Barbara Karcz
St. Specjalista
Wrocław,
dolnośląskie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klientów Biznesowych
Realizacja usług zamawianych przez Klientów; aktywna i pośrednia sprzedaż usług telekomunikacyjnych; Doradztwo techniczne; Negocjacja warunków zawieranych umów na usługi telekomunikacyjne oraz ich sporządzanie; Rozpatrywanie reklamacji; Dbałość o przychody firmy; Wewnętrzny trener wydziału w zakresie realizacji usług telekomunikacyjnych oraz modyfikacji danych rozliczeniowych systemach rozliczeniowych TP
Specjalista ds. Realizacji Usługi Preselekcji
Koordynator ds. współpracy międzyoperatorskiej w zakresie usługi preselekcji. Współpraca z operatorami alternatywnymi usług telekomunikacyjnych. Sporządzanie wyjaśnień dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej na złożone przez Klientów skargi w zakresie usługi preselekcji. Rozpatrywanie reklamacji, skarg i wniosków Klientów Biznesowych w zakresie usługi preselekcji. Tworzenie Procesów Procedur Stanowiskowych Instrukcji Stanowiskowych dla Pracowników zajmujących się realizacją zleceń. Współpraca z Departamentem Prawnym w zakresie Biznesowej dokumentacji. Współpraca z Operatorami zewnętrznymi jak i ze wszystkimi strukturami wewnętrznymi. Optymalizacja istniejących procesów dotyczących usługi preselekcji. Opiniowanie gotowej oraz tworzenie nowej dokumentacji (regulaminów, wzorów pism przewodnich) przed wdrożeniem ich na rynek usług. Co miesięczne sporządzanie raportów oraz analiza reklamacji.
Specjalista ds. Utrzymania Klienta
Działania mające na celu utrzymanie Klienta Biznesowego. Realizacja procedur win-back oraz proactiv. Negocjowanie warunków umów zawieranych między TP a Klientami. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych, zbieranie zamówień, oraz utrzymanie dobrych relacji z Klientami Biznesowymi
Posiadam również doświadczenie w zakresie Windykacji należności. U poprzedniego pracodawcy prowadziłam windykację należności dużych firm we Wrocławiu
Realizacja usług zamawianych przez Klientów; aktywna i pośrednia sprzedaż usług telekomunikacyjnych; Doradztwo techniczne; Negocjacja warunków zawieranych umów na usługi telekomunikacyjne oraz ich sporządzanie; Rozpatrywanie reklamacji; Dbałość o przychody firmy; Wewnętrzny trener wydziału w zakresie realizacji usług telekomunikacyjnych oraz modyfikacji danych rozliczeniowych systemach rozliczeniowych TP
Specjalista ds. Realizacji Usługi Preselekcji
Koordynator ds. współpracy międzyoperatorskiej w zakresie usługi preselekcji. Współpraca z operatorami alternatywnymi usług telekomunikacyjnych. Sporządzanie wyjaśnień dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej na złożone przez Klientów skargi w zakresie usługi preselekcji. Rozpatrywanie reklamacji, skarg i wniosków Klientów Biznesowych w zakresie usługi preselekcji. Tworzenie Procesów Procedur Stanowiskowych Instrukcji Stanowiskowych dla Pracowników zajmujących się realizacją zleceń. Współpraca z Departamentem Prawnym w zakresie Biznesowej dokumentacji. Współpraca z Operatorami zewnętrznymi jak i ze wszystkimi strukturami wewnętrznymi. Optymalizacja istniejących procesów dotyczących usługi preselekcji. Opiniowanie gotowej oraz tworzenie nowej dokumentacji (regulaminów, wzorów pism przewodnich) przed wdrożeniem ich na rynek usług. Co miesięczne sporządzanie raportów oraz analiza reklamacji.
Specjalista ds. Utrzymania Klienta
Działania mające na celu utrzymanie Klienta Biznesowego. Realizacja procedur win-back oraz proactiv. Negocjowanie warunków umów zawieranych między TP a Klientami. Sprzedaż usług telekomunikacyjnych, zbieranie zamówień, oraz utrzymanie dobrych relacji z Klientami Biznesowymi
Posiadam również doświadczenie w zakresie Windykacji należności. U poprzedniego pracodawcy prowadziłam windykację należności dużych firm we Wrocławiu
Szkolenia i kursy
2010 -
Ukończony kurs na Samodzielnego Księgowego w tym księgowość komputerowa. Prominet Colege Wrocław
2008 - Uczestniczyłam w programie szkoleniowym dla wybranych pracowników TP S.A. pt. ,,Kraina Kwitnącej Innowacyjności’’, którego celem było podniesienie kompetencji w obszarze innowacyjności. Posiadam Certyfikat.
2006 - Certyfikat audytora wewnętrznego według PN-EN ISO 19011:2003 i PN-EN ISO 9001:2001. Tuvpol Tuv Thuringen Gruppe.
2006-2003 - Seria szkoleń wewnętrznych w TP S.A : Telefoniczna Obsługa Trudnego Klienta; Negocjacje telefoniczne z Trudnym Klientem; Upseling w trakcie rozmowy telefonicznej z Klientem; Umiejętność i zasady obsługi Klienta Biznesowego; Sztuka utrzymania Klienta; Asertywna postawa w obsłudze Klientów Biznesowych; Proaktywna postawa w obsłudze Klienta Biznesowego; Szkolenia z głównego systemu rozliczeniowego TP SERAT2 oraz SERAT2B.
Ukończony kurs na Samodzielnego Księgowego w tym księgowość komputerowa. Prominet Colege Wrocław
2008 - Uczestniczyłam w programie szkoleniowym dla wybranych pracowników TP S.A. pt. ,,Kraina Kwitnącej Innowacyjności’’, którego celem było podniesienie kompetencji w obszarze innowacyjności. Posiadam Certyfikat.
2006 - Certyfikat audytora wewnętrznego według PN-EN ISO 19011:2003 i PN-EN ISO 9001:2001. Tuvpol Tuv Thuringen Gruppe.
2006-2003 - Seria szkoleń wewnętrznych w TP S.A : Telefoniczna Obsługa Trudnego Klienta; Negocjacje telefoniczne z Trudnym Klientem; Upseling w trakcie rozmowy telefonicznej z Klientem; Umiejętność i zasady obsługi Klienta Biznesowego; Sztuka utrzymania Klienta; Asertywna postawa w obsłudze Klientów Biznesowych; Proaktywna postawa w obsłudze Klienta Biznesowego; Szkolenia z głównego systemu rozliczeniowego TP SERAT2 oraz SERAT2B.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
Turystyka rowerowa i piesza, paintball, żużel
Inne
Jestem energiczną i otwartą osobą pragnącą się rozwijac.
Grupy
audyt
Audyt wewnętrzny i zewnętrzny, audyt wykorzystania środków UE, egzaminy i certyfikaty w audycie.