Umiejętności
stały rozwój
Zarządzanie
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Project Management
5S
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Referent ds. Windykacji
Wysyłanie wezwań do zapłaty, obsługa telefoniczna osób windykowanych, analiza, kontakt z agentami ubezpieczeniowymi.
Kierownik zmiany
Koordynacja sprawnego funkcjonowania kawiarni w zakresie:
Obszar prac administracyjno – biurowych: współpraca z działem księgowym w zakresie fakturowania oraz prowadzenia dokumentacji pracowniczej, ewidencji czasu pracy, wynagrodzeń i urlopów. Nadzór nad aktualnością szkoleń i badań lekarskich. Nadzór nad dokumentacją, także urzędową.
Zakupy, logistyka: bezpośrednia współpraca z dostawcami, kontrolowanie terminowości i zgodności dostaw z zamówieniem i fakturami, kontrolowanie jakości produktów, ewentualne zgłaszanie reklamacji.
Zaopatrzenie magazynu: analiza i uzupełnianie stanów magazynowych celem zapewnienia ciągłości i płynności pracy. Kształtowanie planów zakupów.
Bieżąca analiza i monitoring rynku, działania marketingowe: rozpoznawanie i identyfikacja możliwości rynkowych, analiza otoczenia i możliwości konsumpcyjnych, inicjowanie działań promocyjnych wspierających sprzedaż.
Zarządzania zasobami ludzkimi:
- rekrutacja: prowadzenie procesów selekcji i rekrutacji pracowników, budowa zespołów pracowniczych o pożądanych kompetencjach, wiedzy i umiejętnościach,
- zarządzanie kompetencjami: nadzór nad rozwojem kompetencji pracowników w pożądanym kierunku, identyfikacja potrzeb rozwojowych, planowanie szkoleń, coaching i mentoring,
- nadzór nad przestrzeganiem wartości firmy: kreowanie postaw pracowniczych oraz zachowań zgodnych z wartościami kawiarni, nadzór nad budową stosunków międzyludzkich.
Obsługa klienta: tworzenie i wdrażanie standardów obsługi, dbanie o jakość świadczonych usług, satysfakcję klientów restauracji.
Organizacja imprez okolicznościowych oraz wydarzeń i spotkań biznesowych: przygotowywanie imprez pod względem technicznym: dostosowywanie elementów wystroju, aranżacja pomieszczenia zgodnie z obowiązującym wzorcem korporacyjnym. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem wydarzeń.
Planowanie i nadzór nad realizacją budżetu. Nawiązywanie kontaktów z klientami. Podtrzymywanie relacji z kluczowymi klientami firmy.
Obszar prac administracyjno – biurowych: współpraca z działem księgowym w zakresie fakturowania oraz prowadzenia dokumentacji pracowniczej, ewidencji czasu pracy, wynagrodzeń i urlopów. Nadzór nad aktualnością szkoleń i badań lekarskich. Nadzór nad dokumentacją, także urzędową.
Zakupy, logistyka: bezpośrednia współpraca z dostawcami, kontrolowanie terminowości i zgodności dostaw z zamówieniem i fakturami, kontrolowanie jakości produktów, ewentualne zgłaszanie reklamacji.
Zaopatrzenie magazynu: analiza i uzupełnianie stanów magazynowych celem zapewnienia ciągłości i płynności pracy. Kształtowanie planów zakupów.
Bieżąca analiza i monitoring rynku, działania marketingowe: rozpoznawanie i identyfikacja możliwości rynkowych, analiza otoczenia i możliwości konsumpcyjnych, inicjowanie działań promocyjnych wspierających sprzedaż.
Zarządzania zasobami ludzkimi:
- rekrutacja: prowadzenie procesów selekcji i rekrutacji pracowników, budowa zespołów pracowniczych o pożądanych kompetencjach, wiedzy i umiejętnościach,
- zarządzanie kompetencjami: nadzór nad rozwojem kompetencji pracowników w pożądanym kierunku, identyfikacja potrzeb rozwojowych, planowanie szkoleń, coaching i mentoring,
- nadzór nad przestrzeganiem wartości firmy: kreowanie postaw pracowniczych oraz zachowań zgodnych z wartościami kawiarni, nadzór nad budową stosunków międzyludzkich.
Obsługa klienta: tworzenie i wdrażanie standardów obsługi, dbanie o jakość świadczonych usług, satysfakcję klientów restauracji.
Organizacja imprez okolicznościowych oraz wydarzeń i spotkań biznesowych: przygotowywanie imprez pod względem technicznym: dostosowywanie elementów wystroju, aranżacja pomieszczenia zgodnie z obowiązującym wzorcem korporacyjnym. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem wydarzeń.
Planowanie i nadzór nad realizacją budżetu. Nawiązywanie kontaktów z klientami. Podtrzymywanie relacji z kluczowymi klientami firmy.
