Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Promocji w Dziale Kluczowych Klientów
• Stworzenie podstaw funkcjonowania nowego działu; opracowanie czytelnych raportów i analiz na potrzeby działu; monitorowanie promocji i sprzedaży na poziomie Kluczowych Klientów, KAMów, Przedstawicieli terenowych;
• Rozliczanie oraz analiza promocji, kontrolowanie budżetu oraz prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z okresem rozliczeniowym zgodnie z obowiązującymi procedurami;
• Windykacja należności i monitorowanie zobowiązań
• Aktywne uczestnictwo w innych aktywnościach takich jak min. targi, konferencje, prezentacje w działach telemarketingu itp.
Obowiązki dodatkowe w ramach stanowiska:
Wykonywane dla Działu Importu Równoległego
• Szukanie i nawiązywanie kontaktów z zagranicznymi dostawcami produktów leczniczych, w tym również uzyskiwanie wszelkich niezbędnych dokumentów;
• Przygotowywanie wniosków o wydanie pozwoleń na import równoległy; opracowywanie druków informacyjnych dla produktów leczniczych importowanych równolegle.
Wykonywane w ramach stanowiska: Audytor Wewnętrzny ISO:
• Nadzór nad prawidłowością i skutecznością funkcjonowania procedury ISO poprzez przeprowadzanie auditów wewnętrznych, opracowywanie raportów końcowych.
• Rozliczanie oraz analiza promocji, kontrolowanie budżetu oraz prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z okresem rozliczeniowym zgodnie z obowiązującymi procedurami;
• Windykacja należności i monitorowanie zobowiązań
• Aktywne uczestnictwo w innych aktywnościach takich jak min. targi, konferencje, prezentacje w działach telemarketingu itp.
Obowiązki dodatkowe w ramach stanowiska:
Wykonywane dla Działu Importu Równoległego
• Szukanie i nawiązywanie kontaktów z zagranicznymi dostawcami produktów leczniczych, w tym również uzyskiwanie wszelkich niezbędnych dokumentów;
• Przygotowywanie wniosków o wydanie pozwoleń na import równoległy; opracowywanie druków informacyjnych dla produktów leczniczych importowanych równolegle.
Wykonywane w ramach stanowiska: Audytor Wewnętrzny ISO:
• Nadzór nad prawidłowością i skutecznością funkcjonowania procedury ISO poprzez przeprowadzanie auditów wewnętrznych, opracowywanie raportów końcowych.
Asystentka Działu Sprzedaży
• Stworzenie kompleksowego systemu raportowania i monitorowania bieżącej sprzedaży;
• Współpraca z Kierownikami Sprzedaży i Kierownikiem ds. Kluczowych Klientów w zakresie działań nietypowych, adresowanych do klientów firmy (lekarze, apteki, hurtownie); obsługa logistyczna lokalnych konferencji, warsztatów, fokusów, itp.;
• Synchronizacja działań związanych z organizacją lokalnych konferencji, warsztatów, sympozjów z udziałem firmy, w tym szkoleń dla pracowników oraz współpraca z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży w zakresie przygotowania, organizacji oraz przebiegu szkoleń i spotkań regionalnych; koordynowanie służbowych wizyt Kierowników Sprzedaży, Przedstawicieli w terenie (bilety, noclegi, posiłki, sprzęt podczas prezentacji, materiały, itp.).
• Współpraca z Kierownikami Sprzedaży i Kierownikiem ds. Kluczowych Klientów w zakresie działań nietypowych, adresowanych do klientów firmy (lekarze, apteki, hurtownie); obsługa logistyczna lokalnych konferencji, warsztatów, fokusów, itp.;
• Synchronizacja działań związanych z organizacją lokalnych konferencji, warsztatów, sympozjów z udziałem firmy, w tym szkoleń dla pracowników oraz współpraca z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży w zakresie przygotowania, organizacji oraz przebiegu szkoleń i spotkań regionalnych; koordynowanie służbowych wizyt Kierowników Sprzedaży, Przedstawicieli w terenie (bilety, noclegi, posiłki, sprzęt podczas prezentacji, materiały, itp.).
Asystentka Działu Marketingu
• Współpraca z Kierownikami Produktów w zakresie działań adresowanych do kluczowych klientów firmy (autorytety w dziedzinie dermatologii, Krajowy Konsultant ds. Dermatologii, Wojewódzcy Konsultanci ds. Dermatologii, Prezes Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego, specjaliści mający wpływ na wizerunek oraz pozycję firmy i jej produktów na rynku, etc.);
• Synchronizacja działań związanych z uczestnictwem firmy w ogólnopolskich konferencjach i zjazdach – odpowiedzialność za kontakty z Organizatorem oraz pomoc Kierownikom Produktu w zapewnieniu odpowiedniej ekspozycji szerokiej oferty firmy (powierzchnia wystawiennicza, stand, materiały promocyjne);
• Utrzymywanie systematycznych kontaktów z kluczowymi klientami firmy; realizacja zleceń przełożonych związanych ze zdefiniowanymi klientami; współpraca z Kierownikami Produktów w zakresie zakupu materiałów i usług promocyjnych; współpraca z wydawnictwami i agencjami reklamowymi w ramach zadań zleconych przez przełożonych.
