Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Zarządzanie przypisanym portfelem kluczowych klientów oraz budowa długofalowych relacji handlowych; przygotowanie, realizacja, kontrola oraz pomiar wyników promocji przeprowadzanych u przypisanych kluczowych klientów; współpraca z działem marketingu; przygotowanie i kontrola wykonania budżetów sprzedaży i promocyjnych; wprowadzenie i nadzór nad standardami merchendisingowymi obowiązującymi w danej sieci handlowej; uczestnictwo w negocjacjach rocznych z klientami kluczowymi; bieżąca analiza wyników sprzedaży u poszczególnych klientów oraz wsparcie w zakresie forecastowania i budżetowania sprzedaży; bieżący monitoring cen, braków i standardów merchandisingowych oraz współpraca z handlowcami; pozyskiwanie nowych klientów i rozbudowa dystrybucji.
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Realizowanie regionalnego budżetu sprzedaży oraz przygotowanie analiz sprzedaży, prowadzenie negocjacji i współpraca z kluczowymi klientami dystrybucyjnymi, sieciami lokalnymi oraz wybranymi sieciami kanału nowoczesnego, prowadzenie kontroli obrotów klientów, planowanie i koordynowanie działań promocyjnych w regionie, ponoszenie odpowiedzialności za działania handlowe w regionie, utrzymywanie bliskiej współpracy z obecnymi kluczowymi klientami oraz zdobywanie nowych potencjalnych klientów, rozwijanie dystrybucji produktów, kontrolowanie spłaty należności, rozprowadzanie materiałów promocyjnych.
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Trade-marketing, koordynowanie działań promocyjnych, analiza sprzedaży, budżetu, kosztów; zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami kanału nowoczesnego; planowanie sprzedaży na Polskę; Wdrażano mnie również w negocjacje warunków handlowych, co wiązało się z stałą współpracą głównie z sieciami kanału nowoczesnego - na poziomie centrali (weryfikacja umów, kontrola poziomu realizacji celów, bieżąca współpraca).
Szkolenia i kursy
"Skuteczny menedżer" (19 X 2009 - 5 XI 2009), Nawigator - projekt współfinansowany z środków UE w ramach EFS.
Ogólnopolski Kongres Sprzedaży w Warszawie (15-16 X 2009r.), Hayes.
Język angielski biznesowy na poziomie advanced w Wyższej Szkole Bankowej (ocena końcowa: 4.5).
Szkolenie z zakresu dostępu do informacji publicznej w Centrum PISOP.
Ogólnopolski Kongres Sprzedaży w Warszawie (15-16 X 2009r.), Hayes.
Język angielski biznesowy na poziomie advanced w Wyższej Szkole Bankowej (ocena końcowa: 4.5).
Szkolenie z zakresu dostępu do informacji publicznej w Centrum PISOP.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
- motoryzacja;
- taniec
- handel międzynarodowy, biznes międzynarodowy;
- fotografia;
- jazda konna;
- taniec
- handel międzynarodowy, biznes międzynarodowy;
- fotografia;
- jazda konna;
Inne
-Stypendium naukowe na rok akademicki 2007/2008 i 2008/2009.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet),
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi,
- Prawo jazdy kat. A i B.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet),
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi,
- Prawo jazdy kat. A i B.
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
SOCRATES/ERASMUS Program
Grupa dla wszystkich byłych, obecnych i przyszłych stypendystów tego programu
WIEDZA ZA GROSZE
Miejsce w którym znajdziesz cenne informacje, między innmi artykuły, książki i oferty szkoleń.
Wolontariat... w teorii i praktyce
Wolontariat... w teorii i praktyce to grupa dla tych wszystkich którzy byli lub chcą zostać wolontariuszami :-)