Barbara Danielewicz

Barbara Danielewicz

Consumer Insights & Strategy Manager Chocolate, Kraft Foods Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Kraft Foods Polska
Consumer Insights and Strategy Manager Chocolate
Zarzadzanie zespolem badawczym wpolpracujacym z kategoria Slodyczy Czekoladowych, przygotowanie i realizacja planow badawczych, konsulting w zakresie strategii marketingowych i biznesowych.
Kraft Foods Polska
Senior Executive Consumer Insights Coffee CE
Zarzadzanie projektami badawczymi dla kategorii Kawa w Europie Centralnej, wspolpraca z marketingiem i agencjami badawczymi na skale miedzynarodowa, planowanie strategiczne, konsulting dotyczacy projektow marketingowych.
Kraft Foods Polska
Consumer Insights Specialist
Prowadzenie projektow badawczych z wykorzystaniem roznych metodologii badawczych, wspolpraca z dzialem marketingu w zakresie projektow marketingowych
Kraft Foods Polska
Sales Analyst
Analiza danych sprzedazowych, projekty z zakresu Shopper Research
Logo
Junior Research Specialist
F-Squared Research Agency
Obsluga Klientow w zakresie projektow badawczych jakosciowych i ilosciowych.
The Nielsen Company
Client Service Executive
Obsluga Klientow FMCG w zakresie badan Panelu Handlu Detalicznego

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Grupy

BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Gryfikajca
Gryfikajca
Gryfikacja (z ang. Gamefication lub Game Based Marketing) czyli stosowanie mechanizmów i sposobu myślenia właściwego dla gier do rozwiązywania problemów i zwiększenia zaangażowanie odbiorców. Szerokie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie