Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie markami Hortex (napoje), Hortex Vitaminka i Hortex Fresz;
- Analiza strategiczna;
- Analiza rynku i badania marketingowe;
- Planowanie strategiczne na podstawie analiz rynku; przygotowanie długookresowych planów dla marki;
- Planowanie operacyjne;
- Rozwój i implementacja strategii mediowej;
- Rozwój i implementacja strategii komunikacyjnej;
- Komunikacja marki ATL (TV, radio, internet, prasa, kino); BTL, PR- komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna;
- Promocje;
- Zarządzanie projektami i budżetami;
- Rozwój produktu i opakowania;
- Współpraca z agencjami reklamowymi, domem mediowym, mediami, agencjami badawczymi.
- Zarządzanie markami Hortex (napoje), Hortex Vitaminka i Hortex Fresz;
- Analiza strategiczna;
- Analiza rynku i badania marketingowe;
- Planowanie strategiczne na podstawie analiz rynku; przygotowanie długookresowych planów dla marki;
- Planowanie operacyjne;
- Rozwój i implementacja strategii mediowej;
- Rozwój i implementacja strategii komunikacyjnej;
- Komunikacja marki ATL (TV, radio, internet, prasa, kino); BTL, PR- komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna;
- Promocje;
- Zarządzanie projektami i budżetami;
- Rozwój produktu i opakowania;
- Współpraca z agencjami reklamowymi, domem mediowym, mediami, agencjami badawczymi.
ORGANIZATOR I PODRÓŻNIK
Podróż dookoła świata
- TRASA: Warszawa - Londyn - Kenia - Tanzania - Zanzibar - Indie - Hong Kong - Singapur - Malezja - Indonezja - Australia - Nowa Zelandia - Wyspy Cooka - Polinezja Francuska - Chile - Boliwia - Peru - Brazylia - Londyn - Warszawa
- RELACJE na www.grzesbasia.blogspot.com - zapraszam:)
- RELACJE na www.grzesbasia.blogspot.com - zapraszam:)
FIELD MARKETING MANAGER (KIEROWNIK DS. MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW/NABYTE UMIEJETNOSCI:
- odpowiedzialność za marketing bezpośredni dla marki Red Bull - planowanie strategiczne na podstawie analiz rynku, budowanie długookresowych planów wspierających markę w zakresie marketingu bezpośredniego; budowanie okazji konsumpcji i wizerunku wśród grupy docelowej, kreowanie szumu wokół marki; kampanie BTLowe wspierające markę Red Bull i nagłaśniające imprezy specjalne Red Bull, marketing szeptany, ambasadorzy marki, marketing internetowy (m.in. komunikacja w społecznościach internetowych), organizacja eventów młodzieżowych, ambient marketing;
- udział w projektach marketingowych Red Bull
- wsparcie Działu Sprzedaży - sezonowe akcje wsparcia sprzedaży, współpraca na targach i wystawach, monitorowanie sklepów i punktów gastronomicznych na uczelniach;
- zarządzanie ludźmi na poziomie „managing managers” - odpowiedzialność za cały zespół na terenie Polski; rekrutacja i selekcja; organizacja szkoleń
- restrukturyzacja Działu Field Marketing - rewizja założeń i uporządkowanie programów marketingu bezpośredniego; przekształcenie trzech niezależnych programów marketingu bezpośredniego (Zespoły Promocyjne, Studenccy Ambasadorzy Marki, Party Strikers) w dział Field Marketing – zmiana struktury i zasad działania; rozszerzenie zasięgu działalności – z 8 miast do największych 40 miast w Polsce; rewizja i usprawnienie procesów,
- nadzór nad działaniami z zakresu FM na terenie Litwy, Łotwy i Estonii;
- zarządzanie dużym budżetem;
- współpraca z agencjami reklamowymi i innymi rynkami.
