Umiejętności
Prowadzenie szkoleń
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Rynki finansowe
Ryzyko kredytowe
Techniki sprzedaży i negocjacji
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
obsługa firm
kredyt firmowy
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Oddziału
- Zarządzanie zespołem - organizacja, koordynacja oraz nadzorowanie pracy podległego zespołu (do 10 osób), wyznaczanie celów oraz kontrola poziomu ich osiągania, monitorowanie wydajności poszczególnych członków zespołu, prowadzenie procesów selekcji i rekrutacji pracowników, motywowanie zespołu, prowadzenie coachingu oraz szkoleń produktowych dla podległych pracowników.
- Realizacja planów sprzedażowych - nadzór nad realizacją założonych planów sprzedażowych, budowanie relacji biznesowych ze strategicznymi klientami, koordynacja działań sprzedażowych (sprzedaż aktywna i telemarketing), nadzór nad realizacją założeń budżetowych, nadzór nad jakością obsługi klienta, dbałość o zapewnienie profesjonalnej, rzetelnej i starannej obsługi w zakresie sprzedaży przez podległych pracowników, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, odpowiedzialność za wyniki finansowe podległej placówki.
- Budowanie relacji z klientami - budowanie relacji z klientami, prowadzenie prezentacji produktowych oraz rozmów sprzedażowych, identyfikacja potrzeb oraz przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych
i instytucjonalnych.
- Analiza rynku - bieżący monitoring trendów rynkowych, analiza działań konkurencji, identyfikacja pojawiających się nisz rynkowych.
- Praca z dokumentacją - sporządzanie raportów, analiz i zestawień dotyczących sprzedaży, nadzór nad obiegiem dokumentów.
- Realizacja planów sprzedażowych - nadzór nad realizacją założonych planów sprzedażowych, budowanie relacji biznesowych ze strategicznymi klientami, koordynacja działań sprzedażowych (sprzedaż aktywna i telemarketing), nadzór nad realizacją założeń budżetowych, nadzór nad jakością obsługi klienta, dbałość o zapewnienie profesjonalnej, rzetelnej i starannej obsługi w zakresie sprzedaży przez podległych pracowników, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, odpowiedzialność za wyniki finansowe podległej placówki.
- Budowanie relacji z klientami - budowanie relacji z klientami, prowadzenie prezentacji produktowych oraz rozmów sprzedażowych, identyfikacja potrzeb oraz przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych
i instytucjonalnych.
- Analiza rynku - bieżący monitoring trendów rynkowych, analiza działań konkurencji, identyfikacja pojawiających się nisz rynkowych.
- Praca z dokumentacją - sporządzanie raportów, analiz i zestawień dotyczących sprzedaży, nadzór nad obiegiem dokumentów.
Dyrektor Oddziału w Poznaniu
Zarządzanie zespołem - organizacja, koordynacja oraz nadzorowanie pracy podległego zespołu (do 10 osób), wyznaczanie celów oraz kontrola poziomu ich osiągania, monitorowanie wydajności poszczególnych członków zespołu, prowadzenie procesów selekcji i rekrutacji pracowników, motywowanie zespołu, prowadzenie coachingu oraz szkoleń produktowych dla podległych pracowników.
Realizacja planów sprzedażowych - nadzór nad realizacją założonych planów sprzedażowych, budowanie relacji biznesowych ze strategicznymi klientami, koordynacja działań sprzedażowych (sprzedaż aktywna
i telemarketing), nadzór nad realizacją założeń budżetowych, nadzór nad jakością obsługi klienta, dbałość o zapewnienie profesjonalnej, rzetelnej i starannej obsługi w zakresie sprzedaży przez podległych pracowników, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, odpowiedzialność za wyniki finansowe podległej placówki.
Budowanie relacji z klientami - budowanie relacji z klientami, prowadzenie prezentacji produktowych oraz rozmów sprzedażowych, identyfikacja potrzeb oraz przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych
i instytucjonalnych.
Analiza rynku - bieżący monitoring trendów rynkowych, analiza działań konkurencji, identyfikacja pojawiających się nisz rynkowych.
Praca z dokumentacją - sporządzanie raportów, analiz i zestawień dotyczących sprzedaży, nadzór nad obiegiem dokumentów.
Realizacja planów sprzedażowych - nadzór nad realizacją założonych planów sprzedażowych, budowanie relacji biznesowych ze strategicznymi klientami, koordynacja działań sprzedażowych (sprzedaż aktywna
i telemarketing), nadzór nad realizacją założeń budżetowych, nadzór nad jakością obsługi klienta, dbałość o zapewnienie profesjonalnej, rzetelnej i starannej obsługi w zakresie sprzedaży przez podległych pracowników, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, odpowiedzialność za wyniki finansowe podległej placówki.
Budowanie relacji z klientami - budowanie relacji z klientami, prowadzenie prezentacji produktowych oraz rozmów sprzedażowych, identyfikacja potrzeb oraz przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych
i instytucjonalnych.
Analiza rynku - bieżący monitoring trendów rynkowych, analiza działań konkurencji, identyfikacja pojawiających się nisz rynkowych.
Praca z dokumentacją - sporządzanie raportów, analiz i zestawień dotyczących sprzedaży, nadzór nad obiegiem dokumentów.
doradca klienta detalicznego i nie tylko ...
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Zainteresowania
aktywność fizyczna, taniec towarzyski, książki o tematyce biznesowej
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.
PRZYJAZNY ŚWIAT MULTIBANKU
Grupa skupiająca pracowników MultiBanku (w celach wymiany doświadczeń, poglądów, integracji) a także osób współpracujących (klientów, pracowników Grupy BRE Bank S.A.)
TANIEC
Zapraszam wszystkich którzy nie mogą usiedzieć, jak gra muzyka: walc, salsa, cha-cha, jive, funky, taniec brzucha czy cokolwiek innego:-)