Konsultant telefonicznej obsługi klienta - język angielski
Obsługa klientów biznesowych oraz indywidualnych (system viaTOLL): prowadzenie działań informacyjnych o działaniu systemu, sposobach płatności, dostępnych punktach dystrybucji, punktach obsługi klienta. Udzielanie informacji na temat kosztów przejazdu, pomoc przy wybieraniu optymalnych tras, stanie konta użytkownika, wyjaśnianie zapisów umów. Przedstawianie listy dokumentów potrzebnych do zawierania umów.
Prowadzenie korespondencji z klientami, dbałość o prawidłowy obieg korespondencji i informacji.
Przyjmowanie reklamacji dotyczących nieprawidłowości w działaniu systemu, w tym wyjaśnianie kwestii finansowych, obowiązujących procedur, informowanie o procedurze reklamacyjnej.
Wsparcie techniczne punktów dystrybucji w zakresie obsługi systemu i weryfikacji danych klientów.
Kompleksowa obsługa sklepu internetowego, w tym zarządzanie zamówieniami klientów, kontrolowanie płatności, informowanie o opóźnieniach bądź możliwościach wcześniejszego dostarczenia zamówień, współpraca na linii sklep dostawca/kierowca – klient, przyjmowanie reklamacji i kierowanie do odpowiednich działów.
Prowadzenie korespondencji z klientami, dbałość o prawidłowy obieg korespondencji i informacji.
Przyjmowanie reklamacji dotyczących nieprawidłowości w działaniu systemu, w tym wyjaśnianie kwestii finansowych, obowiązujących procedur, informowanie o procedurze reklamacyjnej.
Wsparcie techniczne punktów dystrybucji w zakresie obsługi systemu i weryfikacji danych klientów.
Kompleksowa obsługa sklepu internetowego, w tym zarządzanie zamówieniami klientów, kontrolowanie płatności, informowanie o opóźnieniach bądź możliwościach wcześniejszego dostarczenia zamówień, współpraca na linii sklep dostawca/kierowca – klient, przyjmowanie reklamacji i kierowanie do odpowiednich działów.
Dokumentalista/ Kierownik stanowiska archeologicznego
Instytut Archeologii i Etnologii PAN, Zespół ds. Ratownictwa Archeologicznego, oddział w Poznaniu
• sporządzanie dokumentacji rysunkowej i fotograficznej.
• asystowanie przy realizacji strategii badawczej stanowiska archeologicznego.
• przygotowanie zaplecza do prowadzenia badań (baza noclegowa, kadra pracownicza)
• kierowanie grupą 12 pracowników.
• sporządzanie raportów oraz planów badawczych dla Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
• asystowanie przy realizacji strategii badawczej stanowiska archeologicznego.
• przygotowanie zaplecza do prowadzenia badań (baza noclegowa, kadra pracownicza)
• kierowanie grupą 12 pracowników.
• sporządzanie raportów oraz planów badawczych dla Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Szkolenia i kursy
10.2014 - nadal - Kurs języka angielskiego zorganizowany przez Szkołę Języków Obcych empik School w Poznaniu.
02.2013 r. - 06.2013 r. - Kurs języka Angielskiego, zorganizowany przez Szkołę Języków Obcych Cieślak&Nowak w Poznaniu.
08.2012 r. - Intensywny Kurs Języka Hiszpańskiego zorganizowany przez „Empik school” w Poznaniu.
02.2009 r. - „Professional and Bussines English”, kurs językowy zorganizowany przez Hastings English Language Center
03.2007 r. - „Przemówienia publiczne – jak mówić czysto i poprawnie”, szkolenie zorganizowane przez Biuro Karier UMK w Toruniu
10.2006 r. - 06.2007 r. - Kurs języka hiszpańskiego zorganizowany przez British School w Toruniu
02.2013 r. - 06.2013 r. - Kurs języka Angielskiego, zorganizowany przez Szkołę Języków Obcych Cieślak&Nowak w Poznaniu.
08.2012 r. - Intensywny Kurs Języka Hiszpańskiego zorganizowany przez „Empik school” w Poznaniu.
02.2009 r. - „Professional and Bussines English”, kurs językowy zorganizowany przez Hastings English Language Center
03.2007 r. - „Przemówienia publiczne – jak mówić czysto i poprawnie”, szkolenie zorganizowane przez Biuro Karier UMK w Toruniu
10.2006 r. - 06.2007 r. - Kurs języka hiszpańskiego zorganizowany przez British School w Toruniu
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
- historia, psychologia
- taniec towarzyski, taniec irlandzki
- taniec towarzyski, taniec irlandzki
Organizacje
11.2004 r. – 06.2007 r. Koło Naukowe Kultury Celtyckiej „Avallon” w Toruniu - wolontariat
07.2011 r. - Fundacja "Dobrze że jesteś", oddział w Poznaniu - wolontariat
07.2011 r. - Fundacja "Dobrze że jesteś", oddział w Poznaniu - wolontariat
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Careerdesign
“Wybierz pracę, którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień w swoim życiu.”
Młodzi Profesjonaliści. Kariera studenta i absolwenta
Miniblog dedykowany młodym profesjonalistom świadomie budującym swoją karierę. Codziennie prezentujemy merytoryczne poradniki, newsy z rynku pracy, doniesienia o szkoleniach i warsztatach.