- odpowiedzialność za marketing bezpośredni dla marki Red Bull - planowanie strategiczne na podstawie analiz rynku, budowanie długookresowych planów wspierających markę w zakresie marketingu bezpośredniego; budowanie okazji konsumpcji i wizerunku wśród grupy docelowej, kreowanie szumu wokół marki; kampanie BTLowe wspierające markę Red Bull i nagłaśniające imprezy specjalne Red Bull, marketing szeptany, ambasadorzy marki, marketing internetowy (m.in. komunikacja w społecznościach internetowych), organizacja eventów młodzieżowych, ambient marketing;
- udział w projektach marketingowych Red Bull
- wsparcie Działu Sprzedaży - sezonowe akcje wsparcia sprzedaży, współpraca na targach i wystawach, monitorowanie sklepów i punktów gastronomicznych na uczelniach;
- zarządzanie ludźmi na poziomie „managing managers” - odpowiedzialność za cały zespół na terenie Polski; rekrutacja i selekcja; organizacja szkoleń
- restrukturyzacja Działu Field Marketing - rewizja założeń i uporządkowanie programów marketingu bezpośredniego; przekształcenie trzech niezależnych programów marketingu bezpośredniego (Zespoły Promocyjne, Studenccy Ambasadorzy Marki, Party Strikers) w dział Field Marketing – zmiana struktury i zasad działania; rozszerzenie zasięgu działalności – z 8 miast do największych 40 miast w Polsce; rewizja i usprawnienie procesów,
- nadzór nad działaniami z zakresu FM na terenie Litwy, Łotwy i Estonii;
- zarządzanie dużym budżetem;
- współpraca z agencjami reklamowymi i innymi rynkami.
Brand Activity Manager
STANOWISKA:
- 10.2006 - 06.2007 - Kierownik ds. Aktywności Marek Premium (Vogue, Dunhill International, Kent, Lucky Strike, Rothmans International)
- 09.2004-09.2006 - Kierownik ds. Aktywności Marki Pall Mall
- 08.2002-08.2004 - Stażysta w dziale marketingu (uczestniczka programu "We challenge you" dla absolwentów wyższych uczelni z wysokim potencjałem)
a) Przedstawiciel handlowy (zarządzanie terytorium sprzedaży, dystrybucja, sprzedaż, merchandising)
b) Kierownik ds. Aktywności Marki Pall Mall (odpowiedzialna za Trade marketing i retail media)
NABYTE UMIEJĘTNOŚCI:
- analizy rynku
- badania konsumenckie (jakościowe, ilościowe, semiotyczne itp.)
- planowanie strategiczne na podstawie analiz rynku, przygotowanie długookresowych planów dla marki,
- zarządzanie projektami (marketingowymi, międzyfunkcyjnymi oraz międzynarodowymi)
- przygotowywanie kampanii marketingowych (kampanie wizerunkowe, cenowe, rebrandingowe)
- Innowacje (wprowadzenie nowej marki na rynek, wprowadzenie nowych wariantów, nowe kanały komunikacji np. retail media, aromamarketing, marketing szeptany)
- Komunikacja marki - BTL, POS
- Wspieranie marki w kanałach sprzedaży (KA, kanał tradycyjny, HoReCa, hurt, programy lojalnościowe)
- Promocje (on-pack, konkursy do bazy danych, rozwoj strony internetowej z programem konsumenckim...)
- zarządzanie dużymi budżetami
- zarządzanie bazą danych i infolinią marki
- rozwój produktu i opakowania
- współpraca z agencjami reklamowymi
- współpraca z innymi rynkami i International Brand Group
- PR - komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
- sprzedaż i negocjacje
INNE UMIEJĘTNOSCI:
- treningi i szkolenia
- 10.2006 - 06.2007 - Kierownik ds. Aktywności Marek Premium (Vogue, Dunhill International, Kent, Lucky Strike, Rothmans International)
- 09.2004-09.2006 - Kierownik ds. Aktywności Marki Pall Mall
- 08.2002-08.2004 - Stażysta w dziale marketingu (uczestniczka programu "We challenge you" dla absolwentów wyższych uczelni z wysokim potencjałem)
a) Przedstawiciel handlowy (zarządzanie terytorium sprzedaży, dystrybucja, sprzedaż, merchandising)
b) Kierownik ds. Aktywności Marki Pall Mall (odpowiedzialna za Trade marketing i retail media)
NABYTE UMIEJĘTNOŚCI:
- analizy rynku
- badania konsumenckie (jakościowe, ilościowe, semiotyczne itp.)
- planowanie strategiczne na podstawie analiz rynku, przygotowanie długookresowych planów dla marki,
- zarządzanie projektami (marketingowymi, międzyfunkcyjnymi oraz międzynarodowymi)
- przygotowywanie kampanii marketingowych (kampanie wizerunkowe, cenowe, rebrandingowe)
- Innowacje (wprowadzenie nowej marki na rynek, wprowadzenie nowych wariantów, nowe kanały komunikacji np. retail media, aromamarketing, marketing szeptany)
- Komunikacja marki - BTL, POS
- Wspieranie marki w kanałach sprzedaży (KA, kanał tradycyjny, HoReCa, hurt, programy lojalnościowe)
- Promocje (on-pack, konkursy do bazy danych, rozwoj strony internetowej z programem konsumenckim...)
