Barbara Gibała

Doradca Klienta, Getin Noble Bank S.A.
Kraków, małopolskie

Umiejętności

obsługa komputera Obsługa urządzeń biurowych Obsługa klienta Prawo jazdy kat B znajomość technik sprzedaży

Języki

angielski
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Getin Noble Bank S.A.
Doradca Klienta Noble
Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów zgodnie z przyjętymi standardami
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów bankowości osobistej NOBLE
Sprzedaż usług i produktów finansowych
Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
Obsługa administracyjna sprzedaży (przygotowywanie umów i dokumentów)
Raportowanie efektów sprzedaży
Alior Bank S.A.
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Edukacja

Logo
Zarządzanie własnością intelektualną i doradztwo gospodarcze, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia