Barbara Dobrucka

.
Warszawa, mazowieckie

Języki

włoski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Handlowy
Mitcar D. i P. Sp. J
• Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej działu handlowego dla marek Mitsubishi i Subaru
• Organizacja i rozwój działów handlowych firmy
• Planowanie i realizacja sprzedaży samochodów nowych i używanych
• Raportowanie do Importera i Zarządu firmy Mitcar realizacji planów sprzedaży samochodów
• Planowanie i zarządzanie stokiem samochodów (modele Mitsubishi i Subaru) - zamówienia na magazyn główny i wymiana z innymi dealerami
• Planowanie zakupów i sprzedaży aut demonstracyjnych, testowych zgodnie z polityką Importera
• Opracowanie i nadzorowanie systemu aktywnego pozyskiwania klientów
• Zarządzanie pracą podległego zespołu (12 osób) m.in. wdrożenie, nadzór i rozliczanie programu wynagrodzeń
• Rekrutacja pracowników Działu Handlowego
• Wyznaczanie celów sprzedażowych poszczególnym działom oraz ich egzekwowanie (tj.dział sprzedaży samochodów nowych Mitsubishi i Subaru, dział samochodów używanych, dział F&I: kredyt, leasing, ubezpieczenie)
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i finansowe podległych zespołów (tj. obroty, generowane marże, penetracja: sprzedaży, finansowania, ubezpieczeń oraz przedłużonych gwarancji)
• Nadzór nad raportowaniem w systemie DMS działań handlowych tj. raporty dzienne, tygodniowe, miesięczne oraz raporty finansowe
• Nawiązywanie kontaktów i dbanie o pozytywne relacje biznesowe z klientami
• Monitoring i analiza rynku samochodów: nowych, używanych, rynku finansowego i ubezpieczeniowego
• Zarządzanie kontaktami z partnerami biznesowymi w zakresie zakupów flotowych
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Monitoring i analiza rynku konkurencji
• Zarządzanie wizerunkiem firmy Mitcar (wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny)
• Odpowiedzialność za standard obsługi klienta oraz wyniki badania jakościowego CSI
• Współpraca z Importerem Mitsubishi i Subaru w zakresie: zamówień samochodów demo, rozliczania promocji, raportowania
• Zarządzanie i nadzorowanie działań marketingowych i promocyjnych dla marek Mitsubishi i Subaru, zarządzanie treścią strony internetowej
Logo
Koordynator ds. sprzedaży samochodów, Kierownik ds. kluczowych klientów , Dyrektor ds. handlowych –
Lexus Warszawa
• Opracowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej działu handlowego dla marki Lexus
• Nadzorowanie pracy działu handlowego, przygotowywanie comiesięcznych raportów dla Zarządu
• Nadzór nad realizacją planów sprzedaży marki Lexus
• Sprzedaż i obsługa klienta (przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji B2B)
• Prowadzenie rozmów handlowych
• Zarządzanie obrotem samochodami używanymi (marka Lexus)
• Planowanie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej
• Monitoring rynku, pozyskiwanie nowych i utrzymanie relacji z bieżącymi klientami salonu
• Promowanie marki Lexus i usług Salonu
• Prowadzenie kompleksowej obsługi posprzedażowej
• Aktywna współpraca z importerem (zarządzanie zamówieniami i monitoring realizacji dostaw)
• Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla klientów i pracowników Salonu
• Planowanie i realizacja sprzedaży samochodów nowych i używanych
• Planowanie zakupów i sprzedaży aut demonstracyjnych, testowych zgodnie z polityką firmy
• Prowadzenie prezentacji nowych modeli (tj. premiery, jazdy testowe, dni otwarte, imprezy plenerowe)
Logo
Konsultant ds. sprzedaży samochodów Lexus
Lexus W&J Wiśniewski
• Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów dla marki Lexus
• Analiza potrzeb klientów indywidualnych i flotowych
• Przygotowywanie ofert handlowych i utrzymywanie stałych relacji z klientami
• Prezentacja gamy modeli Lexus w miejscach wyznaczonych przez klientów
• Obsługa Klienta zgodnie ze standardami marki premium
• Realizacja założonych planów sprzedażowych
• Realizacja celów ilościowych i jakościowych w zakresie sprzedaży aut
• Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku lokalnym
• Zawieranie umów kredytowych, leasingowych, ubezpieczeniowych zgodnie ze ściśle określonymi wymogami obowiązującymi w firmie
Logo
Konsultant ds. sprzedaży samochodów TOYOTA i LEXUS
Autoryzowany Dealer Toyota Włochy
• Zarządzanie relacjami z klientami dla marek Toyota i Lexus
• Analiza potrzeb klientów indywidualnych i flotowych
• Utrzymywanie stałych relacji z klientami B2B i B2C
• Przygotowywanie ofert handlowych
• Prowadzenie prezentacji nowych modeli Toyota i Lexus (tj. dni otwarte, imprezy plenerowe, jazdy testowe)
• Obsługa Klienta zgodnie ze standardami wymaganymi przez Toyota Motor Poland
• Realizacja założonych planów sprzedażowych
• Dbanie o wizerunek firmy na rynku lokalnym
• Zawieranie umów kredytowych Toyota Bank Polska, leasingowych i ubezpieczeniowych zgodnie ze ściśle określonymi wymogami Importera
Drabpol
Kierownik serwisu O/Warszawa
Organizacja pracy oddziału w pełnym zakresie t.j. finanse, księgowość, dostawy urządzeń klimatyzacyjnych i pomiarowych, kontrola pracowników, sprawozdania do Zarządu Firmy.

Szkolenia i kursy

Szkolenia Toyoty Motor Poland (techniki sprzedaży, negocjacje, obsługa klienta, szkolenia produktowe)Certyfikat Akademii Toyoty Motor Poland.
Dyplomy obsługi kredytów Toyota Bank Polska.
Kurs w Państwowym Studium Stenotypii i Języków obcych.SZKOLENIA:
• 1999 / 2003 - Cykl szkoleń przeprowadzonych przez Toyota Motor Poland w zakresie technik sprzedaży samochodów, obsługi klientów i negocjacji
• 2003 - Certyfikat Akademii Toyota Motor Poland, uzyskanie tytułu
doradcy ds. sprzedaży
• 1999 / 2006 – Cykl szkoleń przeprowadzony przez Toyota Motor Poland w zakresie technik sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, szkolenia produktowe
• 2010 / 2011 – Szkolenia produktowe Lexus przeprowadzonych przez Toyota Motor Poland
• 2012 / 2014 – Szkolenia produktowe Lexus przeprowadzonych przez Toyota Motor Poland
• 2014 - Warsztaty Rentowności prowadzone przez Ralph’a Howie pt. Procesy planowania i sprzedaży by osiągnąć sukces
• 2015 – Szkolenie sprzedażowe prowadzone Mitsubishi Motor Car Poland Sp. z o.o. pt. Ocena i rozwój umiejętności sprzedażowych handlowców

Zainteresowania

samochody, podróże, taniec, sport, muzyka

Inne

UMIEJĘTNOŚCI:
• Obsługa komputera -pakiet Microsoft Office
• Znajomość systemów: DMS, CRM
• Bardzo dobra znajomość branży motoryzacyjnej
Prawo jazdy kat"B"


KOMPETENCJE:
• Punktualność
• Zdolności organizacyjne
• Systematyczność, obowiązkowość i operatywność
• Dyspozycyjność
• Odporność na stres