Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Development Manager
- kontakt z klientami i budowanie długofalowych relacji z grupą kluczowych klinetów
- prowadzenie bazy danych
- sprzedaż szkoleń i realizacji zleceń specjalnych
- nadzór nad realizacją i jakością dostarczonych szkoleń
- sprzedaż innowacyjnych na polskim rynku rozwiązań HR – Program Pozyskiwania Kadr i Talentów,
badania psychometryczne - Hogan Assessment Systems ;feedbacki, konsultacje, superwizje, prowadzenie szkoleń
- przygotowywanie ofert sprzedażowych z zakresu usług HR
- spotkania i negocjacje z klientami
- tworzenie autorskich programów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń.
- praca z kompetencjami do AC/DC, pisanie zadań, tworzenie modelu kompetencji.
- prowadzenie sesji AC/DC
- wystąpienia tematyczne w Klubach Coacha, Trenera
- praca przy organizacji konferencji branżowych
- prowadzenie bazy danych
- sprzedaż szkoleń i realizacji zleceń specjalnych
- nadzór nad realizacją i jakością dostarczonych szkoleń
- sprzedaż innowacyjnych na polskim rynku rozwiązań HR – Program Pozyskiwania Kadr i Talentów,
badania psychometryczne - Hogan Assessment Systems ;feedbacki, konsultacje, superwizje, prowadzenie szkoleń
- przygotowywanie ofert sprzedażowych z zakresu usług HR
- spotkania i negocjacje z klientami
- tworzenie autorskich programów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń.
- praca z kompetencjami do AC/DC, pisanie zadań, tworzenie modelu kompetencji.
- prowadzenie sesji AC/DC
- wystąpienia tematyczne w Klubach Coacha, Trenera
- praca przy organizacji konferencji branżowych
wystawiono
Asia potrafi przekonać do każdego nowego pomysłu, choćby był najbardziej oryginalny.
Jej autentyczność, ujmujący sposób bycia oraz pewna iskra fantazji, sprawia że można z nią przedyskutować każdy temat i dojść do pouczających wniosków.
Bardzo podoba mi się jej rzeczowe podejście do rozwiązywania problemów oraz skuteczność w realizacji zamierzeń. Pracując z nią miałam poczucie, że nad wszystkim panuje i zawsze gra fair, dlatego w naszych projektach mogłam skupić się na realizacji celów i nie martwić się o inne, niepotrzebne rzeczy.
Asia, potrafi być doskonałym doradcą w sprawach zawodowych oraz, a może przede wszystkim w sprawach życiowych.
Jej autentyczność, ujmujący sposób bycia oraz pewna iskra fantazji, sprawia że można z nią przedyskutować każdy temat i dojść do pouczających wniosków.
Bardzo podoba mi się jej rzeczowe podejście do rozwiązywania problemów oraz skuteczność w realizacji zamierzeń. Pracując z nią miałam poczucie, że nad wszystkim panuje i zawsze gra fair, dlatego w naszych projektach mogłam skupić się na realizacji celów i nie martwić się o inne, niepotrzebne rzeczy.
Asia, potrafi być doskonałym doradcą w sprawach zawodowych oraz, a może przede wszystkim w sprawach życiowych.
Koordynator Telesprzedaży
- szkolenie pracowników z profesjonalnej obsługi klienta
- szkolenie pracowników z aktywnych technik sprzedaży
- realizacja i odpowiedzialność za realizację targetów sprzedażowych
- rekrutacja nowych pracowników
- raportowanie wyników pracy do przełożonego
- spotkania z klientami
jako konsultant:
- udzielanie potencjalnym Klientom i abonentom Netii informacji na temat produktów i usług Firmy oferowanych przez telefon zgodnie z obowiązującymi procedurami i przy wykorzystaniu materiałów dostarczanych przez Firmę i przełożonych.
- przyjmowanie wniosków na usługi telekomunikacyjne– telefoniczne lub pisemne – od potencjalnych klientów i dokonywanie ich rejestracji w systemach wspomagających pracę Telesprzedaży
- uzupełnianie i weryfikowanie danych teleadresowych klientów w systemie CRM.
- prowadzenie korespondencji z potencjalnymi klientami..
- podpisywanie umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie produktów oferowanych przez telefon.
