Umiejętności
Prawo jazdy kategorii B
obsługa komputera – MS Office, Windows
Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager B2B
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, celem sprzedaży usług frachtu morskiego, lotniczego i drogowego. Przygotowywanie i prezentowanie oferty firmy u potencjalnych Klientów oraz prowadzenie negocjacji handlowych. Ustalanie warunków i wycena transportów. Realizacja planów sprzedażowych. Monitorowanie rynku z segmentu TSL oraz analiza potrzeb klientów w zakresie doboru optymalnych rozwiązań. Współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi Klienta.
Account Executive
Zarządzanie i rozwój portfelem złożonym z aktualnych Klientów oraz Klientów potencjalnych.
Negocjowanie umów handlowych z Klientami.
Wdrażanie strategii sprzedaży wobec Klientów konkurencji na danym terytorium celem ich pozyskania w jak najkrótszym czasie. Wykorzystanie technik sprzedaży celem uzyskania dodatkowego obrotu ze współpracy z Klientami bieżącymi i potencjalnymi. Prowadzenie raportu Sales Pepline wskazującego odpowiednią komunikację z konkretnym Klientem, jak również prowadzenie zgodnie ze standardami systemów sprzedaży celem umożliwienia dostępu przełożonym do właściwych informacji o Klientach i terytorium. Monitorowanie aktywności Klienta (profil wysyłek), poziomu jego lojalności oraz zadowolenia z usług, celem zmierzenia sukcesu sprzedaży, wahań i dynamiki biznesu oraz możliwych obszarów ryzyka. Podejmowanie odpowiednich akcji korygujących wewnątrz firmy oraz u Klienta.
Negocjowanie umów handlowych z Klientami.
Wdrażanie strategii sprzedaży wobec Klientów konkurencji na danym terytorium celem ich pozyskania w jak najkrótszym czasie. Wykorzystanie technik sprzedaży celem uzyskania dodatkowego obrotu ze współpracy z Klientami bieżącymi i potencjalnymi. Prowadzenie raportu Sales Pepline wskazującego odpowiednią komunikację z konkretnym Klientem, jak również prowadzenie zgodnie ze standardami systemów sprzedaży celem umożliwienia dostępu przełożonym do właściwych informacji o Klientach i terytorium. Monitorowanie aktywności Klienta (profil wysyłek), poziomu jego lojalności oraz zadowolenia z usług, celem zmierzenia sukcesu sprzedaży, wahań i dynamiki biznesu oraz możliwych obszarów ryzyka. Podejmowanie odpowiednich akcji korygujących wewnątrz firmy oraz u Klienta.
Przedstawiciel Handlowy
Air Cargo Poland Ltd /subsidiary of DPD Poland Ltd. & GeoPost Group/
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie klientów na wyznaczonej strefie handlowej i realizacji comiesięcznego targetu sprzedaży. Analizowanie rynku pod kątem potencjalnych odbiorców usług. Budowanie pozytywnego wizerunku ACP wśród klientów.
Przedstawiciel Handlowy
Zarządzanie i rozwój portfela złożonego z aktualnych Klientów oraz Klientów potencjalnych, poprzez budowanie silnych relacji oraz zapewnienie, że oczekiwania i potrzeby Klientów są odpowiednio rozpoznane i zaspokojone.
Negocjowanie umów handlowych z Klientami przy zachowaniu zgodności warunków z polityką rabatową i cenową DHL, zapewnienie wymaganego poziomu dochodowości biznesu. Zapewnienie regularnego przeglądu warunków finansowych Klientów i ich renegocjowanie, gdy zobowiązanie Klienta odnośnie wielkości obrotów nie zgadza się z jego aktualnymi obrotami.
Rozwój i wdrażanie strategii sprzedaży wobec Klientów konkurencji na danym terytorium celem ich pozyskania w jak najkrótszym czasie. Prowadzenie raportu Sales Pepline jako odpowiedniego narzędzia wspomagającego podejście handlowe do tych Klientów.
Wykorzystanie wszystkich nowych możliwości pozyskania dodatkowego obrotu ze współpracy z Klientami bieżącymi i potencjalnymi i zapewnienie maksymalnej penetracji dostępnego rynku DHL. Prowadzenie raportu Sales Pepline jako odpowiedniego narzędzia wspomagającego zarządzanie pracą nad dodatkowym potencjałem w celu jak najszybszego jego pozyskiwania.
Opracowanie i wdrożenie indywidualnego planu rozwoju przypisanego portfela Klientów oraz planu cyklicznych spotkań z Klientami, które uwzględniają inicjatywy identyfikujące pozyskiwanie nowego biznesu i maksymalizowanie wzrostu obrotów u obecnych Klientów, celem realizacji indywidualnych celów sprzedażowych (obrót, wolumen, dochodowość).
Zarządzanie wszystkimi informacjami dotyczącymi Klientów poprzez odpowiednią komunikację z zespołem zaangażowanym we współpracę z konkretnym Klientem, jak również prowadzenie zgodnie ze standardami DHL systemów sprzedaży (COMET), tak by umożliwić dostęp innym pracownikom DHL do właściwych informacji o Klientach i terytorium.
