Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. zakupów i marketingu
• Odpowiedzialna za marketing i zakupy w polskim oddziale Autogrill.
• Wyszukiwanie nowych dostawców, rozwój aktualnej bazy w celu optymalizacji kosztów zakupów materiałów, podnoszenie jakości, monitorowanie i ocena aktualnych dostawców oraz konkurencji.
• Wprowadzanie nowych produktów do oferty Autogrill po przeprowadzeniu analizy projektu.
• Negocjowanie warunków handlowych z aktualnymi jak i potencjalnymi dostawcami.
• Tworzenie umów handlowych
• Tworzenie i realizacja strategii marketingowej, planu i budżetu marketingowego.
• Dokonywanie regularnych analiz: danych rynkowych, działań konkurencji, wyników sprzedaży,
• Przygotowywanie akcji promocyjnych popartych ATL i BTL.
• Cross marketing w oparciu o współpracę z innymi markami, typu SHELL.
• Współpraca z przedstawicielami mediów, agencjami reklamowymi.
• Budżetowanie marży w oparciu o plan sprzedaży i prognozę kosztów surowców.
• Wyszukiwanie nowych dostawców, rozwój aktualnej bazy w celu optymalizacji kosztów zakupów materiałów, podnoszenie jakości, monitorowanie i ocena aktualnych dostawców oraz konkurencji.
• Wprowadzanie nowych produktów do oferty Autogrill po przeprowadzeniu analizy projektu.
• Negocjowanie warunków handlowych z aktualnymi jak i potencjalnymi dostawcami.
• Tworzenie umów handlowych
• Tworzenie i realizacja strategii marketingowej, planu i budżetu marketingowego.
• Dokonywanie regularnych analiz: danych rynkowych, działań konkurencji, wyników sprzedaży,
• Przygotowywanie akcji promocyjnych popartych ATL i BTL.
• Cross marketing w oparciu o współpracę z innymi markami, typu SHELL.
• Współpraca z przedstawicielami mediów, agencjami reklamowymi.
• Budżetowanie marży w oparciu o plan sprzedaży i prognozę kosztów surowców.
Koordynator ds. zakupów
- Rozwój bazy dostawców w celu optymalizacji kosztów zakupów materiałów, podnoszenie jakości, monitorowanie i ocena aktualnych dostawców oraz konkurencji.
- Prowadzenie negocjacji warunków handlowych z aktualnymi jak i potencjalnymi dostawcami.
- Monitorowanie poziomu cen na rynku.
- Rozwój i dbałość o utrzymanie właściwych relacji z
dostawcami z Chin, Indii, Turcji oraz Europy.
- Organizacja, koordynacja i kontrola dostaw w drodze, przygotowywanie prognoz zakupów surowców na podstawie przewidywań sprzedaży towarów gotowych.
- Monitorowanie stanów magazynowych, współpraca z magazynem oraz zarządzanie zapasami.
- Prognozowanie oraz wycena poziomów cen surowców dla nowych kolekcji.
- Badanie rynku oraz tworzenie bazy potencjalnych i aktualnych dostawców.
- Prowadzenie negocjacji warunków handlowych z aktualnymi jak i potencjalnymi dostawcami.
- Monitorowanie poziomu cen na rynku.
- Rozwój i dbałość o utrzymanie właściwych relacji z
dostawcami z Chin, Indii, Turcji oraz Europy.
- Organizacja, koordynacja i kontrola dostaw w drodze, przygotowywanie prognoz zakupów surowców na podstawie przewidywań sprzedaży towarów gotowych.
- Monitorowanie stanów magazynowych, współpraca z magazynem oraz zarządzanie zapasami.
- Prognozowanie oraz wycena poziomów cen surowców dla nowych kolekcji.
- Badanie rynku oraz tworzenie bazy potencjalnych i aktualnych dostawców.
Szkolenia i kursy
- SHENK INSTITUTE - lipiec 2007 - Negocjacje zakupowe
- PROFES - Dolnośląska Akademia Umiejętności - maj 2009 - Organizacja pracy własne
- PROFES - Dolnośląska Akademia Umiejętności - maj 2009 - Organizacja pracy własne
Edukacja
Specjalizacje
Zakupy
Inne
Zainteresowania
- kino, książka, moda
- snowboard, narty, windsurfing
- snowboard, narty, windsurfing
Grupy
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Pasjonaci Logistyki
Cel grupy to swobodna wymiana poglądów na tematy logistyczne, także te związane z zatrudnieniem czy wykształceniem.
Praca-Dolnyślask
Grupa stworzona dla wszystkich oferujących i poszukujących pracy na terenie Dolnegośląska.
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)