Aureliusz Zbylut

Key Account Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Prawo jazdy kategorii B obsługa komputera – MS Office, Windows

Języki

angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Przedstawiciel AXA
AXA Polska
Solid Logistics
Key Account Manager B2B
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, celem sprzedaży usług frachtu morskiego, lotniczego i drogowego. Przygotowywanie i prezentowanie oferty firmy u potencjalnych Klientów oraz prowadzenie negocjacji handlowych. Ustalanie warunków i wycena transportów. Realizacja planów sprzedażowych. Monitorowanie rynku z segmentu TSL oraz analiza potrzeb klientów w zakresie doboru optymalnych rozwiązań. Współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi Klienta.
FedEx Express Polska sp z o.o.
Account Executive
Zarządzanie i rozwój portfelem złożonym z aktualnych Klientów oraz Klientów potencjalnych.
Negocjowanie umów handlowych z Klientami.
Wdrażanie strategii sprzedaży wobec Klientów konkurencji na danym terytorium celem ich pozyskania w jak najkrótszym czasie. Wykorzystanie technik sprzedaży celem uzyskania dodatkowego obrotu ze współpracy z Klientami bieżącymi i potencjalnymi. Prowadzenie raportu Sales Pepline wskazującego odpowiednią komunikację z konkretnym Klientem, jak również prowadzenie zgodnie ze standardami systemów sprzedaży celem umożliwienia dostępu przełożonym do właściwych informacji o Klientach i terytorium. Monitorowanie aktywności Klienta (profil wysyłek), poziomu jego lojalności oraz zadowolenia z usług, celem zmierzenia sukcesu sprzedaży, wahań i dynamiki biznesu oraz możliwych obszarów ryzyka. Podejmowanie odpowiednich akcji korygujących wewnątrz firmy oraz u Klienta.
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Air Cargo Poland Ltd /subsidiary of DPD Poland Ltd. & GeoPost Group/
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie klientów na wyznaczonej strefie handlowej i realizacji comiesięcznego targetu sprzedaży. Analizowanie rynku pod kątem potencjalnych odbiorców usług. Budowanie pozytywnego wizerunku ACP wśród klientów.
DHL Express (Poland)
Przedstawiciel Handlowy
Zarządzanie i rozwój portfela złożonego z aktualnych Klientów oraz Klientów potencjalnych, poprzez budowanie silnych relacji oraz zapewnienie, że oczekiwania i potrzeby Klientów są odpowiednio rozpoznane i zaspokojone.
Negocjowanie umów handlowych z Klientami przy zachowaniu zgodności warunków z polityką rabatową i cenową DHL, zapewnienie wymaganego poziomu dochodowości biznesu. Zapewnienie regularnego przeglądu warunków finansowych Klientów i ich renegocjowanie, gdy zobowiązanie Klienta odnośnie wielkości obrotów nie zgadza się z jego aktualnymi obrotami.
Rozwój i wdrażanie strategii sprzedaży wobec Klientów konkurencji na danym terytorium celem ich pozyskania w jak najkrótszym czasie. Prowadzenie raportu Sales Pepline jako odpowiedniego narzędzia wspomagającego podejście handlowe do tych Klientów.
Wykorzystanie wszystkich nowych możliwości pozyskania dodatkowego obrotu ze współpracy z Klientami bieżącymi i potencjalnymi i zapewnienie maksymalnej penetracji dostępnego rynku DHL. Prowadzenie raportu Sales Pepline jako odpowiedniego narzędzia wspomagającego zarządzanie pracą nad dodatkowym potencjałem w celu jak najszybszego jego pozyskiwania.
Opracowanie i wdrożenie indywidualnego planu rozwoju przypisanego portfela Klientów oraz planu cyklicznych spotkań z Klientami, które uwzględniają inicjatywy identyfikujące pozyskiwanie nowego biznesu i maksymalizowanie wzrostu obrotów u obecnych Klientów, celem realizacji indywidualnych celów sprzedażowych (obrót, wolumen, dochodowość).
Zarządzanie wszystkimi informacjami dotyczącymi Klientów poprzez odpowiednią komunikację z zespołem zaangażowanym we współpracę z konkretnym Klientem, jak również prowadzenie zgodnie ze standardami DHL systemów sprzedaży (COMET), tak by umożliwić dostęp innym pracownikom DHL do właściwych informacji o Klientach i terytorium.
Monitorowanie aktywności Klienta (profil wysyłek), poziomu jego lojalności oraz zadowolenia z usług DHL, celem zmierzenia sukcesu sprzedaży, wahań i dynamiki biznesu oraz możliwych obszarów ryzyka. Podejmowanie odpowiednich akcji korygujących wewnątrz firmy oraz u Klienta.
Wspieranie kanału Klientów strategicznych na poziomie kraju oraz Klientów regionalnych i globalnych poprzez współpracę z oddziałami tychże Klientów w obrębie swojego terytorium.
Promowanie marki DHL i wartości firmy poprzez własną postawę i zachowanie oddając wysoki standard DHL i rozwijając relacje z Klientami.
DHL Express (Poland)
Kontroler Operacyjny Sieci
Bieżący nadzór i kontrola funkcjonowania sieci transportów liniowych, produkcji
operacyjnej w terminalach (wyjazdy/przyjazdy kurierów, odprawianie
transportów liniowych, przyjmowanie transportów liniowych) oraz kontrola
punktualności kursowania transportów liniowych wraz z podejmowaniem decyzji
w uzgodnieniu z HUB i terminalami odnośnie interwencyjnych akcji
transportowych jak i organizacja transportów dodatkowych w sieci oraz poza
nią.
DHL Express (Poland)
Specjalista ds. Reklamacji Krajowych
Obsługa reklamacji kierowanych przez Klientów biznesowych i indywidualnych (telefon, e-mail, list) z zapewnieniem najwyższych standardów jakości obsługi Klientów.
Przygotowywanie rekomendacji do usprawnień w procesie obsługi Klientów.
Ścisła współpraca z innymi liniami wsparcia oraz firmami zewnętrznymi
Współtworzenie zasad i procesów obsługi Klientów.
Przygotowywanie procedur i dokumentów dedykowanych dla Działu Obsługi Klienta.
Udział w raportowaniu prac Działu Obsługi klienta.

Edukacja

Logo
prawo, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
Logo
Magisterskie Uzupełniające Studium Dziennikarstwa, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
dziennikarstwo, licencjackie
Wyższa Szkoła Dziennikarska im. Melchiora Wańkowicza w Warszawie

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Logistyka
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.