Monitorowanie aktywności Klienta (profil wysyłek), poziomu jego lojalności oraz zadowolenia z usług DHL, celem zmierzenia sukcesu sprzedaży, wahań i dynamiki biznesu oraz możliwych obszarów ryzyka. Podejmowanie odpowiednich akcji korygujących wewnątrz firmy oraz u Klienta.
Wspieranie kanału Klientów strategicznych na poziomie kraju oraz Klientów regionalnych i globalnych poprzez współpracę z oddziałami tychże Klientów w obrębie swojego terytorium.
Promowanie marki DHL i wartości firmy poprzez własną postawę i zachowanie oddając wysoki standard DHL i rozwijając relacje z Klientami.
Negocjowanie umów handlowych z Klientami przy zachowaniu zgodności warunków z polityką rabatową i cenową DHL, zapewnienie wymaganego poziomu dochodowości biznesu. Zapewnienie regularnego przeglądu warunków finansowych Klientów i ich renegocjowanie, gdy zobowiązanie Klienta odnośnie wielkości obrotów nie zgadza się z jego aktualnymi obrotami.
Rozwój i wdrażanie strategii sprzedaży wobec Klientów konkurencji na danym terytorium celem ich pozyskania w jak najkrótszym czasie. Prowadzenie raportu Sales Pepline jako odpowiedniego narzędzia wspomagającego podejście handlowe do tych Klientów.
Wykorzystanie wszystkich nowych możliwości pozyskania dodatkowego obrotu ze współpracy z Klientami bieżącymi i potencjalnymi i zapewnienie maksymalnej penetracji dostępnego rynku DHL. Prowadzenie raportu Sales Pepline jako odpowiedniego narzędzia wspomagającego zarządzanie pracą nad dodatkowym potencjałem w celu jak najszybszego jego pozyskiwania.
Opracowanie i wdrożenie indywidualnego planu rozwoju przypisanego portfela Klientów oraz planu cyklicznych spotkań z Klientami, które uwzględniają inicjatywy identyfikujące pozyskiwanie nowego biznesu i maksymalizowanie wzrostu obrotów u obecnych Klientów, celem realizacji indywidualnych celów sprzedażowych (obrót, wolumen, dochodowość).
Zarządzanie wszystkimi informacjami dotyczącymi Klientów poprzez odpowiednią komunikację z zespołem zaangażowanym we współpracę z konkretnym Klientem, jak również prowadzenie zgodnie ze standardami DHL systemów sprzedaży (COMET), tak by umożliwić dostęp innym pracownikom DHL do właściwych informacji o Klientach i terytorium.
Monitorowanie aktywności Klienta (profil wysyłek), poziomu jego lojalności oraz zadowolenia z usług DHL, celem zmierzenia sukcesu sprzedaży, wahań i dynamiki biznesu oraz możliwych obszarów ryzyka. Podejmowanie odpowiednich akcji korygujących wewnątrz firmy oraz u Klienta.
Wspieranie kanału Klientów strategicznych na poziomie kraju oraz Klientów regionalnych i globalnych poprzez współpracę z oddziałami tychże Klientów w obrębie swojego terytorium.
Promowanie marki DHL i wartości firmy poprzez własną postawę i zachowanie oddając wysoki standard DHL i rozwijając relacje z Klientami.
Kontroler Operacyjny Sieci
Bieżący nadzór i kontrola funkcjonowania sieci transportów liniowych, produkcji
operacyjnej w terminalach (wyjazdy/przyjazdy kurierów, odprawianie
transportów liniowych, przyjmowanie transportów liniowych) oraz kontrola
punktualności kursowania transportów liniowych wraz z podejmowaniem decyzji
w uzgodnieniu z HUB i terminalami odnośnie interwencyjnych akcji
transportowych jak i organizacja transportów dodatkowych w sieci oraz poza
nią.
operacyjnej w terminalach (wyjazdy/przyjazdy kurierów, odprawianie
transportów liniowych, przyjmowanie transportów liniowych) oraz kontrola
punktualności kursowania transportów liniowych wraz z podejmowaniem decyzji
w uzgodnieniu z HUB i terminalami odnośnie interwencyjnych akcji
transportowych jak i organizacja transportów dodatkowych w sieci oraz poza
nią.
Specjalista ds. Reklamacji Krajowych
Obsługa reklamacji kierowanych przez Klientów biznesowych i indywidualnych (telefon, e-mail, list) z zapewnieniem najwyższych standardów jakości obsługi Klientów.
Przygotowywanie rekomendacji do usprawnień w procesie obsługi Klientów.
Ścisła współpraca z innymi liniami wsparcia oraz firmami zewnętrznymi
Współtworzenie zasad i procesów obsługi Klientów.
Przygotowywanie procedur i dokumentów dedykowanych dla Działu Obsługi Klienta.
Udział w raportowaniu prac Działu Obsługi klienta.
Przygotowywanie rekomendacji do usprawnień w procesie obsługi Klientów.
Ścisła współpraca z innymi liniami wsparcia oraz firmami zewnętrznymi
Współtworzenie zasad i procesów obsługi Klientów.
Przygotowywanie procedur i dokumentów dedykowanych dla Działu Obsługi Klienta.
Udział w raportowaniu prac Działu Obsługi klienta.
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.