Barbara Kasztelan

Marketing category Manager, Grecos Holiday Sp. z o.o.
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grecos Holiday Sp. z o.o.
Marketing category Manager
1. Współtworzenie strategii promocji sprzedaży i kalendarza powierzonej kategorii i wybranych produktów
2. Realizacja działań promocyjnych dla wybranych produktów
3. Opracowanie budżetu marketingowego dla powierzonej kategorii i nadzór nad jego efektywnym wykorzystaniem
4. Inicjatywy promocyjne i ich optymalizacja na podstawie bieżącego monitorowania i analizy wyników sprzedaży podporządkowanego portfela produktów
5. Wykorzystanie wyników badań rynkowych do zbudowania skutecznej komunikacji marketingowej dla powierzonej kategorii
6. Pozycjonowanie produktów i usług z portfela
7. Komunikacja produktu w firmie - rozwój komunikacji i dystrybucja potrzebnych informacji (procedury)
8. Zarządzanie projektami w obszarach barterowych, planowanie i koordynacja współpracy z partnerami biznesowymi, mediami, organizacjami turystycznymi, lotniskami itp.
9. Prezentacje i przygotowanie raportów
Grecos Holiday Sp. z o.o.
specjalista ds. marketingu
1. Cross marketing - nawiązywanie relacji, prowadzenie projektów z zakresu cross-marketingu.
2. Budowanie świadomości marki Grecos.
3. Tworzenie nowych sub-brands (Grecos Active by Ewa Chodakowska, Klub Delfinki) - budowanie i rozwijanie świadomości marki.
4. Analiza efektywności marketingowej i wyników sprzedaży w firmie.
5. Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych i PR dla Grecos i sub-brands, produktów i oferty.
6. Monitorowanie i analiza rynku.
7. Budowanie, optymalizacja i ocena budżetu marketingowego w obsługiwanym obszarze.
8. Redagowanie i projektowanie graficzne materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych.
9. Realizacja projektów marketingowych (w tym koprodukcja spotów telewizyjnych).
10. Współpraca z agencjami reklamowymi i mediami przy konkretnych projektach.
11. Raporty, prezentacje.
Logo
Doradca Inwestora Eventu
Trajdos - Architektura eventów
New Business; Tworzenie ofert dla klienta korporacyjnego; budżetowanie, negocjacje, kontakt z podwykonawcą oraz klientem; Realizacja projektów, eventów.
Logo
PR & New Business Specialist
LoboSystem
Logo
Wolontariusz
Fundacja Freespirit
Wolontariat w miejscowości Moree, Ghana. Głównym obowiązkiem była nauka dzieci języka angielskiego. Dodatkowo prowadzenie zajęć w lokalnej bibliotece założonej przez Fundację oraz zajęcia z grupą artystyczną.
Logo
Office Manager
Decade Sp. z o.o.
Asystentka prezesa. Organizacja pracy biura.
Logo
Marketing and Host Manager
Travel Bound Barcelona
Organizacja eventów, monitoring kanałów dotarcia do klienta, sprzedaż usług, opieka nad grupami uczestników projektów z Wielkiej Brytanii w Barcelonie.
Logo
Manager
Hogans/Wild Turkey/ Bar Interational Beer/ Barcelona
Rekrutacja i szkolenie pracowników, wskazywanie rozwiązań w sytuacjach problemowych, koordynacja pracy zespołu 10 osób.
Red Bull Sp.z o.o.
Wings Team
Bezpośrednie kreowanie wizerunku marki Red Bull. Koordynacja i uczestnictwo w działaniach promocyjnych marki.

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Snowboard, narty, skimboard, windsurfing, PODRÓŻE, kuchnie świata!

Inne

Organizacja to moje środowisko naturalne. Od przyjęć dla znajomych, urodzin, itp. przez baby shower'y, wieczory panieńskie i kawalerskie, po rozpoczęcie sezo0nu windsurfingowego w wielkopolskim spocie windsurfingowym w Powidzu. Tzw. specjalista do zadań specjalnych.

Grupy

Game Learning
Game Learning
Game Learning (GL), inaczej również Game Based Learning (GBL) to nurt, w którego obszar wpisują się edukacyjne gry dla dorosłych.
LoboSystem
LoboSystem
LoboSystem to nowa fala wśród polskich agencji marketingowych. Ale to także ludzie- pełni pasji, energii i zapału do pracy (i nie tylko).