Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. szkoleń
- rekrutacja zewnętrzna (analiza i selekcja CV, wywiad telefoniczny, spotkania z kandydatami, rekomendacja),
- współpraca z agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej,
- udział w Assessment Centre i Development Centre,
- opracowywanie programów oraz materiałów szkoleniowych na podstawie wytycznych działów dedykowanych,
- organizacja szkoleń,
- prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności twardych i miękkich (produkt, system, sprzedaż, komunikacja),
- nadzór nad procesem kształcenia pracowników,
- miesięczne raportowanie wyników pracy,
- przeprowadzenie monitoringu pracy i na jego podstawie diagnozowanie potrzeb szkoleniowych oraz rekomendacja do zatrudnienia po okresie próbnym,
- przygotowanie, przeprowadzenie, ocena i omówienie testów wiedzy pracowników.
- współpraca z agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej,
- udział w Assessment Centre i Development Centre,
- opracowywanie programów oraz materiałów szkoleniowych na podstawie wytycznych działów dedykowanych,
- organizacja szkoleń,
- prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności twardych i miękkich (produkt, system, sprzedaż, komunikacja),
- nadzór nad procesem kształcenia pracowników,
- miesięczne raportowanie wyników pracy,
- przeprowadzenie monitoringu pracy i na jego podstawie diagnozowanie potrzeb szkoleniowych oraz rekomendacja do zatrudnienia po okresie próbnym,
- przygotowanie, przeprowadzenie, ocena i omówienie testów wiedzy pracowników.
Szkolenia i kursy
- „Kreatywne myślenie” (GRMG).
- „Master Sales” (GRMG).
- „Strategie motywacyjne” (GRMG).
- „Jak skutecznie przekonywać innych” (GRMG).
- „Zaawansowane techniki sprzedaży” (Nowe Motywacje).
- „Praktyczne narzędzia w pracy trenera” (Nowe Motywacje).
- „Zarządzanie emocjami” (wewnętrzne).
- „Sztuka wystąpień publicznych” (wewnętrzne).
- „Assesment Center, Development Center” (wewnętrzne).
- „Asertywność” (wewnętrzne).
- „ZastrzeŜenia i obiekcje w rozmowie handlowej” (S. Kasprzak).
- „Telefoniczna obsługa klienta” (Nowe Motywacje).
- „Coaching dla trenerów” (Yes-Consensus).
- „Telemarketing – sprzedaŜ przez telefon” (Selecttraining).
- „Komunikacja” (wewnętrzne).
- „Warsztaty: praca w zespole” (Yes-Consensus).
- „Train the Trainer” (Yes-Consensus).
- „Psychologia sprzedaŜy” (B&O Nawigator).
- „Master Sales” (GRMG).
- „Strategie motywacyjne” (GRMG).
- „Jak skutecznie przekonywać innych” (GRMG).
- „Zaawansowane techniki sprzedaży” (Nowe Motywacje).
- „Praktyczne narzędzia w pracy trenera” (Nowe Motywacje).
- „Zarządzanie emocjami” (wewnętrzne).
- „Sztuka wystąpień publicznych” (wewnętrzne).
- „Assesment Center, Development Center” (wewnętrzne).
- „Asertywność” (wewnętrzne).
- „ZastrzeŜenia i obiekcje w rozmowie handlowej” (S. Kasprzak).
- „Telefoniczna obsługa klienta” (Nowe Motywacje).
- „Coaching dla trenerów” (Yes-Consensus).
- „Telemarketing – sprzedaŜ przez telefon” (Selecttraining).
- „Komunikacja” (wewnętrzne).
- „Warsztaty: praca w zespole” (Yes-Consensus).
- „Train the Trainer” (Yes-Consensus).
- „Psychologia sprzedaŜy” (B&O Nawigator).
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Zainteresowania
Sztuki walki, jazda na rolkach, jazda na łyżwach, taniec towarzyski, film polski i światowy, wędrówki po górach, gotowanie.
Inne
Czynne prawo jazdy kategorii B (od 04.2010)
Obsługa komputera: Word, Excel, PowerPoint.
Umiejętności dodatkowe: dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, asertywność, odporność na stres, komunikatywność, punktualność, wysoka kultura osobista.
Obsługa komputera: Word, Excel, PowerPoint.
Umiejętności dodatkowe: dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, asertywność, odporność na stres, komunikatywność, punktualność, wysoka kultura osobista.