Barbara Karcz

Barbara Karcz

St. Specjalista
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Trainer couch
Ergopro sp z o o
Właśna działalność
Politechnika Wrocławska
St. Specjalista ds. administracyjno-finansowych
Obsługa administracyjna i finansowa Projektów finansowanych przez NCBiR, NCN oraz Fundusze Europejskie.
Organizacja Konferencji Naukowo-Technicznych
Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klientów Biznesowych
Realizacja usług zamawianych przez Klientów; aktywna i pośrednia sprzedaż usług telekomunikacyjnych; Doradztwo techniczne; Negocjacja warunków zawieranych umów na usługi telekomunikacyjne oraz ich sporządzanie; Rozpatrywanie reklamacji; Dbałość o przychody firmy; Wewnętrzny trener wydziału w zakresie realizacji usług telekomunikacyjnych oraz modyfikacji danych rozliczeniowych systemach rozliczeniowych TP
Specjalista ds. Realizacji Usługi Preselekcji
Koordynator ds. współpracy międzyoperatorskiej w zakresie usługi preselekcji. Współpraca z operatorami alternatywnymi usług telekomunikacyjnych. Sporządzanie wyjaśnień dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej na złożone przez Klientów skargi w zakresie usługi preselekcji. Rozpatrywanie reklamacji, skarg i wniosków Klientów Biznesowych w zakresie usługi preselekcji. Tworzenie Procesów Procedur Stanowiskowych Instrukcji Stanowiskowych dla Pracowników zajmujących się realizacją zleceń. Współpraca z Departamentem Prawnym w zakresie Biznesowej dokumentacji. Współpraca z Operatorami zewnętrznymi jak i ze wszystkimi strukturami wewnętrznymi. Optymalizacja istniejących procesów dotyczących usługi preselekcji. Opiniowanie gotowej oraz tworzenie nowej dokumentacji (regulaminów, wzorów pism przewodnich) przed wdrożeniem ich na rynek usług. Co miesięczne sporządzanie raportów oraz analiza reklamacji.
Specjalista ds. Utrzymania Klienta
Działania mające na celu utrzymanie Klienta Biznesowego. Realizacja procedur win-back oraz proactiv. Negocjowanie warunków umów zawieranych między TP a Klientami. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych, zbieranie zamówień, oraz utrzymanie dobrych relacji z Klientami Biznesowymi
Posiadam również doświadczenie w zakresie Windykacji należności. U poprzedniego pracodawcy prowadziłam windykację należności dużych firm we Wrocławiu

Szkolenia i kursy

2010 -
Ukończony kurs na Samodzielnego Księgowego w tym księgowość komputerowa. Prominet Colege Wrocław
2008 - Uczestniczyłam w programie szkoleniowym dla wybranych pracowników TP S.A. pt. ,,Kraina Kwitnącej Innowacyjności’’, którego celem było podniesienie kompetencji w obszarze innowacyjności. Posiadam Certyfikat.
2006 - Certyfikat audytora wewnętrznego według PN-EN ISO 19011:2003 i PN-EN ISO 9001:2001. Tuvpol Tuv Thuringen Gruppe.
2006-2003 - Seria szkoleń wewnętrznych w TP S.A : Telefoniczna Obsługa Trudnego Klienta; Negocjacje telefoniczne z Trudnym Klientem; Upseling w trakcie rozmowy telefonicznej z Klientem; Umiejętność i zasady obsługi Klienta Biznesowego; Sztuka utrzymania Klienta; Asertywna postawa w obsłudze Klientów Biznesowych; Proaktywna postawa w obsłudze Klienta Biznesowego; Szkolenia z głównego systemu rozliczeniowego TP SERAT2 oraz SERAT2B.

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość w zakresie Rachunkowości i Auditingu, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Rachunkowość i finanse przedsiębiorstw, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR

Zainteresowania

Turystyka rowerowa i piesza, paintball, żużel

Inne

Jestem energiczną i otwartą osobą pragnącą się rozwijac.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
audyt
audyt
Audyt wewnętrzny i zewnętrzny, audyt wykorzystania środków UE, egzaminy i certyfikaty w audycie.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Żużel
Żużel
Ekstremalny sport i za to go kochamy...
Żużel Speedway Forever
Żużel Speedway Forever
Żużel - najlepszy sport! FANATYCY!