- prowadzenie sprzedaży w oparciu o jakościowe i ilościowe standardy pracy / np. ilość wysłanych umów , ilość aktywowanych umów, średni czas trwania rozmowy, ilość wykonanych rozmów wychodzących, itp./
- szkolenie pracowników z aktywnych technik sprzedaży
- realizacja i odpowiedzialność za realizację targetów sprzedażowych
- rekrutacja nowych pracowników
- raportowanie wyników pracy do przełożonego
- spotkania z klientami
jako konsultant:
- udzielanie potencjalnym Klientom i abonentom Netii informacji na temat produktów i usług Firmy oferowanych przez telefon zgodnie z obowiązującymi procedurami i przy wykorzystaniu materiałów dostarczanych przez Firmę i przełożonych.
- przyjmowanie wniosków na usługi telekomunikacyjne– telefoniczne lub pisemne – od potencjalnych klientów i dokonywanie ich rejestracji w systemach wspomagających pracę Telesprzedaży
- uzupełnianie i weryfikowanie danych teleadresowych klientów w systemie CRM.
- prowadzenie korespondencji z potencjalnymi klientami..
- podpisywanie umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie produktów oferowanych przez telefon.
- prowadzenie sprzedaży w oparciu o jakościowe i ilościowe standardy pracy / np. ilość wysłanych umów , ilość aktywowanych umów, średni czas trwania rozmowy, ilość wykonanych rozmów wychodzących, itp./
Szkolenia i kursy
- Akademia Asesora Ernst & Young Academy of Business (2012) luty-maj Warszawa
- Accreditation Harrison Assessments : Basic Accreditation for Recruitment and Employee Development Course, Adnavce Accreditation for Job Success Formula Course (May-Jun 2013r.)
- ICF International Coach Federation: COACH ICF (2012) kwiecien-maj w Szczecinie
- Szkolenie certyfikacyjne z HOGAN Assessmnt Systems (Listopad 2008)Grupa Talents.Certyfikacja.
- Rozwijanie Kompetencji Trenerskich (2006) - Cegos Polska
- Rozwijanie Kompetencji Sprzedażowych - NLP (2006) - Cegos Polska
- Accreditation Harrison Assessments : Basic Accreditation for Recruitment and Employee Development Course, Adnavce Accreditation for Job Success Formula Course (May-Jun 2013r.)
- ICF International Coach Federation: COACH ICF (2012) kwiecien-maj w Szczecinie
- Szkolenie certyfikacyjne z HOGAN Assessmnt Systems (Listopad 2008)Grupa Talents.Certyfikacja.
- Rozwijanie Kompetencji Trenerskich (2006) - Cegos Polska
- Rozwijanie Kompetencji Sprzedażowych - NLP (2006) - Cegos Polska
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Zainteresowania
- kino
- taniec
- podróże
- nowości kulinarne
- taniec
- podróże
- nowości kulinarne
Grupy
Coaching Warszawa
Informacje o spotkaniach i wydarzeniach związanych z bezpłatnymi spotkaniami Warszawskiej Coaching Support Group. Więcej o spotkaniach także na www.csg.waw.pl
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła
GB Resources Polska
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą, jedną z najbardziej doświadczonych i największych pod względem realizowanych dni szkoleniowych na rynku polskim. Systematycznie, od ponad dekady budujemy nasze kno
Kandydaci
Grupa dla osób aktywnych na rynku pracy. Dla kandydatów, którzy chcą znać realia rynku pracy w Polsce. W grupie można wymienić doświadczenia dotyczące tego jak prezentować się na rozmowach rekrutacyjn
Klub Coacha w Warszawie
Klub Coacha w Warszawie to forum wymiany wiedzy, doświadczenia oraz narzędzi pomiędzy coachami pracującymi różnych nurtach.
W spotkaniach Klubu uczestniczą osoby, które pracują jako coache lub kszta
Klub Menedżerów HR
Dyskusje na temat strategii personalnej, rekrutacji, szkoleń, ocen, motywowania i wynagradzania, karier, zwolnień, itp. Grupa w której nie publikujemy ogłoszeń komercyjnych i ofert pracy.
Kuchnia włoska. La Cucina Italiana.
Makaron, makaron i jeszcze raz makaron. Ale nie tylko, sprawdź jak wspaniały jest ten świat!