• Synchronizacja działań związanych z uczestnictwem firmy w ogólnopolskich konferencjach i zjazdach – odpowiedzialność za kontakty z Organizatorem oraz pomoc Kierownikom Produktu w zapewnieniu odpowiedniej ekspozycji szerokiej oferty firmy (powierzchnia wystawiennicza, stand, materiały promocyjne);
• Utrzymywanie systematycznych kontaktów z kluczowymi klientami firmy; realizacja zleceń przełożonych związanych ze zdefiniowanymi klientami; współpraca z Kierownikami Produktów w zakresie zakupu materiałów i usług promocyjnych; współpraca z wydawnictwami i agencjami reklamowymi w ramach zadań zleconych przez przełożonych.
Kierownik Pijalni
• Koordynowanie pracy całego punktu m.in. poprzez kontakt z kluczowymi klientami Pijalni, tworzenie procedur i egzekwowanie ich przestrzegania przez zespół; wdrażanie ogólnych standardów filii, monitorowanie stanu magazynu i optymalizacja zamówień;
• Wspieranie promocji wizerunku marki poprzez organizację imprez okolicznościowych, konferencji, współpracę z firmami zewnętrznymi, np. Operą Narodową;
• Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem, tworzenie ocen pracowniczych i finansowych systemów motywacyjnych oraz szkolenie kadry m.in. z zakresu obsługi klienta czy pracy na stanowiskach;
• Nadzorowanie i przeprowadzanie procesu rekrutacji nowych pracowników;
• Zarządzanie sprzedażą bezpośrednią towarów luksusowych marki E. Wedel, dbanie o ich właściwą ekspozycję;
• Odpowiedzialność za rozliczenia finansowe punktu;
• Wspieranie promocji wizerunku marki poprzez organizację imprez okolicznościowych, konferencji, współpracę z firmami zewnętrznymi, np. Operą Narodową;
• Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem, tworzenie ocen pracowniczych i finansowych systemów motywacyjnych oraz szkolenie kadry m.in. z zakresu obsługi klienta czy pracy na stanowiskach;
• Nadzorowanie i przeprowadzanie procesu rekrutacji nowych pracowników;
• Zarządzanie sprzedażą bezpośrednią towarów luksusowych marki E. Wedel, dbanie o ich właściwą ekspozycję;
• Odpowiedzialność za rozliczenia finansowe punktu;
Office Manager
Energy.pl Sp. z o.o.
• Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura w tym prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, przekazywanie korespondencji, organizowanie spotkań czy zarządzanie materiałami szkoleniowymi oraz dokumentacją firmy;
• Wspomaganie działu księgowości w zakresie wystawiania i dekretowania faktur, dokonywania płatności, monitorowania konta firmowego oraz sporządzania miesięcznego zestawienia faktur;
• Pilotowanie technicznej strony szkoleń od przygotowania umów poprzez tworzenie graficznej strony materiałów szkoleniowych, kontakty z drukarnią, uzupełnianie „koszyka trenera” po sporządzanie końcowego raportu po szkoleniowego.
• Wspomaganie działu księgowości w zakresie wystawiania i dekretowania faktur, dokonywania płatności, monitorowania konta firmowego oraz sporządzania miesięcznego zestawienia faktur;
• Pilotowanie technicznej strony szkoleń od przygotowania umów poprzez tworzenie graficznej strony materiałów szkoleniowych, kontakty z drukarnią, uzupełnianie „koszyka trenera” po sporządzanie końcowego raportu po szkoleniowego.
Szkolenia i kursy
• Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością
Quantum Consulting
• Insights – efektywność indywidualna
Grupa Teraz
• Praktyk NLP
Marek Rożalski – treningi dla biznesu
1. SYNERGIA – porozumiewanie się, współpraca, zmiana przekonań
2. POROZUMIEWANIE WIELOPOZIOMOWE – Model Miltona Ericksona i praca metaforą
3. KONFLIKT, STRES, INTEGRALNOŚĆ – wprowadzenie do działań antystresowych
• Obsługa Klienta
Szkolenie wewnętrzne
• Efektywna Sprzedaż
Szkolenie wewnętrzne
Quantum Consulting
• Insights – efektywność indywidualna
Grupa Teraz
• Praktyk NLP
Marek Rożalski – treningi dla biznesu
1. SYNERGIA – porozumiewanie się, współpraca, zmiana przekonań
2. POROZUMIEWANIE WIELOPOZIOMOWE – Model Miltona Ericksona i praca metaforą
3. KONFLIKT, STRES, INTEGRALNOŚĆ – wprowadzenie do działań antystresowych
• Obsługa Klienta
Szkolenie wewnętrzne
• Efektywna Sprzedaż
Szkolenie wewnętrzne
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
• patent żeglarza jachtowego
• nurek pierwszego stopnia CMAS
• nurek pierwszego stopnia CMAS
Inne
• bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office
• prawo jazdy kat. B (2003)
• prawo jazdy kat. B (2003)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.