Barbara Niemczuk

Marketingowiec z zamilowania i z zawodu
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Coca-Cola HBC Polska
Marketing Activations Manager - Burn
Hortex Holding SA
Brand Manager
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie markami Hortex (napoje), Hortex Vitaminka i Hortex Fresz;
- Analiza strategiczna;
- Analiza rynku i badania marketingowe;
- Planowanie strategiczne na podstawie analiz rynku; przygotowanie długookresowych planów dla marki;
- Planowanie operacyjne;
- Rozwój i implementacja strategii mediowej;
- Rozwój i implementacja strategii komunikacyjnej;
- Komunikacja marki ATL (TV, radio, internet, prasa, kino); BTL, PR- komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna;
- Promocje;
- Zarządzanie projektami i budżetami;
- Rozwój produktu i opakowania;
- Współpraca z agencjami reklamowymi, domem mediowym, mediami, agencjami badawczymi.
Logo
ORGANIZATOR I PODRÓŻNIK
Podróż dookoła świata
- TRASA: Warszawa - Londyn - Kenia - Tanzania - Zanzibar - Indie - Hong Kong - Singapur - Malezja - Indonezja - Australia - Nowa Zelandia - Wyspy Cooka - Polinezja Francuska - Chile - Boliwia - Peru - Brazylia - Londyn - Warszawa

- RELACJE na www.grzesbasia.blogspot.com - zapraszam:)
Red Bull Sp.z o.o.
FIELD MARKETING MANAGER (KIEROWNIK DS. MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW/NABYTE UMIEJETNOSCI:
- odpowiedzialność za marketing bezpośredni dla marki Red Bull - planowanie strategiczne na podstawie analiz rynku, budowanie długookresowych planów wspierających markę w zakresie marketingu bezpośredniego; budowanie okazji konsumpcji i wizerunku wśród grupy docelowej, kreowanie szumu wokół marki; kampanie BTLowe wspierające markę Red Bull i nagłaśniające imprezy specjalne Red Bull, marketing szeptany, ambasadorzy marki, marketing internetowy (m.in. komunikacja w społecznościach internetowych), organizacja eventów młodzieżowych, ambient marketing;
- udział w projektach marketingowych Red Bull
- wsparcie Działu Sprzedaży - sezonowe akcje wsparcia sprzedaży, współpraca na targach i wystawach, monitorowanie sklepów i punktów gastronomicznych na uczelniach;
- zarządzanie ludźmi na poziomie „managing managers” - odpowiedzialność za cały zespół na terenie Polski; rekrutacja i selekcja; organizacja szkoleń
- restrukturyzacja Działu Field Marketing - rewizja założeń i uporządkowanie programów marketingu bezpośredniego; przekształcenie trzech niezależnych programów marketingu bezpośredniego (Zespoły Promocyjne, Studenccy Ambasadorzy Marki, Party Strikers) w dział Field Marketing – zmiana struktury i zasad działania; rozszerzenie zasięgu działalności – z 8 miast do największych 40 miast w Polsce; rewizja i usprawnienie procesów,
- nadzór nad działaniami z zakresu FM na terenie Litwy, Łotwy i Estonii;
- zarządzanie dużym budżetem;
- współpraca z agencjami reklamowymi i innymi rynkami.
British American Tobacco Polska
Brand Activity Manager
STANOWISKA:

- 10.2006 - 06.2007 - Kierownik ds. Aktywności Marek Premium (Vogue, Dunhill International, Kent, Lucky Strike, Rothmans International)

- 09.2004-09.2006 - Kierownik ds. Aktywności Marki Pall Mall

- 08.2002-08.2004 - Stażysta w dziale marketingu (uczestniczka programu "We challenge you" dla absolwentów wyższych uczelni z wysokim potencjałem)
a) Przedstawiciel handlowy (zarządzanie terytorium sprzedaży, dystrybucja, sprzedaż, merchandising)
b) Kierownik ds. Aktywności Marki Pall Mall (odpowiedzialna za Trade marketing i retail media)

NABYTE UMIEJĘTNOŚCI:
- analizy rynku
- badania konsumenckie (jakościowe, ilościowe, semiotyczne itp.)
- planowanie strategiczne na podstawie analiz rynku, przygotowanie długookresowych planów dla marki,
- zarządzanie projektami (marketingowymi, międzyfunkcyjnymi oraz międzynarodowymi)
- przygotowywanie kampanii marketingowych (kampanie wizerunkowe, cenowe, rebrandingowe)
- Innowacje (wprowadzenie nowej marki na rynek, wprowadzenie nowych wariantów, nowe kanały komunikacji np. retail media, aromamarketing, marketing szeptany)
- Komunikacja marki - BTL, POS
- Wspieranie marki w kanałach sprzedaży (KA, kanał tradycyjny, HoReCa, hurt, programy lojalnościowe)
- Promocje (on-pack, konkursy do bazy danych, rozwoj strony internetowej z programem konsumenckim...)
- zarządzanie dużymi budżetami
- zarządzanie bazą danych i infolinią marki
- rozwój produktu i opakowania
- współpraca z agencjami reklamowymi
- współpraca z innymi rynkami i International Brand Group
- PR - komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
- sprzedaż i negocjacje

