Barbara Jasińska

Barbara Jasińska

E-marketing Project Manager w Polpharma
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Content Marketing Conversion Tracking Digital Marketing E-commerce Event Management Google Adwords Google Analytics Internet Explorer Online Campaign Management Performance Based Marketing PPC Public Relations SEM SEO Social Media Social Media Marketing Strategy Implementation Landing page brand marketing Strategia kreatywna Strategia marketingowa Gemius Traffic Marketing internetowy E-mail marketing Marketing efektywnościowy Marketing farmaceutyczny Interaktive Marketing kampanie wizerukowe Tworzenie stron internetowych

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Polpharma
E-marketing Project Manager
Digital marketing dla brandów Rx i OTC:
- zarządzanie budżetem e-marketingowym kilkudziesięciu brandów,
- przygotowywanie strategii dla leków: komunikacja do pacjentów, lekarzy i farmaceutów;
- koncepcja i realizacja projektów e-marketingowych: strony internetowe produktowe, konkursowe, quizowe, akcje specjalne merytoryczne, okolicznościowe, planowanie mediów, przygotowywanie kreacji promocyjnych, aplikacje mobilne, video marketing, WoMM, CSR, launch produktów itd.
- współpraca z agencjami reklamowymi, PR, domem mediowym,
- analityka, raportowanie.
Goldenline
Online Marketing Manager
Po połączeniu się marki należącej do grupy AGORA SA - GazetaPraca.pl i marki GoldenLine odpowiadam za kampanie online kierujące ruch na stronę produktową.
Paula Korbecka-Hebda
Paula Korbecka-Hebda · współpracownik
wystawiono
Basia to świetny i zaangażowany menedżer. W swojej pracy wykorzystuje najnowsze trendy, zawsze poszukując najlepszych rozwiązań. Marketing internetowy, to nie tylko jej praca, ale też pasja. Współpraca z Basią to prawdziwa przyjemność :)
Grupa Agora
Marketing Manager
Realizacja celów efektywnościowych, zasięgowych i wizerunkowych jednej
z najbardziej rozpoznawalnych marek rekrutacyjnych w Polsce (gazetapraca.pl).

Wybrane działania:

koncepcja, planowanie i realizacja kampanii wizerunkowych (B2C i B2B) w mediach
m.in.: prasa, internet, radio, outdoor, onscreen, social media, urządzenia mobilne,

budowanie zasięgu serwisu i efektywności ogłoszeń poprzez wykorzystywanie
narzędzi marketingu internetowego oraz nowych technologii (m.in. content
marketing, display, sieci reklamowe, social media, re/pretargeting, mobile marketing,
mailingi, video, landing page),

przygotowywanie kreacji marketingowych, produkcja materiałów promocyjnych
od spotów reklamowych telewizyjnych i radiowych po materiały wystawiennicze,

współpraca z działem sprzedaży i wsparcie promocyjne kanału e-commerce,

promocja marki na imprezach branżowych oraz eventach własnych,

współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług promocyjnych m.in. agencjami
interaktywnymi, reklamowymi, kreatywnymi i PR,

wsparcie działu rozwoju serwisu: współpraca przy projektach technologicznych.
Katarzyna Anna C.
Katarzyna Anna C. · współpracownik
wystawiono
Basia to profesjonalistka z bardzo bogatym doświadczeniem. Jej doświadczenie w połączeniu z kreatywnością to gwarancja sukcesu
każdego projektu, który prowadzi. Cieszę się, że miałyśmy okazję razem współpracować.
Warszawska Szkoła Reklamy
PR manager
Warszawska Szkoła Reklamy
prowadzenie komunikacji medialnej placówek edukacyjnych spółki i realizacja
kampanii reklamowych,

promocja oferty, produktów i usług spółki na takich wydarzeniach jak m.in. targi
branżowe (Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego Video, Targi Beauty Forum
Polska), festiwale, wystawy itp.

pozyskiwanie partnerów, realizacja umów i wspólnych projektów (m.in. Wacom,
ASP Warszawa, Platige Image, Multikino Polska),

realizacja różnorodnych aktywności: eventów, wystaw artystycznych, wernisaży,
festiwali, konkursów, spotkań ze specjalistami, szkoleń, warsztatów (m.in. Warsztaty
Animacji z Tomaszem Bagińskim i Platige Image, cykl warsztatów TOSTER Workshop
WSR 2011),

integrowanie społeczności WSR w social media.
Logo
PR manager
Porta 13
kompleksowa organizacja eventów i wydarzeń specjalnych: koncerty, wernisaże
(m.in. Lidia Popiel, Robert Wolański), konferencje prasowe (m.in. Yves Rocher,
Yoskine, Dax Cosmetics), imprezy modowe (m.in.Clarks),

działania reklamowe, media relations (publikacje m.in. w Gazecie Wyborczej, Pani, Newsweek, Elle,
InStyle, Samo Zdrowie, Twój Styl), przygotowywanie harmonogramów wykonawczych projektów i ich rozliczanie, administrowanie strony internetowej, współpraca z agencją SEO.
Logo
Junior PR Manager
Excentric PR & Special Events
POLSKA PRESS GRUPA
Koordynator ds. Marketingu
HSBC Bank Polska S.A.
Asystentka ds. Finansów

Edukacja

Logo
Politologia (specjalizacja: Marketing Polityczny), magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
dziennikarstwo (specjalizacja Public Relations i Reklama), licencjackie
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

biografie, fotografia, street art, psychologia, muzyka, sport

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.