Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
Ekonomika
Internet
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Media
Negocjacje
New Business Development
Reklama online
Project Management
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media Marketing
Doświadczenie zawodowe
Account Manager
Change
- zarządzanie i opieka nad głównymi klientami agencji (P4, Netia);
- koordynacja kampanii reklamowych i dystrybucja zadań w dedykowanym klientowi zespole;
- obsługa briefów przetargowych, prezentacja i negocjacja ofert;
- zdobyci klienci (Netia, The Lorenz Bahlsen, Unilever)
- koordynacja kampanii reklamowych i dystrybucja zadań w dedykowanym klientowi zespole;
- obsługa briefów przetargowych, prezentacja i negocjacja ofert;
- zdobyci klienci (Netia, The Lorenz Bahlsen, Unilever)
specjalista ds. mody/trenesetter
- analiza bieżących trendów;
- pomoc przy projektowaniu oraz przy wyborze projektów do produkcji;
- przygotowanie i realizacja działań mających na celu zapewnienie efektywnego wprowadzenia na rynek nowych produktów;
- zadbanie o pozytywny wizerunek marki w obrębie targetu firmy;
- dodatkowo, pomoc przy przygotowywanie kwestionariuszy do badań marketingowych i prowadzeniu badań;
- pomoc przy projektowaniu oraz przy wyborze projektów do produkcji;
- przygotowanie i realizacja działań mających na celu zapewnienie efektywnego wprowadzenia na rynek nowych produktów;
- zadbanie o pozytywny wizerunek marki w obrębie targetu firmy;
- dodatkowo, pomoc przy przygotowywanie kwestionariuszy do badań marketingowych i prowadzeniu badań;
Szkolenia i kursy
Warsztat asertywności
- asertywne zachowanie, konstruktywna krytyka, role spoleczno-zawodowe
- jak uczyć asertywności i kostruktywnej krytyki
- jak uczyć przyjmowania uwag i jak przekazywać uwagi by nie wprowadzać w role
Warsztat komunikacji w grupie - jak wpłynąć na innych by:
- aktywnie słuchali
- produktywnie uczestniczyli w dyskusji
- umiejętnie przyjmowali krytykę
- komunikacja "JA"
warsztaty z zakresu dziennikarstwa
- nauka pisania tekstów informacyjnych, recenzji, felietonów, artykułów,
- projektowanie wydawnictwa, budowa redakcji modelowego wydawnictwa,
- redagowanie i formatowanie tekstów
- asertywne zachowanie, konstruktywna krytyka, role spoleczno-zawodowe
- jak uczyć asertywności i kostruktywnej krytyki
- jak uczyć przyjmowania uwag i jak przekazywać uwagi by nie wprowadzać w role
Warsztat komunikacji w grupie - jak wpłynąć na innych by:
- aktywnie słuchali
- produktywnie uczestniczyli w dyskusji
- umiejętnie przyjmowali krytykę
- komunikacja "JA"
warsztaty z zakresu dziennikarstwa
- nauka pisania tekstów informacyjnych, recenzji, felietonów, artykułów,
- projektowanie wydawnictwa, budowa redakcji modelowego wydawnictwa,
- redagowanie i formatowanie tekstów
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Gotowanie!!!
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Bluetooth Marketing
nowoczesne formy komunikacji marketingowej, marketing mobilny z wykorzystaniem komunikacji bluetooth
Luxury
Właściciele usług i produktów LUX. Firmy związane z segmentem premium. Największe wydarzenia i targi LUX w Polsce. B2B branży LUX. Nieruchomości i oferty luksusowe.
MARKETING ZAPACHOWY
MARKETING ZAPACHOWY to grupa dla tych, którym nos służy nie tylko do oddychania.Bo kto ma władzę nad zapachami ma też władzę nad sercami ludzi.Twoja oferta również może być pachnąca sukcesem