INNE UMIEJĘTNOSCI:
- treningi i szkolenia
Logo
praktykantka
Agencja Public Relations Marka PR
- Organizacja imprez specjalnych dla Citroën Polska, Kredyt Banku,
- Monitoring Prasy dla Platformy Obywatelskiej
Logo
członek redakcji zakładki "Kariera"
Portal student.pl
- publikacja artykułów na temat rekrutacji i selekcji
Logo
praktykantka
Agencja Public Relations "Partners of Promotion Group"

Szkolenia i kursy

w 2009:
- Retail Audit Methodology, Facts in Nielsen Reports(Nielsen)

w 2008:
- Skuteczny Manager (House of Skills)
- Wywieranie wpływu (House of Skills)
- Szkolenie z Mediów (IAM)

W 2007:
- HoReCa Academy (BAT)
- Marketing Excellence Series 2 (BAT)

W 2006:
- Badania wspomagające wprowadzenie nowego produktu na rynek (PTBRiO)
- Podstawy zarządzania projektem według metodyki Prince 2
- Zarządzanie projektem - umiejętności miękkie - Schenk Institute
- Język Finansów (BAT)

w 2005:
- E-reklama (ECU Marketing)
- Marketing Excellence Series 1 (BAT)
- AC Nielsen Retail Audit (AC Nielsen)
- Media w Polsce (Mind Share)

w 2004:
- Business Object
- Efektywne briefowanie Agencji (Gruppa66 Ogilvy)

w 2003:
- Product Knowledge for Brand Marketing Seminar (BAT, Niemcy)

POZOSTAŁA EDUKACJA:
- Certyfikat sternika jachtowego (PZŻ)
- Certyfikat PADI Advanced OWD
- Certyfikat International Kitesurfing Organisation (IKO3)

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing , magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

- podróże (z dalszych - polecam Wietnam, Borneo i Wyspy Cooka)
- sport (nurkowanie - PADI advanced, żeglarstwo - patent sternika, snowboard, narty, rower, kitesurfing - certyfikat IKO3, rolki, squash i na co jeszcze przyjdzie ochota:-)
- psychologia,
- PR
- fotografika

Grupy

10 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Apteczka Podróżnika
Apteczka Podróżnika
Grupa dla podróżników. Na co się szczepicie jadąc w konkretne części świata ? Co zabieracie ? Miejscowe cudowne specyfiki. Rady, wymiana doświadczeń etc.
Bajecznie Kolorowa Etiopia d. ABISYNIA
Bajecznie Kolorowa Etiopia d. ABISYNIA
Dla tych, którzy chcą wiedzieć jak NAPRAWDĘ WYGLĄDA DZISIEJSZA ETIOPIA! i może kiedyś ją odwiedzić :) Generalnie dla sympatyków AFRYKI i podróży.
British American Tobacco
British American Tobacco
grupa skupiająca WYŁACZNIE byłych i obecnych pracowników BAT grupa nie akceptuje spamu i rozsyłania reklam NIE aplikuj do grupy jeślie Twój profil nie zawiera wpisu dokumentującego pracę w BAT
Canyoning
Canyoning
For canyoning addicted ;)
Fundacja Pokonać Alergię
Fundacja Pokonać Alergię
Twoje rzetelne źródło wiedzy o alergii - Portal dla Alergików i wszystkich którzy chcą dołączyć do walki z alergią
HISTORIA KRZEPI
HISTORIA KRZEPI
HISTORIA KRZEPI - historia polskiej komunikacji marketingowej.
Jack Trout
Jack Trout
Strategia, pozycjonowanie
Kanciapa NZS SGH
Kanciapa NZS SGH
Dla wszystkich tych, którym kanciapa_61a nie jest obca.
kiteboarding
kiteboarding
Kto choć raz stał na desce, ten wie, że opis do 100 liter nie odda nawet ułamka frajdy stojącej za KITE'em
kitesurfing
kitesurfing
Grupa dla milosnikow kite-surfingu
KOMODO
KOMODO
Wyspa smoków - jeden z 7 Cudów Świata
KOSMETOLOGIA
KOSMETOLOGIA
Kosmetyka profesjonalna, zabiegi, urządzenia kosmetyczne, SPA, zdrowy styl życia.