Doświadczenie zawodowe
Doradca Osobisty Klienta VIP
• Kompleksowa obsługa klientów (udzielanie informacji o produktach i usługach, sprzedaż produktów i usług)
• Budowanie trwałych relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami banku
• Obsługa zleceń klientów w tym współpraca z jednostkami banku w zakresie ich realizacji,
• Przyjmowanie i wyjaśnianie wniosków i reklamacji,
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
• Wstępna ocena zdolności kredytowej
• Przeprowadzanie akcji telemarketingowych
• Budowanie trwałych relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami banku
• Obsługa zleceń klientów w tym współpraca z jednostkami banku w zakresie ich realizacji,
• Przyjmowanie i wyjaśnianie wniosków i reklamacji,
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
• Wstępna ocena zdolności kredytowej
• Przeprowadzanie akcji telemarketingowych
Doradca Klienta - Konsultant w CBE
• Obsługa Klientów indywidualnych i firmowych w zakresie systemów bankowości elektronicznej
• Realizacja zlecanych przez Klientów dyspozycji dotyczących rachunków, lokat, funduszy, kart kredytowych, wniosków kredytowych
• Obsługa systemu kart płatniczych, w tym autoryzacja transakcji dokonywanych w kraju i za granicą za pomocą kart, zastrzeżenia kart
• Informowanie Klientów o produktach i usługach oferowanych przez Bank
• Wyjaśnianie składanych przez telefon skarg i wniosków Klientów
• Prowadzenie efektywnej sprzedaży produktów bankowych (akcje telemarketingowe)
• Realizacja zlecanych przez Klientów dyspozycji dotyczących rachunków, lokat, funduszy, kart kredytowych, wniosków kredytowych
• Obsługa systemu kart płatniczych, w tym autoryzacja transakcji dokonywanych w kraju i za granicą za pomocą kart, zastrzeżenia kart
• Informowanie Klientów o produktach i usługach oferowanych przez Bank
• Wyjaśnianie składanych przez telefon skarg i wniosków Klientów
• Prowadzenie efektywnej sprzedaży produktów bankowych (akcje telemarketingowe)
Szkolenia i kursy
Rodzaje zabezpieczeń w Bankowości Elektronicznej,
•Szkolenie z zakresu: ochrony danych osobowych, asertywności, technik obsługi klienta oraz aktywnej sprzedaży,
• Szkolenie BHP,
•Szkolenie z Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy
•Szkolenie z zakresu: ochrony danych osobowych, asertywności, technik obsługi klienta oraz aktywnej sprzedaży,
• Szkolenie BHP,
•Szkolenie z Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 22933820
Varnish cache server
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Allianz Bank Polska S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich związanych z projektem Bankowym Allianz Polska,
Allianz Bank Polska SA
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Allianz Bank Polska SA
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
audyt
Audyt wewnętrzny i zewnętrzny, audyt wykorzystania środków UE, egzaminy i certyfikaty w audycie.
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Bank PEKAO S.A.
Grupa dla wszystkich pracowników i osób związanych z Bankiem Polska Kasa Opieki S.A.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Bankowość, Finanse oraz Kredyty Hipoteczne
Grupa skierowana do osób zajmujących się na co dzień i w wolnym czasie bankowością i wszystkim co się tą dziedziną wiąże.