Barbara Jasińska
E-marketing Project Manager w Polpharma
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Content Marketing
Conversion Tracking
Digital Marketing
E-commerce
Event Management
Google Adwords
Google Analytics
Internet Explorer
Online Campaign Management
Performance Based Marketing
PPC
Public Relations
SEM
SEO
Social Media
Social Media Marketing
Strategy Implementation
Landing page
brand marketing
Strategia kreatywna
Strategia marketingowa
Gemius Traffic
Marketing internetowy
E-mail marketing
Marketing efektywnościowy
Marketing farmaceutyczny
Interaktive Marketing
kampanie wizerukowe
Tworzenie stron internetowych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
E-marketing Project Manager
Digital marketing dla brandów Rx i OTC:
- zarządzanie budżetem e-marketingowym kilkudziesięciu brandów,
- przygotowywanie strategii dla leków: komunikacja do pacjentów, lekarzy i farmaceutów;
- koncepcja i realizacja projektów e-marketingowych: strony internetowe produktowe, konkursowe, quizowe, akcje specjalne merytoryczne, okolicznościowe, planowanie mediów, przygotowywanie kreacji promocyjnych, aplikacje mobilne, video marketing, WoMM, CSR, launch produktów itd.
- współpraca z agencjami reklamowymi, PR, domem mediowym,
- analityka, raportowanie.
- zarządzanie budżetem e-marketingowym kilkudziesięciu brandów,
- przygotowywanie strategii dla leków: komunikacja do pacjentów, lekarzy i farmaceutów;
- koncepcja i realizacja projektów e-marketingowych: strony internetowe produktowe, konkursowe, quizowe, akcje specjalne merytoryczne, okolicznościowe, planowanie mediów, przygotowywanie kreacji promocyjnych, aplikacje mobilne, video marketing, WoMM, CSR, launch produktów itd.
- współpraca z agencjami reklamowymi, PR, domem mediowym,
- analityka, raportowanie.
Online Marketing Manager
Po połączeniu się marki należącej do grupy AGORA SA - GazetaPraca.pl i marki GoldenLine odpowiadam za kampanie online kierujące ruch na stronę produktową.
Marketing Manager
Realizacja celów efektywnościowych, zasięgowych i wizerunkowych jednej
z najbardziej rozpoznawalnych marek rekrutacyjnych w Polsce (gazetapraca.pl).
Wybrane działania:
koncepcja, planowanie i realizacja kampanii wizerunkowych (B2C i B2B) w mediach
m.in.: prasa, internet, radio, outdoor, onscreen, social media, urządzenia mobilne,
budowanie zasięgu serwisu i efektywności ogłoszeń poprzez wykorzystywanie
narzędzi marketingu internetowego oraz nowych technologii (m.in. content
marketing, display, sieci reklamowe, social media, re/pretargeting, mobile marketing,
mailingi, video, landing page),
przygotowywanie kreacji marketingowych, produkcja materiałów promocyjnych
od spotów reklamowych telewizyjnych i radiowych po materiały wystawiennicze,
współpraca z działem sprzedaży i wsparcie promocyjne kanału e-commerce,
promocja marki na imprezach branżowych oraz eventach własnych,
współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług promocyjnych m.in. agencjami
interaktywnymi, reklamowymi, kreatywnymi i PR,
wsparcie działu rozwoju serwisu: współpraca przy projektach technologicznych.
z najbardziej rozpoznawalnych marek rekrutacyjnych w Polsce (gazetapraca.pl).
Wybrane działania:
koncepcja, planowanie i realizacja kampanii wizerunkowych (B2C i B2B) w mediach
m.in.: prasa, internet, radio, outdoor, onscreen, social media, urządzenia mobilne,
budowanie zasięgu serwisu i efektywności ogłoszeń poprzez wykorzystywanie
narzędzi marketingu internetowego oraz nowych technologii (m.in. content
marketing, display, sieci reklamowe, social media, re/pretargeting, mobile marketing,
mailingi, video, landing page),
przygotowywanie kreacji marketingowych, produkcja materiałów promocyjnych
od spotów reklamowych telewizyjnych i radiowych po materiały wystawiennicze,
współpraca z działem sprzedaży i wsparcie promocyjne kanału e-commerce,
promocja marki na imprezach branżowych oraz eventach własnych,
współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług promocyjnych m.in. agencjami
interaktywnymi, reklamowymi, kreatywnymi i PR,
wsparcie działu rozwoju serwisu: współpraca przy projektach technologicznych.
PR manager
Warszawska Szkoła Reklamy
prowadzenie komunikacji medialnej placówek edukacyjnych spółki i realizacja
kampanii reklamowych,
promocja oferty, produktów i usług spółki na takich wydarzeniach jak m.in. targi
branżowe (Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego Video, Targi Beauty Forum
Polska), festiwale, wystawy itp.
pozyskiwanie partnerów, realizacja umów i wspólnych projektów (m.in. Wacom,
ASP Warszawa, Platige Image, Multikino Polska),
realizacja różnorodnych aktywności: eventów, wystaw artystycznych, wernisaży,
festiwali, konkursów, spotkań ze specjalistami, szkoleń, warsztatów (m.in. Warsztaty
Animacji z Tomaszem Bagińskim i Platige Image, cykl warsztatów TOSTER Workshop
WSR 2011),
integrowanie społeczności WSR w social media.
kampanii reklamowych,
promocja oferty, produktów i usług spółki na takich wydarzeniach jak m.in. targi
branżowe (Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego Video, Targi Beauty Forum
Polska), festiwale, wystawy itp.
pozyskiwanie partnerów, realizacja umów i wspólnych projektów (m.in. Wacom,
ASP Warszawa, Platige Image, Multikino Polska),
realizacja różnorodnych aktywności: eventów, wystaw artystycznych, wernisaży,
festiwali, konkursów, spotkań ze specjalistami, szkoleń, warsztatów (m.in. Warsztaty
Animacji z Tomaszem Bagińskim i Platige Image, cykl warsztatów TOSTER Workshop
WSR 2011),
integrowanie społeczności WSR w social media.
PR manager
Porta 13
kompleksowa organizacja eventów i wydarzeń specjalnych: koncerty, wernisaże
(m.in. Lidia Popiel, Robert Wolański), konferencje prasowe (m.in. Yves Rocher,
Yoskine, Dax Cosmetics), imprezy modowe (m.in.Clarks),
działania reklamowe, media relations (publikacje m.in. w Gazecie Wyborczej, Pani, Newsweek, Elle,
InStyle, Samo Zdrowie, Twój Styl), przygotowywanie harmonogramów wykonawczych projektów i ich rozliczanie, administrowanie strony internetowej, współpraca z agencją SEO.
(m.in. Lidia Popiel, Robert Wolański), konferencje prasowe (m.in. Yves Rocher,
Yoskine, Dax Cosmetics), imprezy modowe (m.in.Clarks),
działania reklamowe, media relations (publikacje m.in. w Gazecie Wyborczej, Pani, Newsweek, Elle,
InStyle, Samo Zdrowie, Twój Styl), przygotowywanie harmonogramów wykonawczych projektów i ich rozliczanie, administrowanie strony internetowej, współpraca z agencją SEO.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
biografie, fotografia, street art, psychologia, muzyka, sport
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.