Realizacja wskaźników efektywnościowych i jakościowych
* Przeprowadzanie badań "Tajemniczy Klient"
* kontrola jakości Doradców CC
Logo
Doradca telefoniczny
TP.SA
* Telefoniczna obsługa Klienta (Biuro Numerów TP)

Szkolenia i kursy

- profesjonalne techniki sprzedaży przez zewnętrzną firmę GBR
- profesjonalne techniki sprzedaży przez zewnętrzną firmę Sandler
- "Jak słuchać i prowadzić spotkania"
- "Rozwój pracowników"
- "szkolenia produktowe oraz miękkie z zakresu sprzedaży"
- "Nowoczesny Lider - zmiany w koncepcie przywództwa"

Edukacja

Logo
Psychologia w biznesie, licencjackie
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

Podróże, Psychologia sprzedaży, Mateusz Grzesiak:-)

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera
Bliski Wschód
Bliski Wschód
Grupa sympatyków, podróżników i miłośników kultury i sztuki krajów Bliskiego Wschodu.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Infolnia praca na rok
Infolnia praca na rok
Czy praca w call center może być pracą na długie lata, a skoro tak to jaka jest na to recepta?
Metrum
Metrum
Grupa stworzona specjalnie dla absolwentów Szkoły Trenerów Metrum:) Tak, aby nie stracić kontaktu, poznać ludzi z innych edycji, wymienić się doświadczeniami i wrażeniami :)
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Psychologia Sprzedaży
Psychologia Sprzedaży
Grupa poświęcona praktykom, pragnącym dowiedzieć się więcej na temat sprzedaży.