- zarządzanie dużymi budżetami
- zarządzanie bazą danych i infolinią marki
- rozwój produktu i opakowania
- współpraca z agencjami reklamowymi
- współpraca z innymi rynkami i International Brand Group
- PR - komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
- sprzedaż i negocjacje
INNE UMIEJĘTNOSCI:
- treningi i szkolenia
Szkolenia i kursy
w 2009:
- Retail Audit Methodology, Facts in Nielsen Reports(Nielsen)
w 2008:
- Skuteczny Manager (House of Skills)
- Wywieranie wpływu (House of Skills)
- Szkolenie z Mediów (IAM)
W 2007:
- HoReCa Academy (BAT)
- Marketing Excellence Series 2 (BAT)
W 2006:
- Badania wspomagające wprowadzenie nowego produktu na rynek (PTBRiO)
- Podstawy zarządzania projektem według metodyki Prince 2
- Zarządzanie projektem - umiejętności miękkie - Schenk Institute
- Język Finansów (BAT)
w 2005:
- E-reklama (ECU Marketing)
- Marketing Excellence Series 1 (BAT)
- AC Nielsen Retail Audit (AC Nielsen)
- Media w Polsce (Mind Share)
w 2004:
- Business Object
- Efektywne briefowanie Agencji (Gruppa66 Ogilvy)
w 2003:
- Product Knowledge for Brand Marketing Seminar (BAT, Niemcy)
POZOSTAŁA EDUKACJA:
- Certyfikat sternika jachtowego (PZŻ)
- Certyfikat PADI Advanced OWD
- Certyfikat International Kitesurfing Organisation (IKO3)
- Retail Audit Methodology, Facts in Nielsen Reports(Nielsen)
w 2008:
- Skuteczny Manager (House of Skills)
- Wywieranie wpływu (House of Skills)
- Szkolenie z Mediów (IAM)
W 2007:
- HoReCa Academy (BAT)
- Marketing Excellence Series 2 (BAT)
W 2006:
- Badania wspomagające wprowadzenie nowego produktu na rynek (PTBRiO)
- Podstawy zarządzania projektem według metodyki Prince 2
- Zarządzanie projektem - umiejętności miękkie - Schenk Institute
- Język Finansów (BAT)
w 2005:
- E-reklama (ECU Marketing)
- Marketing Excellence Series 1 (BAT)
- AC Nielsen Retail Audit (AC Nielsen)
- Media w Polsce (Mind Share)
w 2004:
- Business Object
- Efektywne briefowanie Agencji (Gruppa66 Ogilvy)
w 2003:
- Product Knowledge for Brand Marketing Seminar (BAT, Niemcy)
POZOSTAŁA EDUKACJA:
- Certyfikat sternika jachtowego (PZŻ)
- Certyfikat PADI Advanced OWD
- Certyfikat International Kitesurfing Organisation (IKO3)
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
- podróże (z dalszych - polecam Wietnam, Borneo i Wyspy Cooka)
- sport (nurkowanie - PADI advanced, żeglarstwo - patent sternika, snowboard, narty, rower, kitesurfing - certyfikat IKO3, rolki, squash i na co jeszcze przyjdzie ochota:-)
- psychologia,
- PR
- fotografika
- sport (nurkowanie - PADI advanced, żeglarstwo - patent sternika, snowboard, narty, rower, kitesurfing - certyfikat IKO3, rolki, squash i na co jeszcze przyjdzie ochota:-)
- psychologia,
- PR
- fotografika
Grupy
Apteczka Podróżnika
Grupa dla podróżników. Na co się szczepicie jadąc w konkretne części świata ? Co zabieracie ? Miejscowe cudowne specyfiki. Rady, wymiana doświadczeń etc.
Bajecznie Kolorowa Etiopia d. ABISYNIA
Dla tych, którzy chcą wiedzieć jak NAPRAWDĘ WYGLĄDA DZISIEJSZA ETIOPIA! i może kiedyś ją odwiedzić :) Generalnie dla sympatyków AFRYKI i podróży.
British American Tobacco
grupa skupiająca WYŁACZNIE byłych i obecnych pracowników BAT
grupa nie akceptuje spamu i rozsyłania reklam
NIE aplikuj do grupy jeślie Twój profil nie zawiera wpisu dokumentującego pracę w BAT
Fundacja Pokonać Alergię
Twoje rzetelne źródło wiedzy o alergii - Portal dla Alergików i wszystkich którzy chcą dołączyć do walki z alergią
kiteboarding
Kto choć raz stał na desce, ten wie, że opis do 100 liter nie odda nawet ułamka frajdy stojącej za KITE'em