Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AntyRadio
-
Pewnie każdy z nas miał kontakt z osobą chorą na raka piersi i nie wiedział jak się zachować. Zastanawiał się, czy rozmawiać z nią o możliwych sposobach leczenia, a może unikać konfrontacji z tematem i nie spotykać się już więcej z daną osobą...Jak powinniśmy się zachowywać?
-
„Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” to kampania edukacyjna dotycząca raka piersi. Ideą jest podkreślenie szczególnej więzi łączącej kobietę i kogoś jej bliskiego podczas wspólnej walki z nowotworem. Kobiety chore na raka piersi potrzebują wsparcia nie tylko ze strony lekarzy, ale przede wszystkim od swoich najbliższych – rodziny, krewnych, znajomych. Rola przyjaciela jest niezastąpiona, gdyż ma on pomagać chorej przejść przez kryzys związany z pierwszą diagnozą, a także dbać, aby rozpoznanie nowotworu było pełne, a pacjentka wiedziała o swoim raku jak najwięcej. Rak piersi to choroba niejednorodna: występuje wiele jego typów, które maja różny przebieg, rokowanie i wymagają odmiennego leczenia. W przezwyciężeniu raka piersi wiedza ta odgrywa kluczową rolę. Właściwe i pełne rozpoznanie choroby pozwala na zastosowane optymalnej dla danej pacjentki terapii, a przez to zwiększa jej szanse na wyleczenie. Dzieląc z chorą jej radości i smutki oraz czuwając przy niej w chwilach zwątpienia „przyjaciele od piersi” stanowią niezbędny element terapii.
-
Ruszyła czwarta edycja kampanii Breast Friends - Przyjaciele od Piersi organizowanej przez Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum i wspieranej przez firmę Roche, Fundację Psychoonkologii "Ogród Nadziei” oraz Galerię Maruna. Tym razem w formie konkursu, którego ideę przewodnią przedstawia hasło: wyraź siebie – wesprzyj mnie.
Zadanie konkursowe polega na wykonaniu w dowolnej technice i z dowolnych materiałów projektu wykorzystania logotypu kampanii (różowo-pomarańczowej wstążeczki Breast Friends) - jedyne ograniczenie, to aby rezultat można było użytkować i/lub nosić przy sobie. Konkurs organizowany jest w następujących kategoriach:
a) użytkowa (przedmioty służące do codziennego użytku)
b) artystyczna (biżuteria, ozdoby)
Prace będzie oceniać Jury w składzie:
* Elżbieta Kozik, Prezes Stowarzyszenia Amazonki Warszawa-Centrum
* Monika Popowicz, Prezes Fundacji „Ogród Nadziei”
* Prof. Ksawery Piwocki, Rektor Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
* Gosia Grodzka, Galeria Maruna
* Anna Mazurkiewicz, dziennikarka i pisarka
* Anna Żur, Communications Manager Roche Polska
Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród nastąpi podczas uroczystego grudniowego spotkania w siedzibie Stowarzyszenia Amazonki Warszawa-Centrum. Wszystkie prace przesłane na konkurs zostaną wystawione na specjalnej aukcji charytatywnej z udziałem gwiazd polskiej rozrywki, filmu, muzyki i teatru.
Użytkowe wykorzystanie logotypu ma być wyrazem wsparcia dla chorych, ale co najważniejsze – ma przypominać, że istnieje wiele typów nowotworów – w tym HER2 dodatni i HER2 ujemny rak piersi, z których każdy przebiega w inny sposób. Wiedza o tym, na jaki rodzaj raka choruje kobieta pozwala zastosować odpowiednią do danego przypadku terapię, znacznie zwiększając tym samym szansę chorej na przeżycie i wyleczenie.
Regulamin konkursu i formularz zgłoszeniowy dostępny na:
http://amazonki.org.pl/BreastFriends -
-
-
-
-
W wrześniu ruszyła czwarta edycja kampanii Breast Friends - Przyjaciele od Piersi organizowanej przez Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum i wspieranej przez firmę Roche, Fundację Psychoonkologii "Ogród Nadziei” oraz Galerię Maruna. Tym razem w formie konkursu, którego ideę przewodnią przedstawia hasło: wyraź siebie – wesprzyj mnie.
Zadanie konkursowe polega na wykonaniu w dowolnej technice i z dowolnych materiałów projektu wykorzystania logotypu kampanii (różowo-pomarańczowej wstążeczki Breast Friends) - jedyne ograniczenie, to aby rezultat można było użytkować i/lub nosić przy sobie. Konkurs organizowany jest w następujących kategoriach:
a) użytkowa (przedmioty służące do codziennego użytku)
b) artystyczna (biżuteria, ozdoby)
Prace można przesyłać do 20 listopada. Liczy się data stempla pocztowego.
Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród nastąpi podczas uroczystego grudniowego spotkania w siedzibie Stowarzyszenia Amazonki Warszawa-Centrum. Wszystkie prace przesłane na konkurs zostaną wystawione na specjalnej aukcji charytatywnej z udziałem gwiazd polskiej rozrywki, filmu, muzyki i teatru.
Użytkowe wykorzystanie logotypu ma być wyrazem wsparcia dla chorych, ale co najważniejsze – ma przypominać, że istnieje wiele typów nowotworów – w tym HER2 dodatni i HER2 ujemny rak piersi, z których każdy przebiega w inny sposób. Wiedza o tym, na jaki rodzaj raka choruje kobieta pozwala zastosować odpowiednią do danego przypadku terapię, znacznie zwiększając tym samym szansę chorej na przeżycie i wyleczenie.
Regulamin konkursu dostępny na: http://amazonki.org.pl/BreastFriends