Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing category Manager
1. Współtworzenie strategii promocji sprzedaży i kalendarza powierzonej kategorii i wybranych produktów
2. Realizacja działań promocyjnych dla wybranych produktów
3. Opracowanie budżetu marketingowego dla powierzonej kategorii i nadzór nad jego efektywnym wykorzystaniem
4. Inicjatywy promocyjne i ich optymalizacja na podstawie bieżącego monitorowania i analizy wyników sprzedaży podporządkowanego portfela produktów
5. Wykorzystanie wyników badań rynkowych do zbudowania skutecznej komunikacji marketingowej dla powierzonej kategorii
6. Pozycjonowanie produktów i usług z portfela
7. Komunikacja produktu w firmie - rozwój komunikacji i dystrybucja potrzebnych informacji (procedury)
8. Zarządzanie projektami w obszarach barterowych, planowanie i koordynacja współpracy z partnerami biznesowymi, mediami, organizacjami turystycznymi, lotniskami itp.
9. Prezentacje i przygotowanie raportów
2. Realizacja działań promocyjnych dla wybranych produktów
3. Opracowanie budżetu marketingowego dla powierzonej kategorii i nadzór nad jego efektywnym wykorzystaniem
4. Inicjatywy promocyjne i ich optymalizacja na podstawie bieżącego monitorowania i analizy wyników sprzedaży podporządkowanego portfela produktów
5. Wykorzystanie wyników badań rynkowych do zbudowania skutecznej komunikacji marketingowej dla powierzonej kategorii
6. Pozycjonowanie produktów i usług z portfela
7. Komunikacja produktu w firmie - rozwój komunikacji i dystrybucja potrzebnych informacji (procedury)
8. Zarządzanie projektami w obszarach barterowych, planowanie i koordynacja współpracy z partnerami biznesowymi, mediami, organizacjami turystycznymi, lotniskami itp.
9. Prezentacje i przygotowanie raportów
specjalista ds. marketingu
1. Cross marketing - nawiązywanie relacji, prowadzenie projektów z zakresu cross-marketingu.
2. Budowanie świadomości marki Grecos.
3. Tworzenie nowych sub-brands (Grecos Active by Ewa Chodakowska, Klub Delfinki) - budowanie i rozwijanie świadomości marki.
4. Analiza efektywności marketingowej i wyników sprzedaży w firmie.
5. Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych i PR dla Grecos i sub-brands, produktów i oferty.
6. Monitorowanie i analiza rynku.
7. Budowanie, optymalizacja i ocena budżetu marketingowego w obsługiwanym obszarze.
8. Redagowanie i projektowanie graficzne materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych.
9. Realizacja projektów marketingowych (w tym koprodukcja spotów telewizyjnych).
10. Współpraca z agencjami reklamowymi i mediami przy konkretnych projektach.
11. Raporty, prezentacje.
2. Budowanie świadomości marki Grecos.
3. Tworzenie nowych sub-brands (Grecos Active by Ewa Chodakowska, Klub Delfinki) - budowanie i rozwijanie świadomości marki.
4. Analiza efektywności marketingowej i wyników sprzedaży w firmie.
5. Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych i PR dla Grecos i sub-brands, produktów i oferty.
6. Monitorowanie i analiza rynku.
7. Budowanie, optymalizacja i ocena budżetu marketingowego w obsługiwanym obszarze.
8. Redagowanie i projektowanie graficzne materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych.
9. Realizacja projektów marketingowych (w tym koprodukcja spotów telewizyjnych).
10. Współpraca z agencjami reklamowymi i mediami przy konkretnych projektach.
11. Raporty, prezentacje.
Specjalizacje
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Snowboard, narty, skimboard, windsurfing, PODRÓŻE, kuchnie świata!
Inne
Organizacja to moje środowisko naturalne. Od przyjęć dla znajomych, urodzin, itp. przez baby shower'y, wieczory panieńskie i kawalerskie, po rozpoczęcie sezo0nu windsurfingowego w wielkopolskim spocie windsurfingowym w Powidzu. Tzw. specjalista do zadań specjalnych.
Grupy
Game Learning
Game Learning (GL), inaczej również Game Based Learning (GBL) to nurt, w którego obszar wpisują się edukacyjne gry dla dorosłych.
LoboSystem
LoboSystem to nowa fala wśród polskich agencji marketingowych. Ale to także ludzie- pełni pasji, energii i zapału do pracy (i nie tylko).